İçeriğe git


Resim
- - - - -

Addon nasıl yüklenir? (Rehber)


  • Please log in to reply
Bu konuya 16 yanıt gönderildi

#1 xetra

xetra

    Champion

  • Members
  • 1.484 İleti

Yazma tarihi: 23 Ekim 2010 - 09:23 ÖS

Öncelikle yeni bölümümüz forumumuza hayırlı olsun.

Addon Nasıl Yüklenir?

Bölüm 1 - İndirme
Öncelikle istediğimiz addonu wow.curse.com veya wowinterface.com dan indiriyoruz (virüs taramasından geçirmeyi unutmayalım)
Adım 1
Resmi ekleyen
Adım 2
Resmi ekleyen
Adım 3
Resmi ekleyen
Adım 4
Resmi ekleyen

Bölüm 2 - Yükleme

Addonumuzu indirdikten sonra herhangi rar. programıyla açıyoruz
Adım-1
Resmi ekleyen
Adım-2
Resmi ekleyen
Adım-3
Resmi ekleyen
Adım-4
Resmi ekleyen

Kolay gelsin, iyi oyunlar.
  • 1

#2 Ezekeel

Ezekeel

    Genel Yönetici

  • Executives
  • 9.313 İleti

Yazma tarihi: 24 Ekim 2010 - 04:18 ÖS

Teşekkürler, güzel olmuş. Böylece death knightı daha yeni bir addonla oynadığını öğreniyoruz(şaka tabii) :) Curse Client rehberi de yaparsın artık :)

#3 xetra

xetra

    Champion

  • Members
  • 1.484 İleti

Yazma tarihi: 24 Ekim 2010 - 04:27 ÖS

Teşekkürler, güzel olmuş. Böylece death knightı daha yeni bir addonla oynadığını öğreniyoruz(şaka tabii) :) Curse Client rehberi de yaparsın artık :)


curse client yaparım tabi ama herhangi bir hacklenme durumunda suçlu kalmak istemem.
  • 0

#4 Benegesseritus

Benegesseritus

    Genel Yönetici

  • Administrators
  • 3.244 İleti

Yazma tarihi: 25 Ekim 2010 - 06:30 ÖÖ

curse client yaparım tabi ama herhangi bir hacklenme durumunda suçlu kalmak istemem.


Hackleyen sen olmadığın sürece suçlu olmazsın merak etme :D Gleominas'ın da yazdığı gibi, bu bölümde anlatılan add-onların ve/veya diğer uygulamaların sonuçlarından doğabilecek muhtemel olumsuzluklardan dolayı wow-turk hiç bir şekilde mesul tutulamaz. Tüm sorumluluk bunları kullanacak olanlardadır. O yüzden rahat ol sen, ayrıca Ezekeel'in bahsettiğini de eklersen güzel olur.
  • 0

#5 Bloodymagic

Bloodymagic

    Senior Sergeant

  • Members
  • 195 İleti

Yazma tarihi: 28 Ekim 2010 - 02:15 ÖS

curse client bende kullanıyorum. virüs felanmı var?

  • 0

#6 Brightmist

Brightmist

    Legionare

  • Members
  • 405 İleti

Yazma tarihi: 28 Ekim 2010 - 03:09 ÖS

curse client bende kullanıyorum. virüs felanmı var?


Hayir, curse clienttan hicbir zarar gelmez.
  • 0
Epics are like children; none are as wonderful as your own.
Armory

#7 Bloodymagic

Bloodymagic

    Senior Sergeant

  • Members
  • 195 İleti

Yazma tarihi: 28 Ekim 2010 - 03:19 ÖS

yukarıdaki arkadas curse client ve hack durumunu aynı cumlede kullanmıs ondan kafama öle yansıdı :D tesekkürler

  • 0

#8 BlackOp

BlackOp

    Sergeant

  • Members
  • 58 İleti

Yazma tarihi: 30 Ekim 2010 - 02:22 ÖÖ

Bir ihtimal var. Clientle indirirsen add-on kendisini güncelliyebiliyor. Yani 3.x.x te
bir add-on u clientle indirirsen 4.0.1 geldiğinde add-on güncel sürümü kendi başına indirir. Burdaki risk güncel sürüm yerine keylogger indirme ihtimali.

Riski 0 a indirmek için manuel download en iyisi.
  • 0

#9 Brightmist

Brightmist

    Legionare

  • Members
  • 405 İleti

Yazma tarihi: 30 Ekim 2010 - 06:36 ÖS

Bir ihtimal var. Clientle indirirsen add-on kendisini güncelliyebiliyor. Yani 3.x.x te
bir add-on u clientle indirirsen 4.0.1 geldiğinde add-on güncel sürümü kendi başına indirir. Burdaki risk güncel sürüm yerine keylogger indirme ihtimali.

Riski 0 a indirmek için manuel download en iyisi.


