İçeriğe git


Resim
- - - - -

Siz de Sallantıyı Hissettiniz mi


  • Please log in to reply
Bu konuya 36 yanıt gönderildi

#1 ekrem71

ekrem71

    Knight

  • Members
  • 399 İleti

Yazma tarihi: 01 Şubat 2010 - 12:22 ÖÖ

<strong>Siz de Sallantıyı Hissettiniz mi </strong>

<strong>Alıntı: </strong>Ömür TOPAÇ/Level Dergisi Şubat Sayısı

Cataclysm kapımızda. Azeroth 'u tüm coğrafyasıyla değiştirecek büyüklükte bir olaydan bahsediyoruz. Artık hepimiz etkileyici bir "Cataclysm World Event" beklentisi içine girdik diyebilirim. Bu ay işte bu büyük değişimin ilk sinyalleri alınmaya başlandı. Tüm serverlardan kaynağı tam olarak saptanamayan hafif depremlerle karşılaşıldığı haberleri geliyor. Bu depremler, Deathwing 'in Azeroth 'u parçalamaya ufak ufak başladığını gösteriyor. Olayın biraz derinine indiğimizde "[DND] Shaker" ya da "[DND] Shaker Small" adıyla tespit edilen görünmez mobların buna yol açtığını görüyoruz. Blizzard 'dan ise şu an itibariyle resmi bir açıklama yok. Ama inanın ben Cataclysm etkisine yavaş yavaş girmeye başlıyorum ve bizi bekleyen şeyleri düşününce korkuyla karışık bir heyecan duyuyorum. Unutulmayacak bir "World Event" bizi bekliyor.
  • 0
Resmi ekleyen

Resmi ekleyen

#2 Ezekeel

Ezekeel

    Genel Yönetici

  • Executives
  • 9.313 İleti

Yazma tarihi: 01 Şubat 2010 - 12:45 ÖÖ

İlginç :P Yaşam üçgeni falan filan şeyedelim biz o zaman :P Teşekkürler.. Hiç de farketmedim aslında :D

#3 c_1903

c_1903

    Scout

  • Members
  • 92 İleti

Yazma tarihi: 01 Şubat 2010 - 01:39 ÖÖ

ben northrend de bir sallantı hissettim ama o mu yoksa baska bir seymi anlamadım eger oysa blizzard gercektende bu isi iyi beceriyor oyuncuları havaya sokmayı ...
  • 0

#4 Marv

Marv

    Saygın Üye

  • Saygın Uye
  • 3.507 İleti
  • Locationİzmir

Yazma tarihi: 01 Şubat 2010 - 02:04 ÖÖ

ben northrend de bir sallantı hissettim ama o mu yoksa baska bir seymi anlamadım eger oysa blizzard gercektende bu isi iyi beceriyor oyuncuları havaya sokmayı ...


Deathwing sadece Azeroth'u etkileyecek .. Sallantılar olursa Azeroth'ta olur bu sebepten .. Northrend'deki farklı bir olaydır ..
  • 0

#5 Dead Finger

Dead Finger

    Lieutenant General

  • Members
  • 1.892 İleti

Yazma tarihi: 01 Şubat 2010 - 02:05 ÖÖ

Ben sallantı hissetmedim belki kamburluktandır..:P
  • 0
' make love not warcraft. '

Cahillerle tartışmaya girmeyin, Ben hiç kazanamadım..

#6 Xadriell

Xadriell

    Knight Lieutenant

  • Members
  • 502 İleti

Yazma tarihi: 01 Şubat 2010 - 02:22 ÖÖ

Deathwing sadece Azeroth'u etkileyecek .. Sallantılar olursa Azeroth'ta olur bu sebepten .. Northrend'deki farklı bir olaydır ..


Yok yok, Deathwing Azeroth'u sallasa, Northrend'den de duyulur...
  • 0

#7 Dead Finger

Dead Finger

    Lieutenant General

  • Members
  • 1.892 İleti

Yazma tarihi: 01 Şubat 2010 - 02:25 ÖÖ

Hacım hocam Northrend zaten Azeroth'da değilmi

Resmi ekleyen
  • 0
' make love not warcraft. '

Cahillerle tartışmaya girmeyin, Ben hiç kazanamadım..

