İçeriğe git


Resim
- - - - -

Cataclysm Download Başladı. Linkler Verildi!


  • Please log in to reply
Bu konuya 21 yanıt gönderildi

#1 cengznucel

cengznucel

    Champion

  • Members
  • 1.043 İleti
  • LocationBalıkesir - Bandırma

Yazma tarihi: 30 Ekim 2010 - 02:09 ÖÖ

Zyph isimli arkadaşımız http://www.wowpazar.com/index.php?option=com_kunena&func=view&catid=98&id=4324&Itemid=93 linkinde cd-key lerinizi aktif etmeden de cataclysm i nasıl indireceğinizi detaylı olarak anlatmış.

Yakın zamanda. aynı link üzerinden güvenli bir cataclysm kopyasını ve cataclysm yüklü halde wow un full kopyasını rapidshare ve fileserve linkleriyle belirteceğiz.

Konuyu takip etminizde fayda var.

Ayrıca cd-key leride gidip başka yerden almayın biz satıyoruz :D

Download linkleri ve download taktiği vatana millete faydalı olması dileğiyle.

Konuyusabitlerseniz sevinirim. Önmeli çünkü bu günde 100 kişi falan msn den soruyor.
  • 0

#2 Echell

Echell

    Zygor Keeper

  • Moderators
  • 345 İleti

Yazma tarihi: 30 Ekim 2010 - 02:39 ÖÖ

Şu anda yaptım inmeye başladı dosyalar. Ben şunu merak ediyorum cd keyini alacağım ama cd sini almak daha iyi değil mi? Yeniden kurmak istesem veya pc ye format attığımda her zaman aynı patchleri indirme gibi işkenceden kurtulmuş olmayacak mıyım direk cd sini alsam?
  • 0

#3 aLCuiN

aLCuiN

    First Sergeant

  • Members
  • 403 İleti

Yazma tarihi: 30 Ekim 2010 - 03:12 ÖÖ

Merhaba, cd keyi ne kadar satıyorsunuz efendim?
  • 0
Only my will...

#4 hanua

hanua

    Lieutenant General

  • Members
  • 2.860 İleti

Yazma tarihi: 30 Ekim 2010 - 03:19 ÖÖ

Klavyen dert görmesin.

@Echell

Bütün wow'un yedeğini al. Wow kurmak artık windows kurmaktan daha uzun sürüyor. Kaldıki her yeni yüklemede catanın patchlerini indirmen gerekecek.
  • 0
Benim dotum pıt pıt vuruyor abi-Ezekeel
AMİNTOBELLO

#5 Minnesota

Minnesota

    First Sergeant

  • Members
  • 311 İleti

Yazma tarihi: 30 Ekim 2010 - 03:26 ÖÖ

WTF Klasörüyle oynamak ne kadar doğru bilemem.
Ayrıca şuan indirmenin mantıgı nedirki zaten oyun cıkmadan 1 hafta 10 gün önce indirmeye baslıyacagız legal olarak.
Cokta gerekli bişey olarak görmedim .
  • 0

#6 zypherius

zypherius

    Scout

  • Members
  • 56 İleti

Yazma tarihi: 30 Ekim 2010 - 04:15 ÖÖ

@Minnesota
wtf klasörü ile oynamanın sakıncası yok zaten oyuna girince login olduğun anda otomatik değişiyor. + bluepostlarda sorun olmayacağıda söylendi

blizzcondaki açıklamaya göre 7 aralık 00:01 de indirmeye izin vericekler 1 hafta önceden değil
  • 0

#7 cengznucel

cengznucel

    Champion

  • Members
  • 1.043 İleti
  • LocationBalıkesir - Bandırma

Yazma tarihi: 30 Ekim 2010 - 04:47 ÖÖ

7 aralığıda beklemeye gerek yok. Bu gece kurduk işte :D

@alcuin :( abi sitenin her yerinde imzamda dahil fiyat 57 tl diyeyazıyor :( nasıl dikatini çekmedi?
  • 0

