İçeriğe git


Resim
- - - - -

Rp Serbest Tartışma Mekanı


  • Please log in to reply
Bu konuya 89 yanıt gönderildi

#1 DooMBolt61

DooMBolt61

    Legionare

  • Members
  • 458 İleti

Yazma tarihi: 23 Eylül 2011 - 04:33 ÖS

Evet wow aslında bir pvp değil bunu uzun bir süre pvp oynadıkdan sonra acıyla fark ettim neyse gelelim konuya burda yapmak istediğim horde/alliance rp hakkında fikir bossların sıralanışı (oda rp girermi bilmiyorum) rp yapılacak şeyler gibi hem oyuna yeni başlayacak kişiler bi iki şey öğreninir hem oyundan sıkılanlar için oyuna dönme sebebi olur ki şahsen öyle rol yapma işlerini çok severim "FOR THE HORDE" gibisinden

Bir konu vardı rp fotağraf ve anı diye bu başka ben sizden ne hakkında rp yapabiliriz fikrini istiyorum fikrini yazanlara şimdiden teşekkürler
  • 0

#2 Nem.

Nem.

    Guild Forum Yetkilisi

  • Members
  • 834 İleti
  • LocationÇanakkale

Yazma tarihi: 23 Eylül 2011 - 05:54 ÖS

Bizim Horde tarafında bir DK guildi girişimimiz olmuştu ancak bazı oyun dışı sebeplerden ötürü bir türlü tamamen aktif hale geçemedik. Bunun dışında Ally tarafında Falven arkadaşımızın uzun süredir yürüttüğü bir çalışmamız vardı. Orası genelde yeni ve deneyimsiz insanları eğittiğimiz bir alan gibi olmuştu. Son zamanlarda fazla yeni oyuncu katılımı ve sonrasında disiplinsiz RP katılımları yüzünden RP'ye ara verdik.

RP işi tam bir raid ciddiyeti isteyen bir iştir. Herkesin eşit kıvamda yapılan işe saygı duyması gerekir. Aradan birileri RP'Yi trolleyip diğeri de ona destek verdiği an yaşanan olayın büyüsü kaçıyor. Bu yüzden oyunun Lore ve kitapları mutlaka okunmalı. Sonrasında gerçekten bu işe ilgi göstericeğine inanırsa katılmalıdır.

Millet genelde RP'lere abartılı şeyler uğruna katılıyorlar. Yani yok kralın oğlu yok azerothun hakimi veya tüm heroların en güçlüsü gibi şeylerle geliyorlar bize. Biz de diyoruz ki; 'Ufak at civcivler yesin.' Yani şunu demek istiyorum; RP yoktan var olma ve zamana yayılan bir hayatı yaşama olayıdır. Bugün demircinin oğlusundur, yarın şövalyelik eğitimi alan bir acemi sonrasında eğitmeniyle birlikte savaşan bir şövalye, uzar gider sonunda da ismini gerçekten bütün realme (gerçekten disiplinliysen full-time RP'ciler ismini öğreneceklerdir) öğrendiğindeyse saygı duyulan bir RP'ci olursun. Ama nasıl? Zamanla. Birden bire 'Ben LK'yı öldüren adamım' diye ortaya çıkarsan gülerler. 'Noob RPer' der geçerler.

Yani diyeceğim şu ki; gerçekten RP yapmak isteyen doğumundan itibaren olan hayatını yaşayacak ki tadı olsun. Sallıyorum 20 yaşına kadar olan yeri hikayelendirirsin sonrasını oyunda yaşayarak kesit kesit hikayeye dökerek ilerlersin. Bu sayede uzuuunn bir RP deneyimi ve oyunda gerçekten eğlendiğin yerin olur.

Denemesi bedava. Buyrun deneyin. Ama önce okuyup öğrenin. Kolay gelsin. Konuyu açman beni mutlu etti. Umarım destekçisi olurda tartışırız.

