İçeriğe git


Resim
- - - - -

Işte yeni yarısmamız!


  • Bu konu kapalı Konu Kapalı
Bu konuya 36 yanıt gönderildi

#1 OzeL

OzeL

    Genel Yönetici

  • Administrators
  • 948 İleti

Yazma tarihi: 01 Nisan 2008 - 01:41 ÖS

Evet arkadaslar senaryo yarısmasından sonra herkes yeni bir yarısma olmasını heyecanla bekliyordu ve iste o gun geldi! Yeni yarısmamız daha cok zaman isteyen cok eylenceli bir yarısma olucagına eminim. Yarısmanın baslamasına 1 hafta var. Yarısmayı simdi baslatmak istemememin sebebi su: kendinizi hazırlayabilmeniz icin zaman gerekli cunku bir kac program gerekicek. Neyse lafı uzatmadan ben yarısmayı anlatayım. Sizlere 3 sarkı vericem ve bu sarkılardan birini secip sarkının sozlerine ve muzigine uygun bir wow vidyosu cekiceksiniz. Arka fonda sectiginiz muzik olucak ve baska bir eklenti yapmanız gerekmiyor. Cok eylenceli calısmalar gorucegimizi dusunuyorum. 1 hafta icinde sectiginiz sarkıyı indirip gerekli programları kurup yapıcagınız seyi kafanızda tasarlamanız size yarısma basladıgında zaman kazandırıcak.
Iste secebilceginiz sarkılar:
1) Psychostick – Beer
2) Deep Purple - Sometimes I Feel Like Screaming
3) Disturbed – Forsaken (Queen Of The Damned Soundtrack)
Evet arkadaslar 3 sarkımız bunlar. Cok guzel seyler cıkıcagına eminim
  • 0


#2 OzeL

OzeL

    Genel Yönetici

  • Administrators
  • 948 İleti

Yazma tarihi: 03 Nisan 2008 - 06:01 ÖÖ

Odul hakkinda bilgi vermeyi unuttum. Odul gene supriz bi odul ancak oncekinden cok daha guzel bir odul olucak. Sebebi ise senaryo yazan arkadaslar bu yarismayada katilip ikinci odul icin daha hevesli olurlar die dusundum. Her yarismaya ayni odul cok sacma olur dimi. Neyse yarisma ile ilgili yorum yapmicaksiniz heralde...
  • 0


#3 jediardeth

jediardeth

    Centurion

  • Members
  • 862 İleti

Yazma tarihi: 03 Nisan 2008 - 08:43 ÖÖ

kitliydi konu en son baktıgımda ondan başkanım :P başlama günü ne zaman tam olarak ?
  • 0

#4 saseta

saseta

    Scout

  • Members
  • Pip*Pip*
  • 22 İleti

Yazma tarihi: 03 Nisan 2008 - 11:17 ÖS

ilk hediyelere eş değer olsa belki tamam ama daha güzel olması hem teşvik edici hem biraz şevk kırıcı olmuş :P ama nese herkese kolay gelsin
  • 0

#5 OzeL

OzeL

    Genel Yönetici

  • Administrators
  • 948 İleti

Yazma tarihi: 04 Nisan 2008 - 12:36 ÖÖ

Sevk kirici olabilicegini dusundum bende tabi sole bir sey var belkide burda vericegimiz odul sizlerin hosuna gitmeye bilir yani bir wow tisortu daha cok cekici gelebilir. Oduller daha cok zevke hitap ettigi icin bilemiyorum kendi gozumde daha iyi gibi geldi. Birazcik goreceli birsey bu.
  • 0


#6 saseta

saseta

    Scout

  • Members
  • Pip*Pip*
  • 22 İleti

Yazma tarihi: 04 Nisan 2008 - 09:09 ÖÖ

orası da var :D
  • 0

#7 OzeL

OzeL

    Genel Yönetici

  • Administrators
  • 948 İleti

Yazma tarihi: 07 Nisan 2008 - 04:48 ÖS

yarısmaya katılıcak olanlar buraya yazarlarsa en azından kaç kişi katılıcak onu bi gormus oluruz.
  • 0


#8 aegean

aegean

    Legionare

  • Members
  • 411 İleti

Yazma tarihi: 07 Nisan 2008 - 08:43 ÖS

bu arada pvp videosu da olabilir mi? yoksa sırf eylence amaçlı bişey falanmı olcak? gerçi müzikleri dinlemeden yazıorum bunları
  • 0

