İçeriğe git


Resim
- - - - -

Radeon 4850 Fps Sorunum


  • Please log in to reply
Bu konuya 3 yanıt gönderildi

#1 kcam

kcam

    Guild Forum Yetkilisi

  • Members
  • 125 İleti

Yazma tarihi: 18 Nisan 2011 - 06:56 ÖS

yaklaşık 3 ay önce Ati Radeon 4850 256 Bit ekran kartı aldım. daha önce hd2600 pro vardı. ancak oyunda istediğim performansı bir türlü alamıyorum. nerdeyse eski ekran kartı ile aynı. video ayarlarım high seviyede ve texture resolution fair seviyede iken sw de max 15 fps ile oynuyorum. ekran kartımın performansını artırmak için yapmam gereken bi ayarmı var yoksa benim ekran kartı tercihim yanlışmı oldu.
bilgisayarın diğer özellikleri;

amd athlon 5200+ cpu
3gb ram
gigabyte m59sli-s4 anakart
  • 0

#2 Malkavian

Malkavian

    General

  • Members
  • 3.125 İleti

Yazma tarihi: 19 Nisan 2011 - 02:01 ÖÖ

sorun kesinlikle ekran kartından değil.. o ekran kartı ile crysis 2 oynuyor millet.. kaldı ki wow.. =)

amd işlemciler hakkında cok fazla bilgim yok fakat bi ihtimal işlemcin ekran kartına darboğaz yapıyor olabilir.. buda e.kartının perfonmasını cok ciddi oranda düşüren birşeydir..

eğer başka oyunlardada internette verilen ortalama fps degerlerinin cok altında değerler alıyorsan bahsettiğim olayın gerçekleşiyor olma ihtimalide artar..

bunun dışında driver la yada oyunun dosyaları ile ilgili bir problem olabilir..

en son amd driverını indir.. ve oyunu repair seceneği ile tamir et..
  • 0

#3 firedesire

firedesire

    Sergeant

  • Members
  • 112 İleti

Yazma tarihi: 18 Mayıs 2011 - 10:43 ÖÖ

Evet senin sorun ekran kartından deyil addon falan olmali 4850 zamanina göre gordum en iyi ekran kartı resmen oyunlar akıyo oynarken ve hala ole ben ultra seviye 40 fps altına dusmuyom aynı ekran kartı bende var iceQ markali 4850 ve cok memlunum bugune kadar bir ekran kartından bukadar hiç memlun olmamıştım
Dırıver falan guncelle olmazsa butun addonlari sil ben rgu addon yuklemıstım bole takılmıs kalmıstı bilgasayar addonlara dikkat etmek lazim
  • 0

#4 podaydr

podaydr

    Lieutenant General

  • Members
  • 1.726 İleti

Yazma tarihi: 18 Mayıs 2011 - 11:13 ÖÖ

en son güncellemen wowla stabilize olmuyo olabilir. oyunda bu sıralar sorun var.
  • 0




0 Kullanıcı konuyu okuyor

0 Kullanıcı, 0 Misafir, 0 Kayıtsız kullanıcı