İçeriğe git


Resim
- - - - -

Bu nasıl olur !!


  • Please log in to reply
Bu konuya 44 yanıt gönderildi

#1 MasumWarrior

MasumWarrior

    Scout

  • Members
  • Pip*Pip*
  • 17 İleti

Yazma tarihi: 04 Haziran 2011 - 08:25 ÖS

bu nedir anlamadım mage ile BOT un kapısında bekliyodum yanımdada 85 pala var .80 lv bir frost mage geldi beni ve paladini öldürdü. pvp item yok tabi magede dedim gittim dk ile full vicious aynı adam beni yine kesti!! hani skill eksikliği değil 30k yedim 80 lv adamdan nasıl oluyor bu !!!

http://eu.battle.net...nas/mhpi/simple

aha adamda bu
  • 0

#2 elrohir35

elrohir35

    Centurion

  • Members
  • 1.423 İleti
  • Locationİzmir

Yazma tarihi: 04 Haziran 2011 - 08:44 ÖS

ahahaha
  • 0

#3 MasumWarrior

MasumWarrior

    Scout

  • Members
  • Pip*Pip*
  • 17 İleti

Yazma tarihi: 04 Haziran 2011 - 08:50 ÖS

ahahaha


ahahaha ne yani bu oyundaki dengesizliği gösterir 85 lv 3.8k resillience ile 80 lv den 30k yemek !!
  • 0

#4 elrohir35

elrohir35

    Centurion

  • Members
  • 1.423 İleti
  • Locationİzmir

Yazma tarihi: 04 Haziran 2011 - 09:58 ÖS

caps ver, madem okadar abartı bişey olmuş ss almışsındır di mi
  • 0

#5 MasumWarrior

MasumWarrior

    Scout

  • Members
  • Pip*Pip*
  • 17 İleti

Yazma tarihi: 04 Haziran 2011 - 10:13 ÖS

almadım
  • 0

#6 bigcenk

bigcenk

    First Sergeant

  • Members
  • 371 İleti

Yazma tarihi: 04 Haziran 2011 - 11:11 ÖS

arcanedir arcane ler 80 zamanında 100k felan görüolardı full pve ise çok rahat indirir ama siz ona dokunmuyorsanız onun sizi öldürmesi için eliniz armut değil karpuz felan toplaması lazım
  • 0

#7 Abdullahhate

Abdullahhate

    Senior Sergeant

  • Members
  • 324 İleti

Yazma tarihi: 04 Haziran 2011 - 11:29 ÖS

olabilir şuan öyle dengesizki anlatamam. Bak lockumda 3.6k resi oldu + %25petten damage absorb var. Yani toplamda %60 az damage yiyorum. Fakar arcane mageler öyle saçma abartılı vuruyoki toparlayamıyosun kendini. Geçenlerde arcane magenin sadece aynı skill i 4kere cast ederek 25 + 28 + 30 + 33k vurmasına şahit oldum. Ondan sonra ben imba oyuncuyum diye gezer bide. İmba olan sen değilsin, imba ve salak olan blizzardın kendisidir. Onların terazisine ben...
  • 0

#8 hanua

hanua

    Lieutenant General

  • Members
  • 2.860 İleti

Yazma tarihi: 04 Haziran 2011 - 11:36 ÖS

Adam şov yapmış:D Aslında o adama ulaşmak lazım "kardeş sen işsin" diye:D Hem kesin o ss falanda almıştır hatta belki şuanda youtubeta bile olabilir "80 mage kill 2x85 WTF!!!":D
  • 0
Benim dotum pıt pıt vuruyor abi-Ezekeel
AMİNTOBELLO

#9 elrohir35

elrohir35

    Centurion

  • Members
  • 1.423 İleti
  • Locationİzmir

Yazma tarihi: 05 Haziran 2011 - 12:36 ÖÖ

bu full vicious dk 80 lvl mage e 3 stack blast yaptırıp spamlatıyosa o adam 60 lvle de kesilse yeridir arkadaş.
  • 0

