İçeriğe git


Resim
- - - - -

Netherwing Faction Chain Questi Rehberi


  • Please log in to reply
Bu konuya 42 yanıt gönderildi

#1 Sarevok

Sarevok

    Sergeant

  • Members
  • 94 İleti

Yazma tarihi: 17 Haziran 2009 - 12:43 ÖÖ

Arkadaşlar netherwing drake için artık rep kasmak gerekiyomu? gerekiyosa q zinciri nerden başlıyor?
  • 0

#2 b1ray

b1ray

    Corporal

  • Members
  • Pip*Pip*Pip*
  • 37 İleti

Yazma tarihi: 17 Haziran 2009 - 12:57 ÖÖ

Netherwing ile exalted olman lazım exalted olunca ilk drake hediye olarak veriyorlar diğerlerini shattrath dan 200g ye alabilirsin(buna da exalted lazım tabi). Daily leri yapabilmek için önce Quest:Kindness - WoWWiki - Your guide to the World of Warcraft ile başlayan görev zincirini yapıp neutral olman lazım netherwingle ilk başladığında hated olursun. Bu görev Shadowmoon Valley de Netherwing Field adlı bölgede(haritanın en alt kısımları) Mordenai tarafından veriliyor. Neutral olunca daily kasarak exalted olursun.
  • 1

#3 Sarevok

Sarevok

    Sergeant

  • Members
  • 94 İleti

Yazma tarihi: 17 Haziran 2009 - 01:50 ÖÖ

çok teşekkürler yardımın için..
  • 0

#4 caneglor

caneglor

    Knight

  • Members
  • 328 İleti

Yazma tarihi: 17 Haziran 2009 - 05:44 ÖÖ

ayrıntılı bilgi burdan bakablirsin
http://forum.wow-tur...-alma-q-su.html
ben 1 haftada falan yapmıstım günde 1 saat ayırarak
  • 0

#5 b1ray

b1ray

    Corporal

  • Members
  • Pip*Pip*Pip*
  • 37 İleti

Yazma tarihi: 17 Haziran 2009 - 06:55 ÖÖ

Rica ederim arkadaşın verdiği linkte ayrıntılı açıklamışlar görevleri onu görmemiştim. Hadi kolay gelsin bu arada :)
  • 0

#6 rcknrll

rcknrll

    Legionare

  • Members
  • 373 İleti

Yazma tarihi: 17 Haziran 2009 - 07:29 ÖÖ

Çok fazla sabır gerektiriyor.Eger kalabalık bi serverda oynuyorsan,netherdrake yumurtası tam bir işkence.
Kolay gelsin. :)
  • 0

#7 Chyrso

Chyrso

    General

  • Members
  • 1.994 İleti
  • Locationizmir

Yazma tarihi: 17 Haziran 2009 - 04:58 ÖS

eskiden işkenceydi yumurta bulmak şimdi rahat in cin top oynuyo oralarda.
  • 0
Real ID : [email protected] == > Sadece EU icin gecerli.

Tekrar US realmlerinde Charge atiyor...

Foruma fazla takilmiyorum artik ..

Resmi ekleyen

#8 b1ray

b1ray

    Corporal

  • Members
  • Pip*Pip*Pip*
  • 37 İleti

Yazma tarihi: 17 Haziran 2009 - 06:42 ÖS

haha hakkaten şimdi bütün yumurtalar senin olur eskiden horde ally birbirine giriodu, ikimizde ally sak üstüne mob kitelayıp odamı kombata sokmaya çalışıodum falan :twisted: (combattayken toplayamıyosun yumurtayı)...
  • 0

#9 Sarevok

Sarevok

    Sergeant

  • Members
  • 94 İleti

Yazma tarihi: 26 Haziran 2009 - 04:45 ÖS

günlük q ları yapmaya başladım fakat henüz friendlyim.Düzenli olarak q ları yaparsak kaç günde exalted olurum acaba? bide q dışında netherwing repi kasabileceğimiz itemler yokmu hani ah de filan bulursak alıp toplucana rep almak için? relic of ulduar gibi.
  • 0

