İçeriğe git


Resim
- - - - -

Shadowmourne


  • Please log in to reply
Bu konuya 69 yanıt gönderildi

#21 merutsu

merutsu

    Sergeant

  • Members
  • 92 İleti

Yazma tarihi: 20 Kasım 2009 - 04:07 ÖS

ya kura bakmayında roguelara efsana kılıclar verilirken adamlar bunlarla pvp de ortalıgı kasıp kavururken sükür demedinizde şimdimi aglıyorsunuz ayıp ayıp :)


o efsane kılıç bende olsa şuan problem etmezdim fakat ben oyuna 1 haziran 2009'da başladım...Rogue benim alt charım :P o yüzden problem ediyorum :)
  • 0

#22 lanet

lanet

    Lieutenant General

  • Members
  • 2.013 İleti

Yazma tarihi: 20 Kasım 2009 - 04:29 ÖS

eee her classa veriyor blizz ama en sanslısı warriorla, lvl 60 da hem tank kılıc, hem sulfaron mace vardı.tbc de illidan kılcları kullanabiliyorlardı. yine onlarada bu axe veriliyor warrioru 80lesemmi acaba :P
  • 0

#23 Bunny

Bunny

    Senior Sergeant

  • Members
  • 121 İleti

Yazma tarihi: 20 Kasım 2009 - 04:37 ÖS

:!:

:x :x :x :x elinde shadowmourne olan paladin-dk-warrior'a bi kesilem sana hesap sorarım ben :x :x :x :x

Not: Bir kesileyim direk delete yapacağım combat+sub ve multi+sub rogue'mi :!:

Kesilmeyi bekleme direk sil karakterini hesabını da kapattır hem sen rahatla hem blizzard rahatlasın. Hem gerilmessin bu kadar bilmem kim op olmuş diye, hem kesene de zarar bak. Oyunlar eğlenmek içindir sen eğlenemiyorsun sebebi her ne olursa olsun, paran da boşa gidiyor yazık. Hiç bekleme kesilmeyi felan sil kurtul herkes rahatlasın. Karakterini ve hesabını sil. Hem blizzard kazansın, hem sen kazan hem de forum kazansın.

Şu mesaja yorum yapamıyorum. Bir de açıkça belirtmiş bende o silahtan yok diye ondan sindiremiyorum diye. Nasıl bir egodur çözemedim. En imba ben olayım beni kimse kesemesin, bıdı bıdı bıdı. Sanki rogueleri shadowmourne olmadan dk ve paladinler kesemiyormuş da artık kesebilecekmiş gibi.
  • 0

#24 FeeLmyDaggeR

FeeLmyDaggeR

    Knight Lieutenant

  • Members
  • 648 İleti

Yazma tarihi: 20 Kasım 2009 - 06:10 ÖS

shadowmourne için blizz'e tek bişey söylüyorum : "naaptın sen yiğen yav"
  • 0

#25 DarkAnqeL

DarkAnqeL

    Corporal

  • Members
  • Pip*Pip*Pip*
  • 49 İleti

Yazma tarihi: 21 Kasım 2009 - 01:18 ÖÖ

Bunu benim dk ya versem yara yara giderim valla kimse çıkamaz önüme :(
  • 0

#26 Xadriell

Xadriell

    Knight Lieutenant

  • Members
  • 502 İleti

Yazma tarihi: 21 Kasım 2009 - 01:32 ÖÖ

o efsane kılıç bende olsa şuan problem etmezdim fakat ben oyuna 1 haziran 2009'da başladım...Rogue benim alt charım :( o yüzden problem ediyorum :D


Blizzard'ın kusura bakma ya, arada böyle önemli şeyleri gözden kaçırabiliyo. Ne kadar da düşüncesiz bi davranış senin oyuna sonradan başladığını düşünememiş görüyomusun.. Umarım bidahaki expansionda bunu göz önünde bulundururlar... Ben Blizzard adına özür diliyorum senden.
  • 0

#27 Droop

Droop

    Legionare

  • Members
  • 572 İleti
  • LocationAnkara

Yazma tarihi: 21 Kasım 2009 - 02:26 ÖÖ

Özür dileriz merutsu abi. Biz ettik sen eyleme. Bi hatadır oldu. Tamam roguelerede vericez böyle bişey. Hatta EU serverlarında sadece sende olucak.



Yeni Ghostcrawler açıklaması.
  • 0

#28 hareth

hareth

    Scout

  • Members
  • Pip*Pip*
  • 21 İleti

Yazma tarihi: 21 Kasım 2009 - 07:05 ÖÖ

Yeni Ghostcrawler açıklaması.

