İçeriğe git


Resim
- - - - -

Error #121 Hatasi


  • Please log in to reply
Bu konuya 4 yanıt gönderildi

#1 batuhan26

batuhan26

    Corporal

  • Members
  • 63 İleti

Yazma tarihi: 22 Ocak 2009 - 01:05 ÖS

Merhaba, Launcher'ı açıyorum Play'e tıkladığımda bir pencere çıkıyor ve Critical Error #121 diye bir uyarı veriyor oyuna giremiyorum google'a yazdım fakat çıkanları pek anlayamadım.Yardımlarınız için teşekkürler...

Burada hatanın ayrıntıları var:

World of WarCraft (build 9464)

Exe: C:\World of Warcraft\WoW.exe
Time: Jan 22, 2009 12:59:37.328 PM
User: asd
Computer: A-3B52BEF0BE194
------------------------------------------------------------------------------

This application has encountered a critical error:

ERROR #121 (0x85100079) Version Mismatch
Program: C:\World of Warcraft\WoW.exe

DBFilesClient\Achievement_Criteria.dbc has wrong number of columns (found 28, expected 31)
  • 0

#2 Benegesseritus

Benegesseritus

    Genel Yönetici

  • Administrators
  • 3.244 İleti

Yazma tarihi: 22 Ocak 2009 - 01:47 ÖS

Bu hata genelde son patch oyunu düzgün bir şekilde upgrade edemediyse ortaya çıkar. Bu sorunun bilinen çözümü Repair aracını çalıştırmak veya oyunu tekrar yüklemektir.

1. Repair aracını çalıştırmak:

Oyun dosyalarını kontrol eder ve hatalı olanlar varsa onları yenileriyle değiştirir. Repair aracının son sürümünü buradan indirebilirsiniz. Normalde repair aracı oyunu kurduğunuz dizindeki (varsayılan olarak C:\Program Files\World of Warcraft) klasörün içinde bulunur.
Bu aracı çalıştırmadan önce oyundan tamamiyle çıktığınızdan emin olun.

2. Oyunu silme, scandisk ve defrag; ardından tekrar kurma ve tekrar patch yükleme:

Yukarıdaki adımları sırasıyla yapmadan önce World of Warcraft/Burning Crusade sürümlerini (uninstall) tamamiyle kaldırmanız gerekiyor. Bu işlem tamamlandıktan sonra oyunu kurmuş olduğunuz dizindeki (varsayılan olarak C:\Program Files\World of Warcraft) oyun klasörünü silmeniz gerekiyor.

Sonra sabit diskinizde scandisk ve defragment araçlarını çalıştırın. Bu araçları çalıştırmadan önce Ekran koruyucunuzu ve güç yönetimi araçlarını pasif hale getirmeniz size yardımcı olacaktır. (Bazen ekran koruyucunuz veya güç yönetimi araçlarınız scandisk ve defragment araçlarının çalışmasını engelleyerek baştan başlamasına yol açabilir)

Bu işlemlerden sonra World of Warcraft oyununuzu normal şekilde tekrar yükleyin. Oyunu kurduktan sonra oyuna girmek istediğinizde otomatik olarak en son patch yüklenmeye başlanacaktır.

Eğer patc yüklenmesi esnasında sorunlarla karşılaşırsanız lütfen buraya tıklayınız.


blizzard.com Error #121 başlığının çevirisidir. Orijinal post için tıklayınız.
  • 0

#3 batuhan26

batuhan26

    Corporal

  • Members
  • 63 İleti

Yazma tarihi: 28 Ocak 2009 - 09:09 ÖÖ

Çevirdiğiniz için teşekkürler repair ile hallettim :D
  • 0

#4 blackstain

blackstain

    Scout

  • Members
  • 6 İleti

Yazma tarihi: 03 Ekim 2009 - 12:10 ÖS

shikatu repair aracını çalıştırdım güzeL ancak.. burdan sadece check fiLes mı diyeceğim yoksa?
  • 0

#5 Benegesseritus

Benegesseritus

    Genel Yönetici

  • Administrators
  • 3.244 İleti

Yazma tarihi: 03 Ekim 2009 - 01:02 ÖS

Sol bölümdeki 3 kutuyu da işaretle ve "Reset and Check Files" tuşuna bas.
  • 0




0 Kullanıcı konuyu okuyor

0 Kullanıcı, 0 Misafir, 0 Kayıtsız kullanıcı