İçeriğe git


Resim
- - - - -

Pvp Icin Ne Kadar Paraya Ihtiyacım Vardır ?


  • Please log in to reply
Bu konuya 8 yanıt gönderildi

#1 TungaAltuğ

TungaAltuğ

    Sergeant

  • Members
  • 68 İleti

Yazma tarihi: 07 Eylül 2011 - 07:05 ÖS

Arkadaslar uzun suredir forumunuzu ciddi ciddi takip ediyorum.WoW'a baslayalı 1 ay falan oluyor sanırım 75 level death knight bir karakterim var. 80'de uzun uzun arena yapıp 85'de bıraz deneyİm kazanmak İstiyorum. Pvp setlerini honourla alabilirm bence. Ben tamamen pvpye yonelmek istiyorum. Yani sizce tamamen pvp yapıcak biri icin ne kadar paraya ihtiyacım var toplam. Yani paraya sadece itemlerime gem basarken sanırım ihtiyacım olacak. Cok dogru duzgun meslek kasamadım o yuzden 5k para sızce yeterlı olur mu pvp icin, yoksa cok paraya ihtiyacın olur mutlaka mesleklerini ihmal etme mi dersiniz. Cok sacma bir soru sormus olabilirim ama yardımcı olursanız cok sevinirim. Simdiden cok tesekkür ederim.
  • 0

#2 elrohir35

elrohir35

    Centurion

  • Members
  • 1.423 İleti
  • Locationİzmir

Yazma tarihi: 07 Eylül 2011 - 07:15 ÖS

Arkadaslar uzun suredir forumunuzu ciddi ciddi takip ediyorum.WoW'a baslayalı 1 ay falan oluyor sanırım 75 level death knight bir karakterim var. 80'de uzun uzun arena yapıp 85'de bıraz deneyİm kazanmak İstiyorum. Pvp setlerini honourla alabilirm bence. Ben tamamen pvpye yonelmek istiyorum. Yani sizce tamamen pvp yapıcak biri icin ne kadar paraya ihtiyacım var toplam. Yani paraya sadece itemlerime gem basarken sanırım ihtiyacım olacak. Cok dogru duzgun meslek kasamadım o yuzden 5k para sızce yeterlı olur mu pvp icin, yoksa cok paraya ihtiyacın olur mutlaka mesleklerini ihmal etme mi dersiniz. Cok sacma bir soru sormus olabilirim ama yardımcı olursanız cok sevinirim. Simdiden cok tesekkür ederim.

sezon başlarında bi miktar paraya ihtiyacın olucak çünkü yeni itemlerin alıcağın için gem enchant vs ye gold harcıcaksın biraz.itemleri tamamladıktan sonra kafan rahat olsun..ama bazen ekstra durumlar olabiliyo mesela; pvp için çok iyi bi pve trinketi var bu trinket ah'de satılıyo,öyle itemler almak istersen pek de ucuz olmuyo açıkçası.
  • 0

#3 Irony

Irony

    Knight Lieutenant

  • Members
  • 648 İleti
  • Locationbilkent

Yazma tarihi: 07 Eylül 2011 - 08:30 ÖS

Senin yerinde olsam 85 e kadar sadece quest yaparım meslegi şimdilik bosver meslek icin para harcamaya veya vakit kaybetmeye gerek yok istiyosan skinning&mining gibi toplayıcı meslekler secersin quest yaptıgın yerlerde deri ve ore kasar onları satarsın 85 oldugunda hyjal , molten front ve tolbaraddakı daily questleri yapınca 400g falan para geliyor tam hatırlamıyorum . Meslek kasmak yerine daily questlerı yap bana gore meslegınden gunce kazancagın paradan daha çok kazanırsın belli bi miktar biriktirincede istersen meslegini kasmaya baslarsın. Yukarda arkadaşın dediği gibi pvpde sadece gem alırken veya enchant yaptırırken paraya ihtiyacın olur , 5k parada yeter bence bunları yaptırmak için.
  • 1

#4 TungaAltuğ

TungaAltuğ

    Sergeant

  • Members
  • 68 İleti

Yazma tarihi: 07 Eylül 2011 - 10:49 ÖS

pekı arkadaslar gemlerı taktım pvp set hazır ama arena ıcın destekleyen bı meslegım yok. Is yapar mıyım arenada ?
  • 0

#5 elrohir35

elrohir35

    Centurion

  • Members
  • 1.423 İleti
  • Locationİzmir

Yazma tarihi: 07 Eylül 2011 - 11:36 ÖS

pekı arkadaslar gemlerı taktım pvp set hazır ama arena ıcın destekleyen bı meslegım yok. Is yapar mıyım arenada ?

iyi oynarsan yaparsın niye olmasın.
  • 0

#6 TungaAltuğ

TungaAltuğ

    Sergeant

  • Members
  • 68 İleti

Yazma tarihi: 07 Eylül 2011 - 11:57 ÖS

saolun arkadaslar pekı sızce 80de bıraz durup arena ıcın deneyım kazanmalı mıyım yoksa 85 ol arena yap zaten ratıng kasana kadar ısı kaparsın mı dersınız ?
  • 0

#7 elrohir35

elrohir35

    Centurion

  • Members
  • 1.423 İleti
  • Locationİzmir

Yazma tarihi: 08 Eylül 2011 - 12:03 ÖÖ

saolun arkadaslar pekı sızce 80de bıraz durup arena ıcın deneyım kazanmalı mıyım yoksa 85 ol arena yap zaten ratıng kasana kadar ısı kaparsın mı dersınız ?

devam et 85 yap düşük lvl daki pvp le 85 tekinin pek alakası yok
  • 0

#8 Bozoklum

Bozoklum

    Corporal

  • Members
  • 279 İleti

Yazma tarihi: 06 Aralık 2011 - 04:13 ÖS

pvp oynayanın fazla paraya ıhtıyacı yoktur haftada 1 2 kere repair yaparsın zaten
ayrıca valor itemleri ile para kazanırsın 4.3 de ne satılır bılmıyorum ama valor itemleri suan cok kıymetli patch yeni ciktigi icin bu hafta capleyip 1k geceki resetten sonrada caplersen 2k valorun olur bu patch de ne satılır bilmiyorum ama writs ring legs boot trinket felan satılırsa sağlam para getirisi olur nerden baksan 10k eder suan haftalık duzenlı valor caplersen karnın aç kalmaz ench gem zart zurt felan paran yeter dilenmek zorunda kalmassın ama daha 85 değilsin tabi :)
  • 0

#9 Chillipepper

Chillipepper

    Corporal

  • Members
  • 28 İleti

Yazma tarihi: 03 Nisan 2012 - 01:29 ÖS

yaklaşık bir 10 k gem ve enchantlar icin..
  • 0




0 Kullanıcı konuyu okuyor

0 Kullanıcı, 0 Misafir, 0 Kayıtsız kullanıcı