İçeriğe git


Resim
- - - - -

titlelar


  • Please log in to reply
Bu konuya 79 yanıt gönderildi

#21 wasabi

wasabi

    Lieutenant General

  • Members
  • 1.747 İleti

Yazma tarihi: 24 Nisan 2009 - 11:41 ÖÖ

titların güncellenmesi gerekecek en son agent turnuvası yüzünden onuda en kısa sürede halledicem
  • 0
Nothing is true. Everything is Permitted

#22 oldubitti

oldubitti

    Saygın Uye

  • Saygın Uye
  • 861 İleti

Yazma tarihi: 18 Mayıs 2009 - 09:19 ÖS

Scarab Lord almak artık imkansız, yeni acılan serverların hepsi AQ kapıları açık başlayacak.
  • 0

#23 Efsuncu

Efsuncu

    First Sergeant

  • Members
  • 225 İleti

Yazma tarihi: 24 Mayıs 2009 - 05:41 ÖS

high warlord yokmu :)
  • 0

#24 wasabi

wasabi

    Lieutenant General

  • Members
  • 1.747 İleti

Yazma tarihi: 25 Mayıs 2009 - 09:01 ÖS

malesef artık alınamıyor pre tbc zamanında aldın aldın alamadın gg:)
  • 0
Nothing is true. Everything is Permitted

#25 kodeleman

kodeleman

    Sergeant

  • Members
  • 95 İleti

Yazma tarihi: 24 Haziran 2009 - 09:49 ÖÖ

Scarab Lord almak artık imkansız, yeni acılan serverların hepsi AQ kapıları açık başlayacak.


bunun hakkında resmi bilgi varmı?
  • 0

#26 twinkle

twinkle

    Legionare

  • Members
  • 410 İleti

Yazma tarihi: 02 Temmuz 2009 - 01:51 ÖS

Bi hand of adal ya da naaru title'ı alcam diye canım çıktı wotlk öncesi. şimdi 15 title sahibi oldum nerdeyse. değiştir değiştir kullan ^^
  • 0

#27 Aysimla

Aysimla

    Senior Sergeant

  • Members
  • 172 İleti

Yazma tarihi: 03 Temmuz 2009 - 09:19 ÖÖ

Yaa bende naaru nun son ayagını oyuna ara verdıgım ıcın dönunce yapayım dedım ama tıttle alamadım::D)
  • 0

#28 twinkle

twinkle

    Legionare

  • Members
  • 410 İleti

Yazma tarihi: 03 Temmuz 2009 - 11:05 ÖÖ

Titlerın kalktığı patchten önce questin logunda olması lazım. Yoksa alamazsın bugün gidip kalan görevi alınca:=)
  • 0

#29 xetra

xetra

    Champion

  • Members
  • 1.484 İleti

Yazma tarihi: 29 Ekim 2009 - 08:15 ÖS

Benim sormak istediğim "Crusader" title ını nasıl alıyoruz? Oyundakilere sorduğumda argent dailylerini yap alırsın dedi :S Valiant oldum halen birşey yok
  • 0

#30 wnratt

wnratt

    Centurion

  • Members
  • 773 İleti

Yazma tarihi: 29 Ekim 2009 - 11:18 ÖS

Benim sormak istediğim "Crusader" title ını nasıl alıyoruz? Oyundakilere sorduğumda argent dailylerini yap alırsın dedi :S Valiant oldum halen birşey yok


5 ana şehir ve Argent Crusade ile exalted olman gerekiyor...
  • 0

#31 L.lopes

L.lopes

    Sergeant

  • Members
  • 68 İleti

Yazma tarihi: 30 Aralık 2009 - 11:34 ÖÖ

Ben Stalker olmaya öyle niyetliydim ki ama çok geç bşlamamdan dolayı maalesef şansımı kaybettim. :D((((((((( bi güzellik yapıp getirseler keşke catly. ile.Birde hep merak etmişimdir nsl alınıyordu bu stalker ? Öğrenmekte nasip olmadı general title diye geçiyor ama.
  • 0

#32 xetra

xetra

    Champion

  • Members
  • 1.484 İleti

Yazma tarihi: 30 Aralık 2009 - 05:30 ÖS

ben patron ile ilgili bişey sormak istiorum. eğer horde isem matronmu oluyorum?
türklerle dolu realmde patron title'ı iyi olurdu :mrgreen:
  • 0

#33 wasabi

wasabi

    Lieutenant General

  • Members
  • 1.747 İleti

Yazma tarihi: 30 Aralık 2009 - 05:33 ÖS

Ben Stalker olmaya öyle niyetliydim ki ama çok geç bşlamamdan dolayı maalesef şansımı kaybettim. :P((((((((( bi güzellik yapıp getirseler keşke catly. ile.Birde hep merak etmişimdir nsl alınıyordu bu stalker ? Öğrenmekte nasip olmadı general title diye geçiyor ama.


ilk defa duydum nerden gördügünü bir linklersen yardımcı olmaya calısırım
  • 0
Nothing is true. Everything is Permitted

#34 twinkle

twinkle

    Legionare

  • Members
  • 410 İleti

Yazma tarihi: 30 Aralık 2009 - 07:10 ÖS

Karakterin female ise matron male ise patron title'i aliyorsun. Stalker diye bir title hic duymadim ben de ..
  • 0

#35 L.lopes

L.lopes

    Sergeant

  • Members
  • 68 İleti

Yazma tarihi: 01 Ocak 2010 - 11:33 ÖS

ilk defa duydum nerden gördügünü bir linklersen yardımcı olmaya calısırım


wowhead de oyuna başladığım haziran ayında bakmıştım en son şimdi baktım bende göremedim general title olrak geçiyor.
  • 0

#36 Empyrium

Empyrium

    Lieutenant General

  • Members
  • 1.842 İleti

Yazma tarihi: 01 Ocak 2010 - 11:55 ÖS

Starcaller olabilir mi? Yanlış hatırlamıyorsam 10 man Algalon the Observer kesmek gerekiyor.
  • 0

#37 L.lopes

L.lopes

    Sergeant

  • Members
  • 68 İleti

Yazma tarihi: 02 Ocak 2010 - 02:45 ÖS

Starcaller olabilir mi? Yanlış hatırlamıyorsam 10 man Algalon the Observer kesmek gerekiyor.


Hyr bc de gelen bi title yanında Bc sembolü vardı.
  • 0

#38 wasabi

wasabi

    Lieutenant General

  • Members
  • 1.747 İleti

Yazma tarihi: 08 Ocak 2010 - 10:03 ÖÖ

Hyr bc de gelen bi title yanında Bc sembolü vardı.


ilk defa senden duydum tbc boyuncada böyle birtitle görmedim acıkcasıbir link yada resim bulabilcekmisin merek ettim
  • 0
Nothing is true. Everything is Permitted

#39 ilaqwain

ilaqwain

    Senior Sergeant

  • Members
  • 127 İleti

Yazma tarihi: 09 Ocak 2010 - 12:51 ÖÖ

arkadaşlar ya bir türlü Argent dawn tabardı nı bulamadım nereden nasıl temin edicem onu ya
  • 0

#40 wasabi

wasabi

    Lieutenant General

  • Members
  • 1.747 İleti

Yazma tarihi: 09 Ocak 2010 - 12:07 ÖS

icecrowndaki ilk mekanda dalarandan ucarken görürsün orda en tepede duruyor tabard satan adam
  • 0
Nothing is true. Everything is Permitted




0 Kullanıcı konuyu okuyor

0 Kullanıcı, 0 Misafir, 0 Kayıtsız kullanıcı