Konu Nem. tarafından 23 Eylül 2011 - 05:58 ÖS tarih ve saatinde düzenlenmiştir

  • 0

#3 DooMBolt61

DooMBolt61

    Legionare

  • Members
  • 458 İleti

Yazma tarihi: 23 Eylül 2011 - 06:27 ÖS

ya aslında öyle bir dk warlock guildi bende görmüşdüm adıda da uyuyodu brotherhood of death ama pvp deydi açıkcası içim ısınmadı ben yeni dwarf paladin açdım ona göre bişeyler yapıcam şimdilik aklımda bişey yok ama çıkdığında yazıcam buraya bu dk warlock işinin paladin pries modeli bişey çıkarta biliriz kutsal demirciler guildi gibisinden(bkz:ruh demircisi moradin unutulmuş diyarlarda cüce tanırısı) yani açıkcası raceye uygun bişeyler çıkartıcam ama işte bana bi kaç tane işin b*kunu çıkarmadan rp yapabileceğim 1-2 arkadaş lazım
  • 0

#4 Nem.

Nem.

    Guild Forum Yetkilisi

  • Members
  • 834 İleti
  • LocationÇanakkale

Yazma tarihi: 23 Eylül 2011 - 06:30 ÖS

bizim RP forumumuzda gördüğün isimlerle bağlantıya geçebilirsin. Oradaki isimleri denemeni tavsiye ederim. Birileri mutlaka oyunda takılır.
  • 0

#5 DooMBolt61

DooMBolt61

    Legionare

  • Members
  • 458 İleti

Yazma tarihi: 23 Eylül 2011 - 07:06 ÖS

hacam biraz class bi soru olcak ama bana takıldığınız serverin ismini tarafınızı bide sizinle takılma izni verir seniz çok makbule geçer
edit : konuyu başka yerlere çekip sabitlenme riskini düşürmeyim sen o mesajı bana özel den atarsan daha iyi olur

Konu DooMBolt61 tarafından 23 Eylül 2011 - 07:25 ÖS tarih ve saatinde düzenlenmiştir

  • 0

#6 Nem.

Nem.

    Guild Forum Yetkilisi

  • Members
  • 834 İleti
  • LocationÇanakkale

Yazma tarihi: 23 Eylül 2011 - 07:26 ÖS

Realm Argent Dawn(EU). Alliance tarafında dağınık durumda da olsa şu anda aktif playerlar olması lazım. Bir kaç isim hatırlamaya çalışayım; Trooga,Tuwar, Ariakus, Gerbalt, Valdemar...

Saydığım isimlere ulaşmaya çalış. Özellikle şu anda Trooga veya Valdemar aktif olabilirler.
  • 0

#7 DooMBolt61

DooMBolt61

    Legionare

  • Members
  • 458 İleti

Yazma tarihi: 23 Eylül 2011 - 07:31 ÖS

saol şimdi bu konuyu halkımıza kazandırmak için çalışmaya gidiyorum nem bu arada içim ısındı sana yaf
  • 0

#8 Nem.

Nem.

    Guild Forum Yetkilisi

  • Members
  • 834 İleti
  • LocationÇanakkale

Yazma tarihi: 23 Eylül 2011 - 07:41 ÖS

Hehe. Eywallah. Beni oyunda tanısan ısınmamak için bir sebebin kalmazdı zaten. :) Umarım RP'ye katılımın için giriştiğin denemelerde tam bir RP'ci olarak çıkarsın. Bu arada bnm ally RP karakterim ßurchak Horde Sæns. İkisi de AD'de. Gerçi bu aralar oyuna girmiyorum. İlerleyen günlerde bir hareketlilik olursa açarım hesabı tekrar.
  • 0

#9 DooMBolt61

DooMBolt61

    Legionare

  • Members
  • 458 İleti

Yazma tarihi: 23 Eylül 2011 - 07:52 ÖS

ya şansa bak hiçbiri açık değil valdemirde kapatıyodu heralde ilk away dedi sonrada not playing :)
  • 0

#10 Nem.

