İçeriğe git


Resim
* * * * * 2 Oy Kullanılmış

Alliance Roleplay Projesi Fikirleriniz


  • Please log in to reply
Bu konuya 26 yanıt gönderildi

#1 Falven

Falven

    Moderatör

  • Moderators
  • 405 İleti
  • LocationBodrum

Yazma tarihi: 30 Nisan 2012 - 09:27 ÖS

Arkadaşlar TFA'nın pasif duruma alınışından sonra oluşan bir aylık boşluğun sonunda bir karara vardık ve Alliance tarafında bir projeyle yolumuza devam etme kararı aldık. Bu projenin özel tarafı ise sizlerin temayı seçiyor olmanız.

15 Mayıs 2012'ye dek konu altına fikirlerinizi yazabilirsiniz, katıldığınız fikirleri alıntı yaparak belirtiniz.

Sonuçta en çok oy alan iki fikirden birini çekirdek kadro seçecek.

Fikri seçilen oyuncuya/kullanıcıya 1.000 gold ödül verilecektir. (Argent Dawn - EU için geçerlidir.)
Ayrıca guildin kaderini çizen hikayelerde/roleplaylerde fikri seçilen oyuncu çekirdek kadroya ek olarak ekibe alınacaktır.

Fikirlerinizi sunarken bir guild ismi, ana fikri, kısacık bir hikaye özeti ve rütbe düzeni önermeniz yararlı olur.


Şuan ki çekirdek kadro:

Mahir (20)
Doğa (20)
Özgür (17)
Onur (16)
Umay (20)
Emre (17)

Not: Eskiden yönetim kadroda bulunmuş isimler bana ulaşırlarsa sevinirim.
Not 2: Spesifik fikirlere eğilimi olan bir çekirdek kadro olduğunu söyleyebilirim. (Klasik fikirlerden uzak duran yani, ordu vb.)

İyi oyunlar!
Mahir


Konu Pechvarry tarafından 05 Ağustos 2016 - 01:27 ÖÖ tarih ve saatinde düzenlenmiştir

  • 1

Resmi ekleyen


#2 Dendrien

Dendrien

    Sergeant

  • Members
  • 72 İleti

Yazma tarihi: 30 Nisan 2012 - 10:51 ÖS

Merhaba tekrar.

Dikkatı çabuk dağılan bir insan olduğum için Horde tarafındaki roleplay'e katılacak bir Horde karakter kasamamıştım, Alliance'a döndüğümüze göre, benim de bu işin tekrardan bir parçası olma zamanım geldi sanırım. Bu guild fikri üzerinde birkaç aydır düşünme süresindeydim, geçen hafta yazıya dökmüştüm, şansıma bugün de bu yazı çıktı. Neyse, çok uzatmadan yazı işine geçelim o zaman.


Ama başlamadan önce lütfen -özellikle isimler olmak üzere- her şeyin değişmeye açık olduğunu, fikrin daha "alpha" aşamasında olduğunu göz önünde bulundurun.

The Zara'she

Çoktan kaybolmuş bir dilde, Zara'she en basit çevirisiyle "çekiç" anlamına gelir. Fakat bu isim sadece duyanın kalbine korku salmak için verilmemiştir. Çünkü kesen, biçen, kıran, yırtan diğer silahların aksine, çekicin iki işlevi vardır. Kırmak olduğu kadar, "bir araya getirmek". Soğuk çeliğe vurulan çekiç onu paramparça eder. Fakat akkor halindeki demiri çekiçle döverseniz, soğuduğunda elinize geçen, bir sanat eseri, bir ucunda hayatı, bir ucunda ölümü tutan silahtır.

Ve eskilerin eskisi, daha Azeroth gençken yaşlı olan Çekiç'in, Zara'she kardeşliğinin öğretisine göre, SEN ÇELİKSİN.




Yukarıdan anlayabileceğiniz gibi, benim fikrim, içindeki öfkeyi "döverek" kendini savaş sanatında geliştiren, fakat aynı zamanda "iç huzur", "düzen", "denge" gibi kavramları bünyesinde bulunduran nomadik bir topluluk. Bu konu hakkındaki birkaç dağınık fikrimi ve ardından da rütbe sistemini aşağıda bulabilirsiniz.