Addonlarin kendi kendilerini guncelleyip guncel surum niyetine keylogger indirebileceklerini hic sanmiyorum.
  • 0
Epics are like children; none are as wonderful as your own.
Armory

#10 BlackOp

BlackOp

    Sergeant

  • Members
  • 58 İleti

Yazma tarihi: 01 Kasım 2010 - 07:05 ÖS

Wow-curse sadece siteye yüklenen sürümü tarayıp güvenliğine kefil olabilir.
Zaten de bunu yapıyorlar.

Bende bu keylogger indirir muhabbetine tanık olmadım çünkü o riski hiç almak istemedim.
Bildiğim tek şey bunu yapan trojanlar var. Bir tanesi başıma geldi. İnterneti ne zaman kullansam attan dünyaları indiren bir trojanım olmuştu. Tabi ki ne indirdiğini bilmiyorum.

Önceden de söylediğim gibi risk almaya gerek yok. Manuel yapın içiniz rahat olsun. Accountunuzu add-on developer ın insafına bırakmayın.
  • 0

#11 Brightmist

Brightmist

    Legionare

  • Members
  • 405 İleti

Yazma tarihi: 02 Kasım 2010 - 12:59 ÖÖ

Önceden de söylediğim gibi risk almaya gerek yok. Manuel yapın içiniz rahat olsun. Accountunuzu add-on developer ın insafına bırakmayın.


Ayni sekilde playerlarlar icin playerlar tarafindan yazilan programlardan bu sekilde zarar gelmesi ihtimali yok denecek kadar az, hele ki en yaygin addonlarin yilllardan beri devam eden projeler oldugunu hesaba katarsak :mrgreen:
  • 0
Epics are like children; none are as wonderful as your own.
Armory

#12 Deltaus

Deltaus

    Moderatör

  • Moderators
  • 523 İleti

Yazma tarihi: 02 Kasım 2010 - 11:14 ÖS

peki curse client olayı içinde yardımcı olurmusunuz?sorunumu şöyle anlatiyim;

curse dolaşırken güzel bi pack gördüm,indire bastım,

Tarayıcı bu adresi nasıl açacağını bilmiyor, çünkü bu iletişim kuralı (curse) herhangi bir programla ilişkilendirilmemiş.

diye bi hata aldım,sonra curse v4 clienti indirdim,daha doğrusu "setup.exe" indirdim,kurdum,kuruldu sonra bi sayfa açtı,ordanda "curse client" isimli bişey indirdim,indirdikten sonra çift tıklıyorum hiç bişi olmuyo,curse'ü açıp packi indirmeyi deniyorum aynı hatayı alıyorum,neyi yanlş yapıyorum yardımcı olurmusunuz?

Edit: indirmeye çalıştığım packte Simple and Clean UI - Curse
  • 0

#13 xetra

xetra

    Champion

  • Members
  • 1.484 İleti

Yazma tarihi: 04 Kasım 2010 - 06:09 ÖS

peki curse client olayı içinde yardımcı olurmusunuz?sorunumu şöyle anlatiyim;

curse dolaşırken güzel bi pack gördüm,indire bastım,

Tarayıcı bu adresi nasıl açacağını bilmiyor, çünkü bu iletişim kuralı (curse) herhangi bir programla ilişkilendirilmemiş.

diye bi hata aldım,sonra curse v4 clienti indirdim,daha doğrusu "setup.exe" indirdim,kurdum,kuruldu sonra bi sayfa açtı,ordanda "curse client" isimli bişey indirdim,indirdikten sonra çift tıklıyorum hiç bişi olmuyo,curse'ü açıp packi indirmeyi deniyorum aynı hatayı alıyorum,neyi yanlş yapıyorum yardımcı olurmusunuz?

Edit: indirmeye çalıştığım packte Simple and Clean UI - Curse


curse client indirdikten sonra birde üye olman gerekiyordu sanırım öyle hatırlıyorum ben
  • 0

#14 Deltaus

Deltaus

    Moderatör

  • Moderators
  • 523 İleti

Yazma tarihi: 04 Kasım 2010 - 08:39 ÖS

üyede olmuştum yinede aynı hatayı veriyo hep:/
  • 0

#15 Hrudar

Hrudar

    Scout

  • Members
  • Pip*Pip*
  • 23 İleti

Yazma tarihi: 20 Ocak 2011 - 09:51 ÖS

addon yüklemeyi de öğrendim sonunda :D teşekkürler
  • 0
Goblin teknolojileri radikal ve tehlikelidir.Goblinler bir kalem icat eder sonra bu kalem neden patlamasın der. :D
Moodi
Death Knight
Twisting Nether (Cats)

#16 musti0538

musti0538

    Scout

  • Members
  • 4 İleti

Yazma tarihi: 10 Ekim 2011 - 04:24 ÖÖ

teşekkürler
  • 0

#17 heron

heron

    Üye

  • Members
  • Pip*Pip*
  • 20 İleti

Yazma tarihi: 01 Ağustos 2012 - 01:54 ÖÖ

kullandığın addonu indirdim bende girerkende kutucuk işaretliydi ama oyunda bi değişiklik göremedim :/
  • 0




0 Kullanıcı konuyu okuyor

0 Kullanıcı, 0 Misafir, 0 Kayıtsız kullanıcı