Nem.

    Guild Forum Yetkilisi

  • Members
  • 834 İleti
  • LocationÇanakkale

Yazma tarihi: 23 Eylül 2011 - 07:59 ÖS

Reklam sayılmaz heralde şu site: www.wow-roleplay.com

Bu bizim Türk-RP adına kurulmuş olan forumumuz. Küçük müçük ama idare ediyoruz. Hem Wow-Türk'ü de kirletmemiş oluyoruz. Oraya üye ol forumları gezin. Hatta orda konu aç birileri mutlaka görecektir ve cevap verecektir. Ama mümkünse oyundaki karakterinin ismiyle aç. Çünkü wow armory falan gözüküyor o sayede. Biz de senin oyun ismininle yorum yapman sayesinde kiminyorum yaptığını daha iyi anlıyoruz.
  • 0

#11 zypherius

zypherius

    Scout

  • Members
  • 56 İleti

Yazma tarihi: 24 Eylül 2011 - 03:04 ÖÖ

Argent Dawn ally kısmındaki arkadaşlar gerçektende güzel işler çıkartıyorlar. Biraz takılma fırsatı bulmuştum ama raid dönemi olduğundan fazla bulaşamadım. İş güç derken wow unutuldu zaten en son horde tarafında guild kuruldugunu gördüğümde girip bir karakter açtım ama gene mahir kış gelmiş gitmiş sanırım gene olaylar pasife geçmiş tabi kötü olmuş ama ay sonu sıfırdan bir female/undead lock yada dk kasıcam umarim nem yada birkaç arkadaş buluşup birkaç şey çıkarabiliriz iyi veya kötü amaç eğlenmek olduğu sürece tabi ben arthasın amcasının kızıyım tarzı olmassa güzel olabilir :)
  • 0

#12 DooMBolt61

DooMBolt61

    Legionare

  • Members
  • 458 İleti

Yazma tarihi: 24 Eylül 2011 - 12:08 ÖS

evet arkadaşlar paladin dwarfıma nası bi karakter yapıcama karar veremedim buraya yaziyim ilk tartışma konumuz olsundedim içki seven paladin olurmu aslında benim düşüncem dwarf olduğu için olur ama sizde söyleyin ona göre şekillendiriyim adamı
  • 0

#13 Nem.

Nem.

    Guild Forum Yetkilisi

  • Members
  • 834 İleti
  • LocationÇanakkale

Yazma tarihi: 24 Eylül 2011 - 01:46 ÖS

Bence sen Dwarflar ve paladinlerle alakalı bir araştırma yap. Aynı zamanda oyunda paladin arkadaşlar var onlarla konuş. Ne aşırı ışıkçı ol ne de aşırı alkolcü. İkisini dengede tutabilirsin. Akıllı bir karakter canlandırman gerekir, yani düşünerek hareket eden ve inancı kuvvetli bir karakter. Ama tavsiye edeceğim tek bir şey var sana; davranışlar olarak hiç bir şeyi aşırıya kaçırma yoksa RP esnasında sıkabilirsin insanları baazı karakter davranışlarınla.
  • 0

#14 DooMBolt61

DooMBolt61

    Legionare

  • Members
  • 458 İleti

Yazma tarihi: 24 Eylül 2011 - 02:41 ÖS

dwarfı sırf başlangıç yerini 10 kere oynadım diye bırakıp human a geçdim şimdi zengin züppeyi oynamayı düşünüyorum hatta ilginç bi senaryo bile kurmaya başladım
  • 0

#15 Nem.

Nem.

    Guild Forum Yetkilisi

  • Members
  • 834 İleti
  • LocationÇanakkale

Yazma tarihi: 29 Eylül 2011 - 07:48 ÖS

Eski RPcilerden birileri gelse de sıfırdan RP kassak. Acayip canım sıkılıyor akşamları. Sabahları yoruluyorum kafa dağıtmalık bir etkinlik arıyorum ama RP yapacak kimse yok. Birileri olsa hesabı açıp ciddi ciddi RP yapasım var. 3-4 kişi yeter aslında fazla adama da gerek yok sonra çok suyu çıkıyor ortamın.