Bu arada, söylemeden geçmek saygısızlık olacağı için, bu fikrin Patrick Rothfuss'un Bilge Adamın Korkusu kitabında yer alan Ademre adında bir topluluktan esinlenildiğini de burada söylemiş olayım.
  • Zara'she'nin dövüş stili Ketan diye adlandırılır.
  • Ketan'da öfkeyi meditasyon yoluyla hız, akıl ve gücü bir yapan bir tekniğe kanalize etmek öğretilir.
  • Zara'she Lethani olarak adlandırılan bir filozofiye sıkı sıkıya bağlıdır.
  • Lethani'nin kuralı yoktur. Lethani'ye uygun olan ve olmayan şeyler "Bu Lethani'dir." veya "Bu Lethani değildir." ile anlatılır.
  • Onurlu bir düelloda düşmanını öldürmek Lethani'dir, fakat düşmanını tuzağa düşürüp sırtından bıçaklamak Lethani değildir. Bu yüzden, Zara'she üyeleri düşmanlarıyla ne olursa olsun doğrudan yüzleşirler. Tuzak ve oyunlara baş vurmazlar.
  • Ketan'ın oluşumu doğa hareketlerinin izlenmesiyle oluşmuştur, bu yüzden Ketan yapmakta olan bir kişi her zaman çevresiyle uyum içinde görünür.
Lethani'nin Kökleri

Lethani'nin kökleri Rethe'nin Doksan Dokuz Hikayesine dayanır. Rethe, daha Zara'she sadece Ketan öğretip onu vurdumduymazca kullanırken, ustası Aethe'yle tartıimış, ve Aethe onu bir düelloya davet etmiş. Dediğim gibi, o dönemde Zara'she'ye kılavuzluk edecek bir Lethani olmadığı için devir zorlu ve kanlıymış. Aethe, Rethe'nin kalbine bir ok atmış. Kalbindeki okla yere düşen Rethe, saç kurdelesini çıkarmış, ve kanıyla üzerine şu dört mısrayı yazmış:

Aethe, kalbime yakın.
Kibir olmadan kurdele,
Vazife olmadan rüzgar.
Kan olmadan zafer.

Rethe ondan sonra üç gün yaşamış. Azap içindeki Aethe yanından hiç ayrılmamış. Rethe'nin her sözünü dinlemiş, Rethe'de ona doksan dokuz öyküyü anlatmış. Bu öyküler Lethani'nin anlaşılmasının başlangıcıdır. Tüm Lethani'nin kökü onlara dayanır.

RÜTBE SİSTEMİ

Zara'she her şeyden önce bir okuldur. Bu yüzden orada direkt bir hiyerarşi bulunmaz. Ama rütbeler şöyledir.

MaedreLotus Zara'she'nin kumandanıdır.
  • Chaelturna kuşu Lethani'yi en iyi bilendir, Zara'she'nin spiritüel lideridir.
  • Saicerekaplan Ketan ustası ve savaş zamanı Maedre'nin generalidir.
Elda Elda bir "prefix"den çok ismin sonuna eklenen bir ünvandır. Örn: Oromis-elda. Gerek Ketan gerek Lethani bakımından herkesin saygısını kazanmış, değerli savaşçılardır.

Elva Elva ise "base rank" idir. Elva olmanın yedi aşaması vardır. 7 taş olarak geçen bu aşamalar tamamen Ketan'la ilgilidir. Elva'lar birinci taş'tan başlar, üst taşa geçmek için o taşın bir mensubuyla düello yaparlar. Dövüşler emote/roll stili olduğu için üst taşların taş başına +5 gibi bazı avantajları vardır. Elda'lığa geçecek olan yedinci taş bir Elva'yı seçen kılıç ona takdim edilir. Kılıcın savaşçıyı seçmesi hem Lethani hem Ketan bakımından çok önemli bir olaydır ve Cthael'in yönetiminde gerçekleştirilir.