#10 caneglor

caneglor

    Knight

  • Members
  • 328 İleti

Yazma tarihi: 26 Haziran 2009 - 11:48 ÖS

hayır item falan alamazsın au'dan.sadece ö bölgedeki görevleri yapcaksın ama rep durumun arttıkça görevlerde artcak.görevler dışında birde yumurta toplayarak rep kasablirsin.bir yumurta 250rep veriyordu.yumurtalar o görevlerin olduğu adada en çokta aşağıdaki tünellerde oluyor.aşağı yukarı yerleri sabit ezberlesin bir süre sonra
  • 0

#11 Olgi

Olgi

    Senior Sergeant

  • Members
  • 100 İleti

Yazma tarihi: 01 Temmuz 2009 - 10:42 ÖÖ

ne kadar çok yumurta o kadar çok rep puan demek :)
  • 0

#12 katedralist

katedralist

    Scout

  • Members
  • Pip*Pip*
  • 14 İleti

Yazma tarihi: 16 Eylül 2009 - 10:54 ÖÖ

ben ilk drakemi aldım. fakat s.city deki belf 200 gold karşılığında satmıyor. exalted oldum. guilden bir kişiye sordum sadece bir adet alındığını farklı bir kişiye sorduğumda ise rep durumunun 999/1000 olması gerektiğini söyledi. tam olarak kesin bir bilgi alamadım. bilen biri yardımcı olursa sevinirim.
  • 0

#13 moonlight1212

moonlight1212

    Scout

  • Members
  • 7 İleti

Yazma tarihi: 26 Kasım 2009 - 04:13 ÖS

Arkadaşlar il questcinin yeri nerde ben anlıyamadım :P
  • 0

#14 Ezekeel

Ezekeel

    Genel Yönetici

  • Executives
  • 9.313 İleti

Yazma tarihi: 26 Kasım 2009 - 04:21 ÖS

Uçan drakelerin ortasında yerde bir Blood Elf npc var, ilk questi ondan alıyorsun ama bir de oraya yönlendiren questler falan vardı :P En iyisi internetten bir rehbere bakmak..

#15 nacrem

nacrem

    Scout

  • Members
  • 534 İleti

Yazma tarihi: 27 Şubat 2010 - 05:41 ÖÖ

Arkadaşlar bildiğiniz gibi netherwing drake dediğimiz yakışıklı dragonkin yavrularına binebilmek için önce netherwing'e exalted olmak gerekiyor. Bunun için de dailyleri yapmak. Yalnız en önce bir görev zinciri var ve bu görevler ile hated olduğumuz netherwing'e neutral olmamız gerekiyor.

Yaparken biraz sıkıntı çektim, o yüzden benden sonra yapacak arkadaşlar sıkıntı çekmesin bari. Her questi türkçe ve ayrıntılı bir şekilde yazmaya çalışacağım. Yalnız bu alliance karakter tarafından yapıldı. Horde ile muhtemelen aynıdır ama yine de garanti vermeyeyim. Bu arada Argent Dawn - Sylvanien. Bu serverdaysanız bana mail atarak oyun içi yardım da isteyebilirsiniz quest için ya da herhangi birşey için olabilir. Elimden geleni yaparım. :D