#10 MasumWarrior

MasumWarrior

    Scout

  • Members
  • Pip*Pip*
  • 17 İleti

Yazma tarihi: 05 Haziran 2011 - 08:08 ÖÖ

adam frosttu Bot girişinin tepesinde öldürüyodum biraz dk ile aşşa atladı slow fall ile bende drake binip yerde kesim dedim havada ice lance ile öldüm sonunda :D önemli olan 30 k nasıl yediğim 3.8 k resi var
  • 0

#11 elrohir35

elrohir35

    Centurion

  • Members
  • 1.423 İleti
  • Locationİzmir

Yazma tarihi: 05 Haziran 2011 - 11:14 ÖÖ

mümkün değil yemezsin 7.2k spli mageler 17-18k icelance atıyo trinket procla falan 80 lvl mi 30k atıcak.yanlış görmüşsün combat loglara baktın mı?
  • 0

#12 Intala

Intala

    Senior Sergeant

  • Members
  • 100 İleti

Yazma tarihi: 05 Haziran 2011 - 12:30 ÖS

adam full pvp gear atar mı atar,küçümsemiycektiniz abi=)
  • 0

#13 Zephyloth

Zephyloth

    Scout

  • Members
  • 157 İleti

Yazma tarihi: 05 Haziran 2011 - 04:39 ÖS

Bence gayet mantıklı 80 level twink yapmışlar işte trinketlerine bakın adamların O.o
  • 0

#14 elrohir35

elrohir35

    Centurion

  • Members
  • 1.423 İleti
  • Locationİzmir

Yazma tarihi: 05 Haziran 2011 - 05:02 ÖS

adamda 3.8k spellpower var trinket procla 4.5k oluyo ben size 7.2k sp den örnek veriyorum.adam trollük yapıyo yav başka bişey değil bi de mantıklı falan diyosunuz.
  • 0

#15 Abdullahhate

Abdullahhate

    Senior Sergeant

  • Members
  • 324 İleti

Yazma tarihi: 05 Haziran 2011 - 05:11 ÖS

adamda 3.8k spellpower var trinket procla 4.5k oluyo ben size 7.2k sp den örnek veriyorum.adam trollük yapıyo yav başka bişey değil bi de mantıklı falan diyosunuz.


trollük yapmak derken:D ben trollüm asabımı bozma:D
  • 0

#16 elrohir35

elrohir35

    Centurion

  • Members
  • 1.423 İleti
  • Locationİzmir

Yazma tarihi: 05 Haziran 2011 - 06:02 ÖS

aman abi laf yok sana :D
  • 0

#17 Karga

Karga

    Saygın Uye

  • Saygın Uye
  • 6.466 İleti

Yazma tarihi: 05 Haziran 2011 - 06:05 ÖS

Mage gören masum warrior.
  • 0

#18 ancientsign

ancientsign

    Saygın Uye

  • Saygın Uye
  • 1.012 İleti

Yazma tarihi: 05 Haziran 2011 - 06:33 ÖS

elrohire katılıyorum kesinlikle...Ölmelerindeki trajikomikliği geçtim o hasarı vermesi imkansız...Eğer belli bir buff almadıysa vuramaz yani :D Vardı sanki öyle bufflar bir iki yerde ama emin değilim..Son olarak da kendimle çelişiyorum ama bunu koymayı borç bildim :D

Resmi ekleyen
  • 0

#19 elrohir35

elrohir35

    Centurion

  • Members
  • 1.423 İleti
  • Locationİzmir

Yazma tarihi: 05 Haziran 2011 - 06:48 ÖS

hehehe sesli güldüm
  • 0

#20 MasumWarrior

MasumWarrior

    Scout

  • Members
  • Pip*Pip*
  • 17 İleti

Yazma tarihi: 05 Haziran 2011 - 09:02 ÖS

troll deyilim ben ya :D
  • 0




0 Kullanıcı konuyu okuyor

0 Kullanıcı, 0 Misafir, 0 Kayıtsız kullanıcı