Evet, benim fikrim bu, beğendiyseniz ne mutlu bana. Buraya kadar okuduysanız da çok teşekkür ederim.
  • 1

#3 dogabeey

dogabeey

    Moderatör

  • Moderators
  • 299 İleti

Yazma tarihi: 30 Nisan 2012 - 11:03 ÖS

Guild Adı: Golden Torch League

Ana Fikri: Azeroth boyunca dolaşarak, derinliklere gömülü tarihlerini keşfetmeye çalışan macera düşkünü bir grup arkaeoloğun serüvenleri.

Hikaye:

...
Duskwood'un derinliklerindeki bir yeraltı mezarlığında alışılmışın dışında kazma ve kürek sesleri yükseliyordu. Azimli arkaeolog Rigsby Hedderson; tam üç saattir hiç ara vermeden mezarlıkta gördüğü her bir mezarı açıyor, çürümüş cesetleri inceliyordu.
Bütün kıyafetleri terden sırılsıklam olmuş, yorgunlukan kolları her kazma vuruşunda iğne batırıyorlarmış gibi ağrımaya başlamıştı. Ancak duramazdı, çünkü bulmayı beklediği şey binlerce altınlık servete eşdeğerdi.

Ufak bir mola vermek üzere son kazmasını vuruyordu ki, bir anda bir homurtu sesi duydu. Arkasını döndüğünde hiçbirşey göremedi. Tam bir kazma daha vuracaktı ki aynı homurtu çok daha gürültülü şekilde geldi. Rigsby arkasını döndüğünde devasa bir iskeletle burun buruna geldi - canlı bir iskeletle.

Ani bir adrenalinle elineki kazmayı iskelete geçirmeye çalıştı. İskelet geriye doğru hafifçe hamle yaptı ve kazma iskeletin kafatası kemiğine denk geldi. Yaratığın kafatası kazmanın vurduğu yerden parçalandı, kafası uçarak duvara çarptı ve tuzla buz oldu. Rigsby biraz rahatlasa da, o sırada kazdığı mezardan çıkan cesedi farketmemişti. Tekrar önüne döndüğünde karşısına çıkan cesedi görünce geriye tökezledi ve kafa üstü düştü. Yürüyen ceset bundan yararlanarak Rigsby'nin üstüne atayacaktı ki sol taraftan gelen bir barut sesiyle yaratığın kafası havaya uçtu ve Rigsby'nin yanına düştü. Rigsby kafasını sola çevirip ateş edilen yöne bakınca, hayatını kurtaran kişinin ezeli rakibi Craig Carevin olduğunu gördü. Her zamanki gibi, tek kaşı kalkık halde pis pis sırıtıyordu.

"Tıpkı Nagrand'da orkların ortasına düştüğün zamanki gibi ha?" dedi gülerek. "Bilirsin, o zaman da seni kurtarmıştım."

Elini centilmence Rigsby'e uzattı. Rigsby bunun ilk başta ayağa kalkması için uzattığı bir yardım eli olduğunu düşündü, ancak sonra elinde bir tablet tuttuğunu farketti ve gözleri faltaşı gibi açıldı.

"Bunu mu arıyordun?" dedi ukala bir tavırla.

"Seni pislik!" diye bağırdı Rigsby tableti almak için iki eliyle birden Craig'e atılırken "O bana ait!"

Craig ani bir refleksle tableti geri çekti. "Haha... İyi deneme... Ne yazık ki hayat o kadar kolay değil."

Rigsby öfkeyle gözlerini kapayıp derin bir nefes aldıktan sonra;

"Ne istiyorsun?"

Craig Rigsby'e doğru eğildi ve kulağına doğru neredeyse fısıltı tonunda konuşmaya başladı:

"Çok basit...Altın Meşale Birliği'ni yeniden kuracağım... Senin azmine ve yeteneklerine ihtiyacım var."


...

Pek de kısacık olmasa da, birliğimin hikayesi budur arkadaşlar ^^

Guild Mekaniği: (Bu kısım oldukça değişkenlik gösterebilir. Önümüzdeki iki gün içerisinde tam olarak oturtacağım.)
Guild etkinlikleri üç parçadan oluşacak:
  • Araştırma / Research
  • İnceleme / Survey
  • Keşif / Exploration
Bunlar tahminen iki haftalık periyotlar halinde olacak.