1-) Kindness - Quest - World of Warcraft

Bu görev zincirinin ilk görevi. Görevi Shadowmoon Valley'de 59,58 civarlarında dolaşan ama 62,60'ta bile bulabileceğiniz bir eleman veriyor. İsmi Mordenai. Kendisi zaten insan formuna girmiş bir drake diye biliyorum. Neyse normalde bu arkadaşı haritanızda quest veren biri olarak göremeyebilirsiniz zira sağda solda çalışan The Rocknail elemanlarını kesmekle meşgul oluyor bazen. Onlara saldırdığı zamanlarda questiniz bitmiş dahi olsa minimapte soru işareti olarak göremezsiniz.Ona göre. Görevimiz 12 tane netherwing drake beslemek. Görevi alınca The Rocknailleri kesip(kendileri quest veren elemanın etrafında heryerdeler) onların lootundan quest itemı düşürmemiz gerekiyor. Quest itemı bu rocknail flyer ya da ripperların etleri. Quest itemından beş tane düşürdüğümüzde sağ tıklayarak tek bir item haline getiriyoruz. Sonra da tek item haline getirdiğimiz malzemeye sağ tıklıyoruz. Böylece rocknaillerin etini yere koyuyoruz. Az kenara çekilin birazdan bir netherwing drake gelip o itemı yiyor. Böylece bir tane Netherwing drake besledik.(Bu arada Netherwing drakeler eti yedikten sonra "Belan shi... Karkun." diyorlar. Küfür değil o. Korkmayın. "Teşekkür ederim, ölümlü..." diyor size.) On iki tane besleyip görevi yine Mordenai'ye veriyoruz. Tabi ki önce onu arıyoruz. Muhtemelen bir kenarda rocknail kesiyor olacaktır kendisi. Kendisine yardım edin çabuk kessin. Combattan çıkar çıkmaz kafasında soru işareti belirecektir zaten. Questi verin, yenisini alın.
2-) Seek Out Neltharaku - Quest - World of Warcraft
Şimdi bizden Neltharaku diye bir dragonu bulmamızı istiyor Mordenai. Kendisi Mordenai gibi gezici ekipten. Önce 65.58 de buldum sonra 66.60'ta kendisini. Ama en azından onu minimapte direk görebilirsiniz. Mordenai gibi aramanıza gerek yok. Yalnız dikkat! Neltharaku havada. Yerde aramayın. Bulunca questi verip yenisini alıyoruz.
3-) Neltharaku's Tale - Quest - World of Warcraft
Please listen to what I have to tell you, nightelf. gibi birşey diyor. Neltharaku'nun size please demesi başının ne kadar belada olduğunu gösteriyor zaten. Bir dragon resmen başka bir yaratığa yalvaracak hale gelmiş. yazık. Neyse neltharaku sizden onun hikayesini dinlemenizi rica ediyor. Questi aldıktan sonra kendisine sağ tıklayıp hikayesini dinleyin. Sonra yine kendisine questi verin. Yenisini alın.
4-) Infiltrating Dragonmaw Fortress - Quest - World of Warcraft
Size az önce anlattığı hikayede eşinin(Karynaku) dragonmaw orkları tarafından esir alındığını söyledi. Sizden 15 tane dragonmaw orku öldürmenizi istiyor. 68.61 de kampları var. Girip icaplarına bakıp çıkabilirsiniz. Sonra yine neltharakuyu bulup görevi verin yenisini alın.
5-) To Netherwing Ledge! - Quest - World of Warcraft
Neltharaku sizden 12 tane nethervine kristali istiyor. nethervine kristalleri 68,82 civarlarında haritada alttaki netherwing ledge'de bulunuyor. Kendileri kocaman kristal taşların diplerinde. Kolay ayırdedebilmeniz için bir trick vereyim. Bu nethervine kristal denilen görev itemindan eğer büyük kristalin dibinde varsa kristalin o köşesi hafif kırmızı renktedir. Yani farklı renginden rahatça görebilirsiniz biraz yükselip. 12 taneyi tamamlayınca yine Neltharaku'yu bulun.
6-) The Force of Neltharaku - Quest - World of Warcraft

Neltharaku size bir adet enchanted nethervine kristal veriyor. Bunu dragonmaw ork kampındaki(az önce ork kestik ya) orkların esir tuttuğu netherwing drakeleri seçip kullanıyoruz. Drake bize yeşil oluyor ve yanındaki orklara saldırmaya başlıyor. Yardım etmezseniz ölür. Baya güçsüz halde. Orkları kesmesine yardım ediyoruz. Combattan çıkınca drake uçuyor ve quest questinize 1 ekliyor. Yani ölürse queste yazılmıyor o. Bitince neltharionu buluyoruz.Görevi verip yenisini alıyoruz.

7-) Karynaku - Quest - World of Warcraft

Karynaku'yu bulmamız isteniyor. Kendisi 70.61'de dragonmawların kalesinin üstünde. Karynaku ile konuşup görevi verin, yenisini alın.