Yok mu PvP-PvE den sıkılmış deneyim sahibi, prezentabıl, lore bilgisi guvvvatlı bir kaç 'baba yiğit' ? :D Eminim bu ülkede bu işe girecek bir kaç baba yiğit vardır yauw. :D
  • 0

#16 DooMBolt61

DooMBolt61

    Legionare

  • Members
  • 458 İleti

Yazma tarihi: 30 Eylül 2011 - 09:33 ÖS

hocam gir oyuna oynarız 2 miz senin dediğin elemanların hiçbiri açmıyo hergün deniyorum ama yok işte ben daha 13 üm ama yavaş yavaş kasıyorum meslek felanda kasıyorum ama RP yaparız heralde çok uçuk yerlere gitmediğimiz sürece sorun olmaz :D
  • 0

#17 Nem.

Nem.

    Guild Forum Yetkilisi

  • Members
  • 834 İleti
  • LocationÇanakkale

Yazma tarihi: 30 Eylül 2011 - 11:16 ÖS

Hehe sen biraz daha kas. Hiç bi yere gidemeyecek gibi duruyon :D
  • 0

#18 DooMBolt61

DooMBolt61

    Legionare

  • Members
  • 458 İleti

Yazma tarihi: 01 Ekim 2011 - 12:19 ÖS

/laugh
  • 0

#19 Calwaine

Calwaine

    Scout

  • Members
  • 7 İleti

Yazma tarihi: 02 Ekim 2011 - 07:45 ÖS

Bahsettiğin hiç birine ulaşamıyorum oyun içinde, başvuru da yaptım ama halen bir ses çıkmadı.
  • 0

#20 Nem.

Nem.

    Guild Forum Yetkilisi

  • Members
  • 834 İleti
  • LocationÇanakkale

Yazma tarihi: 02 Ekim 2011 - 07:55 ÖS

RP'de genelde bir çok arkadaş Mahir'in (Falven) davranışlarına ve geliş-gdişine göre hareket ettiği için Mahir oyundan koptuğu anda RP'de çok büyük sıkıntılar hatta kopmalar yaşıyoruz. Bu geçirdiğimiz süreçte o anlardan birisi. Son zamanlarda RP gidişatını ben horde tarafında devralmaya çalıştım ancak katılımcı arkadaşlar sorumsuz davrandığı için ve herşeye rağmen Mahir'in katılımının olmasıyla-olmamasıyla hareket ettikleri için tekrar toplanma sıkıntıları yaşadık.

Ayrıca Alliance tarafında aralıklarla aramıza katılan ve çok fazla olan yeni katılımcıların kısa süre sonra RP'yi bırakıp realmlerine dönmeleri de bizim hikaye kurgularımızı tamamen alt-üst etti. Biz de bu durumdan sıkılarak yeni çalışmalara Alliance tarafında ara vermek zorunda kaldık. Diğer konuda bahsettiğim kendinizi geliştirin ve bizim tekrar ortama dönmemize kadar geçecek sürede bir şeyler öğrenmeye çalışın çağrısını buradan yinelemek istiyorum.

Aramıza katılmak isteyen insanlarda aradığımız şartları artık tekrar toplanmamız halinde daha da zorlaştırmamız üzerine Mahir'le bir konuşma yapacağım. Tabii tekrar toplanmak gibi bir şey söz konusu olursa.

Eğer RP'ye katılımda kararlıysan; çalışmalarında, araştırmalarında ve denemelerinde başarılar, kolay gelsin. Umarım, tekrar oyuna döndüğümüzde bu şeyleri yapmış olursan, birlikte takılma fırsatı buluruz.
  • 0




0 Kullanıcı konuyu okuyor

0 Kullanıcı, 0 Misafir, 0 Kayıtsız kullanıcı