#8 Livatya

Livatya

    Champion

  • Members
  • 1.073 İleti

Yazma tarihi: 30 Ekim 2010 - 06:02 ÖÖ

@Minnesota
wtf klasörü ile oynamanın sakıncası yok zaten oyuna girince login olduğun anda otomatik değişiyor. + bluepostlarda sorun olmayacağıda söylendi

blizzcondaki açıklamaya göre 7 aralık 00:01 de indirmeye izin vericekler 1 hafta önceden değil


7 aralık'ta indirmeye izin verecekler diye birşey yok yanlış bilgilendirmeyelim. 7 aralık günü saat 00.01'de oynamaya başlayabilirsiniz diyor resmi açıklamada.
  • 0

Resmi ekleyen

Lok'Tar ogar, big brother. May the Warsong never fade..
Thrall, Warchief of the Horde


#9 zypherius

zypherius

    Scout

  • Members
  • 56 İleti

Yazma tarihi: 30 Ekim 2010 - 06:46 ÖÖ

World of Warcraft: Cataclysm available for download at midnight, Dec. 7 | Joystiq

orjinalini bulursam buraya atarım
  • 0

#10 Livatya

Livatya

    Champion

  • Members
  • 1.073 İleti

Yazma tarihi: 30 Ekim 2010 - 06:54 ÖÖ

World of Warcraft: Cataclysm available for download at midnight, Dec. 7 | Joystiq

orjinalini bulursam buraya atarım


Pre-order Cataclysm - Information - Battle.net

Bundan daha orjinali var mı? Basitçe açıklamışlar işte sağdan soldan haber aramaya gerek yok.
  • 0

Resmi ekleyen

Lok'Tar ogar, big brother. May the Warsong never fade..
Thrall, Warchief of the Horde


#11 zypherius

zypherius

    Scout

  • Members
  • 56 İleti

Yazma tarihi: 30 Ekim 2010 - 07:15 ÖÖ

orda ne yazıyor bana açıklarmısın acaba ben orda 7sinden önce indirmeye izin vericekler diye bişi göremedim orda yazılan şey

1. Pre order yapın
2. Ardından oyuna girin yükleme başlasın
3. 7aralık 00.01 de direk oynamaya başlayın

blizzcon DA denilen ise cataclysm oyunculara 7 aralık 00.01 de internet üzeriden indirmesine izin vericek

Eğer pre order yaparsan bu hakkı önceden kazanıyordun taki bu olayı söyleyene kadar yukarıdaki linkte açıkladığım gibi yaparsan indirmeye başlarsın.

açıklayıcı olmuştur umarım ;)
  • 0

#12 emosyon

emosyon

    Knight Lieutenant

  • Members
  • 588 İleti

Yazma tarihi: 30 Ekim 2010 - 07:58 ÖÖ

teşekkürler daha sonra vereceğiniz cataclysm paket linklerini bekliyorum ;)
  • 0

#13 cy-x

cy-x

    Sergeant

  • Members
  • 96 İleti

Yazma tarihi: 30 Ekim 2010 - 08:13 ÖÖ

zaten ogün serverler hep off olacagından gece inmeye baslasa aksama kadar biter.
  • 0

#14 xetra

xetra

    Champion

  • Members
  • 1.484 İleti

Yazma tarihi: 30 Ekim 2010 - 08:39 ÖÖ

"Download'a başladık bile" Ali ağaoğlu
  • 0

#15 radia

radia

    Üye

  • Members
  • 100 İleti

Yazma tarihi: 30 Ekim 2010 - 09:50 ÖÖ

blizzardan direk alırsanız size gelecek mail bu kısaca özetlersek 7 aralıktan once en az 1 kere login olup catayı indirin diyor dosya boyutunu tam hatırlamıyorum ama setup için 360 mb player için 360 mb gibi bisiydi toplamdada 700/750 mb civarı