8-) Zuluhed the Whacked - Quest - World of Warcraft

Zuluhed diye birini kesmenizi istiyor. Kendisinin hemen arkasındaki alanın kapısının önünde duruyor zuluhed. Eğer olur da kaybolursa falan göremezseniz questi iptal edip yeniden alın. Zuluhedi 80 ile çok rahat sololarsınız bu arada tepeden ateşler yağıyor birileri sizi okluyor falan ölürseniz söylemedi demeyin. Eğer sıkıntı yaşarsanız zuluhedi hafiften kapının altına çekip orada alandaki okçuların falan menzilinden ve görüş alanından çıkın orada kesin. Sonra Zuluhedin lootundan bir anahtar çıkmakta. O anahtarı alın ve karynaku'nun hemen yanındaki kocaman topa sağ tıklayın zincirlerinden kurtarın garibimi. Questi verip yenisini alınca sizi mordenai'ye uçurcak. O dragonun üstünde bir iki SS alın derim ben :)
9-) Ally of the Netherwing - Quest - World of Warcraft

Mordenai'yi bulup questi vermenizi istiyor. Questin verdiği itemları özellikle iki tane kalkanı ctrl ile karakteriniz üzerinde görün derim. Çok feci halde karizmatikler. SW de falan gezerken ya da Orgrimmarda gezerken çok güzel duracaktır üstünüzde. En pahalı olanı almak size 3-5 gold getirir ama karakterinizin duruşuna heybetine hayvaniyetine önem veriyorsanız kalkanlara bir bakın derim :D

questi bitirince 42000 rep veriyor netherwinge ve sizi neutral yapıyor. Bu kadar. Elinize sağlık. Geri kalanı artık daily questlerdeki performansınıza bakar. İyi bir çocuk olursam şirinleri görür size dailylerin de rehberini yaparım belkim. Öpüyorum. Sevgiyle kalın.
  • 0

#16 ABSİNTH

ABSİNTH

    Üye

  • Members
  • 7 İleti

Yazma tarihi: 15 Ağustos 2010 - 11:25 ÖÖ

Cok tşkler,bilgilerın için süpersin,saglıcakla kal.
  • 0

#17 Salvatore

Salvatore

    Knight Lieutenant

  • Members
  • 734 İleti

Yazma tarihi: 15 Ağustos 2010 - 06:53 ÖS

hazır hortlamışken bu konu, bi de sabitlense olmaz mı ?
Nether drakeleri çok harika, glory drakesi elde edene kadar vazgeçilmez bi mount.

Bu arada nötr-exalted 14 gün sürüyor. Aşağı yukarı 30-35 yumurta da toplanıyo bu sürede
  • 0
Sınav haftası denen tren, benim gibi bir rayın, bir kez daha üzerinden, geçti ve gitti...

O artık bir Kı-nayt'çı. Gınayyt O'na onlayn...

#18 ABSİNTH

ABSİNTH

    Üye

  • Members
  • 7 İleti

Yazma tarihi: 15 Ağustos 2010 - 08:30 ÖS

Evt,bencede sabıtlensın:) sana bir sorum olacak yeni başlayan biri olarak.daily gorevlerını bulamadım,mordani görevlerini yaptım neutral oldum netherwınge ancak adaya gittiğimde hala bana düşmanlar.yumurtalara tam olarak nasıl ulaşabılırım.izlemem gereken yol nedir bunun için.bu konuda yardımcı olursan cok sevinirim.En kısa zamanda drakeni alman dileğimle.
  • 0

#19 Salvatore

Salvatore

    Knight Lieutenant

  • Members
  • 734 İleti

Yazma tarihi: 15 Ağustos 2010 - 09:15 ÖS

Neutral olmana rağmen NPCler kesinlikle düşman olmayacaktır.Orada düşman olan moblar sadece crystal başlarında çalışan işçilerdir.

Netherwing 'in altında maden tüneli var bi de, aynı Dalaran 'da underbelly olması gibi. Orada pek çok yumurta objeleri var, yani farm işi...

Netherwing - Faction - World of Warcraft burası da faydalı olacaktır :)
  • 0
Sınav haftası denen tren, benim gibi bir rayın, bir kez daha üzerinden, geçti ve gitti...

O artık bir Kı-nayt'çı. Gınayyt O'na onlayn...

#20 ABSİNTH

ABSİNTH

    Üye

  • Members
  • 7 İleti

Yazma tarihi: 15 Ağustos 2010 - 11:19 ÖS

Cevabın için cok tşk.ederım,ama netherwing edgedeki npcler de bana düşman nasıl oluo anlamadım.riding skılı 225 bunla alakalı degıldır sanırım:(
  • 0




0 Kullanıcı konuyu okuyor

0 Kullanıcı, 0 Misafir, 0 Kayıtsız kullanıcı