İçeriğe git


Resim
- - - - -

blood elf kralı kael ise şimdiki kim ?


  • Please log in to reply
Bu konuya 12 yanıt gönderildi

#1 vicente

vicente

    Corporal

  • Members
  • Pip*Pip*Pip*
  • 42 İleti

Yazma tarihi: 04 Mayıs 2009 - 11:18 ÖS

blood elflerin kralı kötü olarak outland te blunuosa silvermondaki kral nerden çıktı? ve belfler kötü olan kael e düşman mı..
  • 0

#2 dogukan1

dogukan1

    Sergeant

  • Members
  • 72 İleti

Yazma tarihi: 05 Mayıs 2009 - 12:28 ÖÖ

kael'thas sunstrider için wowwikide lord of blood elves yazıyo demekki blood elfler ona düşman deil
  • 0

#3 wasabi

wasabi

    Lieutenant General

  • Members
  • 1.747 İleti

Yazma tarihi: 05 Mayıs 2009 - 12:36 ÖÖ

lore ile ilgili ama size kısaca anlatıyım kael artık blood elflerin princesi yada lordu degildir muruyu almak için silvermoona saldırdıgından beri Lor'themar Theron artık blood elflerin yeni lideridir
  • 0
Nothing is true. Everything is Permitted

#4 dogukan1

dogukan1

    Sergeant

  • Members
  • 72 İleti

Yazma tarihi: 05 Mayıs 2009 - 08:36 ÖS

ama silvermoonda kaelin duvarda heykeli fln var :S
  • 0

#5 Xlaronak

Xlaronak

    Knight Lieutenant

  • Members
  • 710 İleti

Yazma tarihi: 05 Mayıs 2009 - 08:48 ÖS

"artık" değildir. kendisi eskiden blood elflere güzelce prensliğini yapmış güzelcene güç tutkunu olmuştur.
  • 0

#6 αѕѕαѕѕιη |ƒσяѕαкє

αѕѕαѕѕιη |ƒσяѕαкє

    Scout

  • Members
  • 149 İleti

Yazma tarihi: 18 Ağustos 2009 - 11:25 ÖÖ

Night elflerinde hight elflerinde blood elflerinde horde olanı var ama tabiki de alliance olanlar hodedeki kandırılmış kardeşlerine bile düşman ama kael öldükten sonra kimin blood elflere geçtiğini bilmiyom
  • 0

#7 Sirius15

Sirius15

    Scout

  • Members
  • Pip*Pip*
  • 10 İleti

Yazma tarihi: 07 Eylül 2009 - 03:10 ÖS

Blood Elflerin şimdiki kralı Lor'themar Theron hakkında bilgi sahibi olmak için Sunwell serisini okuyabilirsiniz.
  • 0

#8 laptu

laptu

    Scout

  • Members
  • 3.395 İleti

Yazma tarihi: 07 Eylül 2009 - 06:24 ÖS

Aslın Lorthemar tam olarak kral değil sadece bir lider.Krallık gibi bir şey artık elflerde yok tüm ef hanedanlarının soyu yok oldu.Ama Lorthemar kendisini kral ilan ederse ozaman elflerin kralı diyebilirisin.Şey gibi düşün orkları Savaşşefliği gibi babadan oğula geçmiyor hak eden Savaşeefi oluyor.Lorthemarında Arthas ve onun Scourgelarına karşı başarısı ortada tamamen olduğu mevkiyi haketmiş biri
  • 0

#9 Marco_Polo

Marco_Polo

    Knight Lieutenant

  • Members
  • 591 İleti

Yazma tarihi: 08 Eylül 2009 - 03:32 ÖÖ

Night elflerinde hight elflerinde blood elflerinde horde olanı var ama tabiki de alliance olanlar hodedeki kandırılmış kardeşlerine bile düşman ama kael öldükten sonra kimin blood elflere geçtiğini bilmiyom


Horde'da night elf mi? Anlıyorum..:)
  • 0

#10 idam34

idam34

    Scout

  • Members
  • Pip*Pip*
  • 16 İleti

Yazma tarihi: 20 Ekim 2009 - 09:54 ÖS

blood elflerin kralı kötü olarak outland te blunuosa silvermondaki kral nerden çıktı? ve belfler kötü olan kael e düşman mı..


Rica Etsem silwermoon da ki kralın resmini yayınlarmısınız ?
  • 0

#11 Azagthoth

Azagthoth

    Centurion

  • Members
  • 998 İleti

Yazma tarihi: 21 Ekim 2009 - 12:47 ÖÖ

Resmi ekleyen
  • 0

#12 McMarkStars

McMarkStars

    Advanced Member

  • Members
  • Pip*Pip*Pip*
  • 34 İleti

Yazma tarihi: 27 Ocak 2012 - 02:48 ÖS

lore ile ilgili ama size kısaca anlatıyım kael artık blood elflerin princesi yada lordu degildir muruyu almak için silvermoona saldırdıgından beri Lor'themar Theron artık blood elflerin yeni lideridir


Tamamda Lor'themar Theron'un lakabı Regent Lord of Quel'Thalas yazıyor. Bu kral yokken ülkeyi yöneten kişi oluyor. O zaman hala kral Kael denebilir. Blizzard şuna bir el atsın ya, bir şey olup dönsün şu eve Kael'de başımıza geçsin. Yanında da Lor'themar olur. Şah-Vezir misali oh mis. :)
  • 0

#13 Qualin

Qualin

    Member

  • Members
  • Pip*Pip*
  • 11 İleti

Yazma tarihi: 19 Temmuz 2013 - 01:05 ÖÖ

Blood elflerin krallarının hanedanlığı sunstriderlar. Kael bildiğim kadarıyla son kral ve son sunstrider. Aynı zamanda wow evrenin en delikanlı ve karizmatik şahsiyeti. Aslında gayet iyi ve delikanlı olan bu arkadaşı kızdırıyolar bu da hepinizi kesecem triplerine giriyo ve diğer bir delikanlı olan ama kızdırılıp hepinizi kesecem moduna giren illidanla tanışıyor. Tabi illidan 2bin 3bin yıl falan önce o moda girip yaşanmışlığını elde ettiğinden çok daha tecrübeli bir adam. Kaele diyor bak seni eziyolar sana kötü yapıyolar banada öyle yaptılar ben büsürü şey öğrendim şimdi Azerothun en güçlü adamlarındanım sen de olabilirsin diyor. Kael tamam diyo öğrencisi oluyo. Sonra güç tutkusu demonic çılgınlıklar falan derken kafayı yiyorkil jaedanın oyuncağı oluyor blood elflere falan ihanet ediyor. Blood elflerde bunu sevmemeye başlıyo sonra zaten terkediyo onlarıda kendi kafasına göre takılıyo. Blood elflerde vekilharç olarak lor'themar ı liderleri seçiyor.
Wow da bir kötü karakter varsa eğer o kötü karakter eskiden iyidir delirip kötü olmuştur. Özet bu. Herkes aslında iyiydi sonradan delirdi kötü oldu. Yani hepsinin tek tek hikayesini bilmenize gerek yok. Birinin eskiden iyi sonradan kötü olduğunun ayırdına vardıysanız eğer o adam delirmiş diyip kapatın konuyu.
  • 0




0 Kullanıcı konuyu okuyor

0 Kullanıcı, 0 Misafir, 0 Kayıtsız kullanıcı