İçeriğe git


Resim
- - - - -

Tier 12 Armor Set - Paladin, Mage, Rogue, Hunter, Death Knight, Priest


  • Please log in to reply
Bu konuya 39 yanıt gönderildi

#1 sd_1111

sd_1111

    Corporal

  • Members
  • 25 İleti

Yazma tarihi: 30 Nisan 2011 - 01:37 ÖS

Evet arkadaşlar nihayet beklediğimiz T12'ler geldi, her classın olmasada çoğunun tasarımı bitmiş şekilde, buyrun ;

MMO-Champion - Tier 12 Armor Set Preview -- Paladin, Mage, Rogue, Hunter, Death Knight, Priest

(Bence diğerlerine nazaran orta karar bir set olmuş, her nekadar raid gibi mekanlara bosslara uyum sağlasalar da tierlerin classic tasarımları yine değişmemiş)
  • 0

#2 kankapower

kankapower

    Scout

  • Members
  • 144 İleti

Yazma tarihi: 30 Nisan 2011 - 01:43 ÖS

Priest uzaya çıkıyor herhalde,astronot gibi bi hali var.
  • 0

#3 Malkavian

Malkavian

    General

  • Members
  • 3.125 İleti

Yazma tarihi: 30 Nisan 2011 - 02:45 ÖS

bu oyunda vanilladan bu yana, cloth weaverlara plate vari set cizilmesinin nedenini bir türlü anlayamadım.. ya bu ekip sadelik denilen şeyden bi haber ya da starcraft ın ve warcraft ın cizimlerini yapan departmanlarda sürekli bir karışıklık oluyor..
  • 0

#4 WraThor!an

WraThor!an

    Knight Lieutenant

  • Members
  • 635 İleti

Yazma tarihi: 30 Nisan 2011 - 04:13 ÖS

Yani tamam anladık Firelands geliyor her yer kırmızı da, setler de bi özgünlük yok. Birbirlerine o kadar benziyorlar ki üstündeki motifleri anlayamıyorsun. Sadece death knight ve rogue biraz değişik olmuş. Ama hala bi hunterla priest'in veya mage ile paladinin bu kadar benzememesi lazım...
  • 0

#5 hanua

hanua

    Lieutenant General

  • Members
  • 2.860 İleti

Yazma tarihi: 30 Nisan 2011 - 04:24 ÖS

Bana mı öyle geliyor yoksa setler giderek çirkinleşiyor mu??
  • 0
Benim dotum pıt pıt vuruyor abi-Ezekeel
AMİNTOBELLO

#6 egos58

egos58

    Üye

  • Members
  • 58 İleti

Yazma tarihi: 30 Nisan 2011 - 05:35 ÖS

Priest hariç hiçbirini beğenmedim. Yahu o paladin ne öyle? Warlocklara öyle set çizmiyolar.
  • 0

#7 jonbloody

jonbloody

    Saygın Üye

  • Saygın Uye
  • 2.043 İleti
  • LocationBursa

Yazma tarihi: 30 Nisan 2011 - 05:41 ÖS

olmamış
  • 0

Calithrawiel 90 Kitana 90 Déep 85 Guillotine 85 Gémma 90 Yakut 90 Zizu 85 Lalaíth 85 Galenas 86 Jonbloody 81
Tránquillizer 82 Gwilwileth 90 Ivy 85 Pati 82 Bisküvi 66 @Nagrand, WoW


#8 Cincilator

Cincilator

    Legionare

  • Members
  • 454 İleti

Yazma tarihi: 30 Nisan 2011 - 06:09 ÖS

Evet gerçekten olmamış.
Paladin setine şahsi notum 3/10
Diğerleride kötü olmasına rağmen paladininkinden daha güzel görünüyor.
Priestinkinide beğenmedim biraz plate e benzemişmi?
  • 0

#9 ancientsign

ancientsign

    Saygın Uye

  • Saygın Uye
  • 1.012 İleti

Yazma tarihi: 30 Nisan 2011 - 06:09 ÖS

Hunter>Paladin>Rogue=Mage>Dk=Priest

Hunter cidden mükemmel olmuş..
  • 0

#10 -S2K-

-S2K-

    Senior Sergeant

  • Members
  • 103 İleti

Yazma tarihi: 30 Nisan 2011 - 06:41 ÖS

Yeni patchle Dk'yı bırakıcam galiba ^^
  • 0

#11 LuxAeterna

LuxAeterna

    Sergeant

  • Members
  • 129 İleti

Yazma tarihi: 30 Nisan 2011 - 06:57 ÖS

paladin setininin oyunda daha güzel gözükeceğinden eminim. Dk'nın şimdiki seti çok daha güzel bunlardan. Diğerleri gerçekten kötü olmuş
  • 0