You have purchased a digital upgrade for World of Warcraft. To download the most recent World of Warcraft game client, go to Battle.net account management.
World of Warcraft: Cataclysm has been added to this Battle.net account.
You will be able to play Cataclysm on December 7 at 12:01 AM Pacific time. The next time you log into World of Warcraft, your account will be flagged to begin downloading Cataclysm game data when it becomes available -- so make sure to log into the game at least once before December 7! In addition, you must be playing World of Warcraft (or have the Launcher window open) to receive the game data.
  • 0

#16 Shadowalker

Shadowalker

    Lieutenant General

  • Members
  • 1.507 İleti

Yazma tarihi: 30 Ekim 2010 - 03:01 ÖS

Bende yarın blizzard'dan alıp dl edeyim. Oyun hazır olsun en iyisi.
  • 0

#17 cengznucel

cengznucel

    Champion

  • Members
  • 1.043 İleti
  • LocationBalıkesir - Bandırma

Yazma tarihi: 30 Ekim 2010 - 03:10 ÖS

İşte blizzard dan satın almanıza gerek yok diyoruz ;)
Download linkini gene blizzarddan download edilebilir şekilde sizlere sunduk.

Bunuda nasıl yaptık. Blizzarddan cata alan bi arkadaşın id sinle bağlandık, ne değiştiğine dikat ettik. Bu kadar basit bi olay yani. Extra bi hikayesi yok.

Biz yükledik hazırda bekliyoruz.
  • 0

#18 Minnesota

Minnesota

    First Sergeant

  • Members
  • 311 İleti

Yazma tarihi: 30 Ekim 2010 - 10:01 ÖS

@Minnesota
wtf klasörü ile oynamanın sakıncası yok zaten oyuna girince login olduğun anda otomatik değişiyor. + bluepostlarda sorun olmayacağıda söylendi

blizzcondaki açıklamaya göre 7 aralık 00:01 de indirmeye izin vericekler 1 hafta önceden değil


********.com Forumundaki ibarende sadece pre order yapanlara acıldı demişsin.Biz pre order yapmadık yani bize kapalı değilmi?
Blizzard istese herkese indirtebilirdi zaten, Wtf klasörüyle oynamamıza gerek kalmadan.
Ayrıca Cengiz bey yazısında bi arkadas pre order yapmıs onda ne değişti onu saptadık indirdik demiş sen İnternette gezerken buldum demişsin.
Neyse Uzatmaya gerek yok ben cd keyimi girince indirmeye baslarım 00.01 de değilde sabah girerim oynarım.Blizz ne zaman o hakkı bana verirse o zaman indiririm.Ayrıca bu konunun wow hack forumlarında patladıgınıda unutmayın.
Kolay gelsin
  • 0

#19 Nakavt

Nakavt

    Knight Lieutenant

  • Members
  • 561 İleti

Yazma tarihi: 30 Ekim 2010 - 10:43 ÖS

aynen bişey olmaz BC hesapla girdinmi 'BC' oluyor launcherde upgrade wotlk falan çıkıyor wotlk hesapla girince 'LK' oluyor . Ban falan atamazlar yani internet cafeden oynayanlar ve 1den fazla hesabı olanlar araya kaynar
  • 0

#20 zypherius

zypherius

    Scout

  • Members
  • 56 İleti

Yazma tarihi: 30 Ekim 2010 - 10:56 ÖS

Buraya son yazım
@Minnesota
Bu konuyu wow eu forumlarında blizzard Pre Order yaparken kredi kartlarında sorun çıkıyor v.s gibi yazılarda blue Post atan yetkili yazmıştır. Notepad ile yapılan bu değişiklik ile (sadece 2 harf) hackleniceğini düşünüyorsan sana ileriki hayatında başarılar dilerim.

İsterseniz yapın isterseniz yapmayın arkadaşlar size kalmış ben yaptım ve bu cata gelene kadar part part blizz izin vericek indirmeye cata çıktığı günde 00.01 oynamaya başlıcam. Ha ben gider şuanki kurla 68 lira verip preorder yaparım o zaman bu hakkı kazanırım diyorsanız o sizin bileceğiniz bişi
  • 0




0 Kullanıcı konuyu okuyor

0 Kullanıcı, 0 Misafir, 0 Kayıtsız kullanıcı