#8 blackened

blackened

    Scout

  • Members
  • 270 İleti

Yazma tarihi: 01 Şubat 2010 - 03:45 ÖÖ

Valla ne yalan söylim IFda gezinirken sürekli bir sarsıntıya denk geliyorum hatta arkadaşım da farketti bunu kesin cataclysm eventtir dedi heralde doğru tahmindir.
  • 0

#9 lowelj

lowelj

    Saygın Üye

  • Saygın Uye
  • 1.173 İleti

Yazma tarihi: 01 Şubat 2010 - 05:29 ÖÖ

offf ben de deprem oldu da biri post açtı siz de hissettiniz mi diye sandım ne diyim...
  • 0
'cause seeing pretty 20k's on thier screen is a lot worse then 10k dots or 30-40k abosorb healing.

#10 arengo

arengo

    Scout

  • Members
  • 112 İleti

Yazma tarihi: 01 Şubat 2010 - 05:43 ÖÖ

offf ben de deprem oldu da biri post açtı siz de hissettiniz mi diye sandım ne diyim...


Aynen yemin ederim ahaha :mrgreen:

Bu arada catac ı zaten deprem gibi patlamaya hazır bekliyorum hadi bakalım :P
  • 0

#11 ekrem71

ekrem71

    Knight

  • Members
  • 399 İleti

Yazma tarihi: 01 Şubat 2010 - 09:57 ÖÖ

Haberi yapmamın amacı bunu hisseden arkadaşlar varsa izlenimlerini almaktı. Ben de özellikle merak ediyorum deprem olayını hiç denk gelmedi bana. Bu world event e şahit olmadan da yeni pakete geçmek çok üzücü olur.
  • 0
Resmi ekleyen

Resmi ekleyen

#12 DunkPrince

DunkPrince

    Scout

  • Members
  • 322 İleti

Yazma tarihi: 01 Şubat 2010 - 12:25 ÖS

Valla dalarandan çıkmayacak duruma geldiğimizden pek hissedeceğimizi sanmıyorum.. Sonuçta dalaran uçuyor, biz de uçan moblardan inmiyoruz...
  • 0

#13 NiGhTHaWk77

NiGhTHaWk77

    Scout

  • Members
  • Pip*Pip*
  • 12 İleti

Yazma tarihi: 01 Şubat 2010 - 05:10 ÖS

Valla dalarandan çıkmayacak duruma geldiğimizden pek hissedeceğimizi sanmıyorum.. Sonuçta dalaran uçuyor, biz de uçan moblardan inmiyoruz...



Çok saçma ama bu deprem olayına Dalaran North bank ta şahit oldum.Deprem dedikleride sadece ekran 2-3 saniye titreyip duruyor.Çok büyük beklentiler içinde olmayın :)
  • 0

#14 serkantekyildiz

serkantekyildiz

    Scout

  • Members
  • 66 İleti

Yazma tarihi: 01 Şubat 2010 - 05:40 ÖS

yavs benim makine 5 senedir titreyip duruyor ekran kartından olmasın o sakın :)
  • 0

#15 lepla

lepla

    First Sergeant

  • Members
  • 279 İleti

Yazma tarihi: 02 Şubat 2010 - 07:04 ÖÖ

Vallahi öyle bi atraksiyon olsun çok isterim adamı baya bi havaya sokar ama bu haberden sonra 1 saattir explorer achisi için kalimdorda dolaşıyorum en ufak bi terslik yok.
  • 0

#16 Misafir_Concept_*

Misafir_Concept_*
  • Guests

Yazma tarihi: 02 Şubat 2010 - 09:21 ÖÖ

basligi gorunce istanbulda deprem oldu falan sandim ?
  • 0

#17 kenke

kenke

    Sergeant

  • Members
  • 54 İleti

Yazma tarihi: 02 Şubat 2010 - 09:53 ÖÖ

basligi gorunce istanbulda deprem oldu falan sandim ?


aynen korktum bişey mi oldu diye :)
  • 0

#18 swat95

swat95

    Scout

  • Members
  • 533 İleti

Yazma tarihi: 02 Şubat 2010 - 12:03 ÖS

Hemen yiycek depo etmem lazım undercityde bir yere hemen .....
  • 0

#19 lepla

lepla

    First Sergeant

  • Members
  • 279 İleti

Yazma tarihi: 02 Şubat 2010 - 01:21 ÖS

hahuahau xD Orası yerin altı ya iyice çökerse :)
  • 0

#20 deftones

deftones

    Champion

  • Members
  • 1.199 İleti

Yazma tarihi: 02 Şubat 2010 - 01:39 ÖS

kaçın kaçın :)
  • 0




0 Kullanıcı konuyu okuyor

0 Kullanıcı, 0 Misafir, 0 Kayıtsız kullanıcı