#12 Livatya

Livatya

    Champion

  • Members
  • 1.073 İleti

Yazma tarihi: 30 Nisan 2011 - 07:01 ÖS

Paladin seti Warlock için olsaydı hiç garipsemezdim.
Dk'nın kafalık çamaşır kurutma askısı gibi.
Hunter hariç hiçbirini beğenmedim.
  • 0

Resmi ekleyen

Lok'Tar ogar, big brother. May the Warsong never fade..
Thrall, Warchief of the Horde


#13 büyülücüce

büyülücüce

    Knight

  • Members
  • 490 İleti

Yazma tarihi: 30 Nisan 2011 - 07:45 ÖS

Evet hunter güzel olmuş ama diğerleri pek iç açıcı değil..
  • 0

#14 Salvatore

Salvatore

    Knight Lieutenant

  • Members
  • 734 İleti

Yazma tarihi: 30 Nisan 2011 - 09:38 ÖS

Çizimler gerçekten çok mu berbat ?
Yoksa Blizz 'in yaptıklarını beğenemeyen bi millet mi olduk ?

Belki de ikisi birden ama bu sefer 1. soru daha ağır basıyo...
  • 0
Sınav haftası denen tren, benim gibi bir rayın, bir kez daha üzerinden, geçti ve gitti...

O artık bir Kı-nayt'çı. Gınayyt O'na onlayn...

#15 turkule

turkule

    Genel Yönetici

  • Administrators
  • 3.356 İleti
  • Locationİstanbul

Yazma tarihi: 30 Nisan 2011 - 09:53 ÖS

Paladine yine etek getirdiler ya allah belanı versin blizzard.
  • 0

#16 Ezekeel

Ezekeel

    Genel Yönetici

  • Executives
  • 9.313 İleti

Yazma tarihi: 30 Nisan 2011 - 10:34 ÖS

Rogue, mage falan fena olmamış aslında :) Priest seti daha çok mage işi olmuş gibi. Paladin ve dk setlerini sevmedim.

#17 LuxAeterna

LuxAeterna

    Sergeant

  • Members
  • 129 İleti

Yazma tarihi: 30 Nisan 2011 - 11:14 ÖS

bu 4.2 muhabbeti niye bu kadar erken çıktı? daha 4.1 patchi bile yeni geldi
  • 0

#18 -S2K-

-S2K-

    Senior Sergeant

  • Members
  • 103 İleti

Yazma tarihi: 01 Mayıs 2011 - 01:35 ÖÖ

Cünkü 4.1 patchi aslında oyuncular 4.2 ye hazırlamak icin gelen bir patch.Nasıl dersen söyle ki 4.2 patchte gelen yeni raide girmek icin büyük ihtimal en azından full 359 gear gerekli olucak gibi (benim fikrim bu) 4.1 patchte gelen 353 lük epiclerde insanların biraz daha kolay raid yapıp 359 itemları 359ları alanların 372 itemları almasını kolaylastırıp onları 4.2 ye hazırlıyo.7


Yukarıdakilerin hepsi benim sahsi düsüncelerim olup hicbir resmi kaynaga dayanmamaktadır ^^
  • 0

#19 LuxAeterna

LuxAeterna

    Sergeant

  • Members
  • 129 İleti

Yazma tarihi: 01 Mayıs 2011 - 10:32 ÖÖ

Cünkü 4.1 patchi aslında oyuncular 4.2 ye hazırlamak icin gelen bir patch.Nasıl dersen söyle ki 4.2 patchte gelen yeni raide girmek icin büyük ihtimal en azından full 359 gear gerekli olucak gibi (benim fikrim bu) 4.1 patchte gelen 353 lük epiclerde insanların biraz daha kolay raid yapıp 359 itemları 359ları alanların 372 itemları almasını kolaylastırıp onları 4.2 ye hazırlıyo.7


Yukarıdakilerin hepsi benim sahsi düsüncelerim olup hicbir resmi kaynaga dayanmamaktadır ^^


Teşekkürler açıklaman için ama 4.2'nin gelmesine daha çok var değil mi en azından 5-6 ay kadar?
  • 0

#20 podaydr

podaydr

    Lieutenant General

  • Members
  • 1.726 İleti

Yazma tarihi: 01 Mayıs 2011 - 01:07 ÖS

ben şeyi merak ediyorum şimdi bu karakterlerde insan o alevlerden etkilenmiyorlar mı sıcaklık ısı ne bileyim
  • 0




0 Kullanıcı konuyu okuyor

0 Kullanıcı, 0 Misafir, 0 Kayıtsız kullanıcı