Epic!
  • 0

#29 merutsu

merutsu

    Sergeant

  • Members
  • 92 İleti

Yazma tarihi: 21 Kasım 2009 - 08:05 ÖÖ

Beyler kusura bakmayın bir anlık sinirden blizzard'ı hedef aldım :( İstemeyerekte olsa paladinleri-dk'ları-warriorları sövdüm.. Bu karakterleri olupta alınan olursa özürdilerim...Daha 80 olamadım şu ana kadar rogue'mle hiç palaya kesilmedim dolayısıyla 80'de kesilme korkusu yarattı bende o yüzden protestolara girdim..Fazla kirlettim konuyu dolayısıyla rahatsız olan kişilerden tekrar tekrar özürdiliyorum....
  • 0

#30 cafein58

cafein58

    Sergeant

  • Members
  • 95 İleti

Yazma tarihi: 21 Kasım 2009 - 09:20 ÖÖ

Bu silahın adı ilk anılmaya başlayınca sanki hunter ve dk ların kullanabileceği bi silah gibi hatırlıyordum sonradan mı warrior-dk-paladin lerin kullanabileceği bi silah olması kararlaştırıldı?
  • 0

#31 xetra

xetra

    Champion

  • Members
  • 1.484 İleti

Yazma tarihi: 21 Kasım 2009 - 09:48 ÖÖ

RP de bi pala alırsa bunu amma gülerim ha ..
  • 0

#32 Bunny

Bunny

    Senior Sergeant

  • Members
  • 121 İleti

Yazma tarihi: 21 Kasım 2009 - 09:59 ÖÖ

Hehe hikayeside heralde " Ben hep Death Knight olmak istedim ama babam izin vermedi paladin olduk. İçimde bir ukte kaldı." olur .
  • 0

#33 HellScream

HellScream

    Senior Sergeant

  • Members
  • 162 İleti

Yazma tarihi: 21 Kasım 2009 - 11:37 ÖÖ

her classa bı legendary sılah yapılması lazım bu haksızlık !!! ayrımcılık
  • 0

#34 merutsu

merutsu

    Sergeant

  • Members
  • 92 İleti

Yazma tarihi: 21 Kasım 2009 - 01:50 ÖS

her classa bı legendary sılah yapılması lazım bu haksızlık !!! ayrımcılık


benim gibi düşünen çıktı işte demekki haksız değilmişim protesto yapmakta :)
  • 0

#35 konduu

konduu

    Senior Sergeant

  • Members
  • 160 İleti

Yazma tarihi: 21 Kasım 2009 - 02:46 ÖS

off bıktm artık ya druide-mageye-locka yine bişey yok her exp. da illa warriorlara legendry silah verilirmi ya insaf! kesin o kungen p.ç inin parmagı var bunda ! :)
  • 0

#36 Lord Anduin Lothar

Lord Anduin Lothar

    Advanced Member

  • Members
  • Pip*Pip*Pip*
  • 36 İleti

Yazma tarihi: 21 Kasım 2009 - 04:59 ÖS

Warrior oynanması en zor class oyunda:) Bırakta versinler
  • 0

#37 merutsu

merutsu

    Sergeant

  • Members
  • 92 İleti

Yazma tarihi: 21 Kasım 2009 - 05:19 ÖS

Warrior oynanması en zor class oyunda:) Bırakta versinler


öyle ama paladinlerde kullanabilecek bide dk'lar artık umrumda değil kim kullanırsa kullansın

Gün Gelir Rogue'me Legendary Dagger & Sword Gelir
  • 0

#38 Erkligkan

Erkligkan

    First Sergeant

  • Members
  • 230 İleti

Yazma tarihi: 21 Kasım 2009 - 06:30 ÖS

oh oh çok sağlam. ama bencede bir paladin ile çok çelişen bir silah olmuş
  • 0

#39 hardbuster

hardbuster

    Scout

  • Members
  • 94 İleti

Yazma tarihi: 22 Kasım 2009 - 03:11 ÖS

bu ne usta oyunu bırakmıştım dönesim geldi ya , mageye tek atarım bununla , soketlere bak aman allahım
  • 0

#40 Chyrso

Chyrso

    General

  • Members
  • 1.994 İleti
  • Locationizmir

Yazma tarihi: 22 Kasım 2009 - 04:02 ÖS

warriorların kullanamadıgı 1 tane legendary olmadı..herseyide aldılar..
wow-tbc-wotlk ..
  • 0
Real ID : [email protected] == > Sadece EU icin gecerli.

Tekrar US realmlerinde Charge atiyor...

Foruma fazla takilmiyorum artik ..

Resmi ekleyen




0 Kullanıcı konuyu okuyor

0 Kullanıcı, 0 Misafir, 0 Kayıtsız kullanıcı