#9 OzeL

OzeL

    Genel Yönetici

  • Administrators
  • 948 İleti

Yazma tarihi: 10 Nisan 2008 - 05:29 ÖS

Sarkı sozlerini birer senaryo gibi degerlendirmeniz gereiyor.
  • 0


#10 OzeL

OzeL

    Genel Yönetici

  • Administrators
  • 948 İleti

Yazma tarihi: 10 Nisan 2008 - 05:30 ÖS

Klip gibi yani
  • 0


#11 aegean

aegean

    Legionare

  • Members
  • 411 İleti

Yazma tarihi: 11 Nisan 2008 - 01:50 ÖS

anladm teşekkür ederim, güzel şeyler çıkıcak gibi..
  • 0

#12 fetentenple

fetentenple

    Scout

  • Members
  • 98 İleti

Yazma tarihi: 23 Nisan 2008 - 12:11 ÖS

Ben katılacam kaydederseniz sevinirim
  • 0

#13 jediardeth

jediardeth

    Centurion

  • Members
  • 862 İleti

Yazma tarihi: 23 Nisan 2008 - 12:33 ÖS

ödülü tam anlayamadım ama zaten bir önemide yok.. benide listeye ekleyebilirseniz sevinirim :)
  • 0

#14 hahaha75

hahaha75

    Knight Lieutenant

  • Members
  • 551 İleti

Yazma tarihi: 23 Nisan 2008 - 12:40 ÖS

bu yarışmada yarışanlara başarılar ben öbür yarışmayı bekliyorum bu klip işlerinden pek anlamam ama en iyi video kayıt programı "game cam" bilmeyenler içi yardım hepinizden gzl videolar bekliorm;)
  • 0

#15 xxfearxx

xxfearxx

    Knight Lieutenant

  • Members
  • 558 İleti

Yazma tarihi: 24 Nisan 2008 - 03:28 ÖS

müziğin arkaplan ritmiyle kendimizde birşeyler söyleyebilirmiyiz mesela YouTube - M.A.G.E gibi...
  • 0

#16 OzeL

OzeL

    Genel Yönetici

  • Administrators
  • 948 İleti

Yazma tarihi: 27 Nisan 2008 - 08:03 ÖS

malesef, orda amaç aslında kurgu ve yonetmenlikle alakalı, o yuzden belli bi senaryo ve yazı var :) kısaca şarkıyı deiştiremezsin zaten yeterince malzeme var orda :)
  • 0


#17 xxfearxx

xxfearxx

    Knight Lieutenant

  • Members
  • 558 İleti

Yazma tarihi: 29 Nisan 2008 - 04:33 ÖS

nyhm'e söyliyelim bizim için bi tane yapsın :) adamların oyunda 1 tane albümü ve sponsoru var serbest şarkı söyleyerek kazanıyor bilmeyen baksın YouTube - Broadcast Yourself. dan nyhm diye aratın görün adamları :D bunun gibi iyi olmak lazım.
  • 0

#18 xxfearxx

xxfearxx

    Knight Lieutenant

  • Members
  • 558 İleti

Yazma tarihi: 29 Nisan 2008 - 05:28 ÖS

Bu arada şarkılar sadece tek bir şarkı üzerine kurulsa güzel olurdu. yani demek istediğim;

1) Psychostick – Beer (2:14)
2) Deep Purple - Sometimes I Feel Like Screaming (6:xx)
3) Disturbed – Forsaken (3:48)

Dakikalar uyuşsa güzel olurdu 6 dakika baya zor yapılır 3:48 olan da 1. ye göre uzun genel olarak bir çok kişi kolaya kaçarak rock müziğe yanaşacaklar:) video yarışması gerçekten çok zor bi sürü video ve ses programları gerekebilir yok bunu kes şuraya yapıştır şurdaki sahneyi alıp şuraya kat yada temelli dümdüz kesmeden video çek valla çeken olacak kişilere kolay gelsin ve tebrik ederim :)
  • 0

#19 OzeL

OzeL

    Genel Yönetici

  • Administrators
  • 948 İleti

Yazma tarihi: 30 Nisan 2008 - 03:55 ÖÖ

ozellikle bu sekilde secild sarkılar 2-3-6 seklinde mesela 6 dakikalık sarkı cok rahat kısa surede bitirilebilir, dierlerinde kurgu cok onemli ama 6 dakikalıkta kurguyu basit bir seklde yerini doldurup bazı seylerle doldurabilirsiniz yani demek istedigim ayrıntılara girmeden ayrıntıları kapatmak icin bazı eklemeler yapılabilir tabi eger kısa surede bitirmek isterseniz ama zaman olarak biz zaten yeterince uzun zaman veriyoruz bence herkes en azından en kısa sarkıyı bir denesinler.
  • 0


#20 OzeL

OzeL

    Genel Yönetici

  • Administrators
  • 948 İleti

Yazma tarihi: 05 Mayıs 2008 - 03:00 ÖÖ

Eger vidyo hazırlayan arkadaslar varsa sole bi 10-20 sn lik bi fragman gibi bişey yapapıp koyarsanız sevinirim en azından kaç kişi katılıor hangi muziği seçmişler fln onu gorusurz
  • 0





0 Kullanıcı konuyu okuyor

0 Kullanıcı, 0 Misafir, 0 Kayıtsız kullanıcı