Araştırma: Bu kısımda, birlik üyeleri toplanıp "Neyi keşfetmeyi hedefliyoruz?" sorusunu soracak ve bu yönde araştırma yapacaklar. İki çeşit araştırma olacak. Biri kütüphanelerden tarama yapmak, diğeri ise bir uzmana danışmak. Yani bu kısımda olay sahada geçmeyecek. Araştırma sonunda hangi adımların izlenmesi gerektiğine karar verilecek.

İnceleme: Mevzu bahis olan mekana gidilip, gerek gezerek, gerek de kazarak araştırma konusuyla ilgili ipuçları alınacak. Ortaya çıkarılan bulgular yorumlanacak ve analiz edilecek.

Keşif:Ortaya çıkan bulgulardan yola çıkarak, incelenen bölgede son bir araştırma yapılacak bulunmak istenen şey ele geçirilecek. Ya da geçirilemeyecek ve başarısız olacağız ve eve döneceğiz.

Bunları okuyunca kendinizi devlet dairesine gelmiş gibi hissedebilirsiniz. Göründüğü kadar sıkıcı değil merak etmeyin. Muhtemelen eventlarda Indiana Jones'u aratmayız :D

İzin Verilen Sınıflar: DK Hariç tüm class'lar.

İzin Verilen Irklar: Human, Dwarf, Night Elf, High Elf*

*Night elften kırma olarak yapabilirsiniz. --Özveri ve tecrübe şartı aranır--.

Rütbe Düzeni: Birlik askeri bir oluşum olmayacağı için çok ciddi bir rütbe düzeni yok ancak yine de belli rütbeler var.

Rookie: Birliğe yeni katılan ve henüz "saha" tecrübesi olmayan üyelerdir. Çoğunlukla ilk eventtan sonra rütbe atlarlar.

Researcher: Ekip olarak en az bir kazı/keşif/saha çalışmasında bulunmuş kişilere verilen rütbedir. Birliğin temel kadrosunu oluşturur.

Torch-Bearer: Araştırma ekibini yönetebilecek tecrübe ve kabiliyete erişmiş kişilerin ulaştığı rütbedir. Keşif sırasında en önden gidenler her zaman onlardır.

Keeper: Torch Bearer seviyesinde özel bir rütbedir. Birliğin bulduğu hazineleri, tarihi çalışmaları ve keşif raporlarını koruyan kişidir.

Leader: Adı üstünde, birliğin lideri. Birlikle ilgili en son kararları veren, ekipleri düzenleyen kişiler.

Konu dogabeey tarafından 30 Nisan 2012 - 11:54 ÖS tarih ve saatinde düzenlenmiştir

  • 4

Dark Lion Onslaught.


#4 Falven

Falven

    Moderatör

  • Moderators
  • 405 İleti
  • LocationBodrum

Yazma tarihi: 30 Nisan 2012 - 11:15 ÖS

The Zara'she

Çoktan kaybolmuş bir dilde, Zara'she en basit çevirisiyle "çekiç" anlamına gelir. Fakat bu isim sadece duyanın kalbine korku salmak için verilmemiştir. Çünkü kesen, biçen, kıran, yırtan diğer silahların aksine, çekicin iki işlevi vardır. Kırmak olduğu kadar, "bir araya getirmek". Soğuk çeliğe vurulan çekiç onu paramparça eder. Fakat akkor halindeki demiri çekiçle döverseniz, soğuduğunda elinize geçen, bir sanat eseri, bir ucunda hayatı, bir ucunda ölümü tutan silahtır.


İlginç bir fikir, wow uyarlaması gayet güzel olabilir.
  • 0

Resmi ekleyen


#5 Falven

Falven

    Moderatör

  • Moderators
  • 405 İleti
  • LocationBodrum

Yazma tarihi: 30 Nisan 2012 - 11:20 ÖS

Guild Adı: Golden Torch League

Ana Fikri: Azeroth boyunca dolaşarak, derinliklere gömülü tarihlerini keşfetmeye çalışan macera düşkünü bir grup arkaeoloğun serüvenleri.


Profession'larla desteklenebilecek güzel bir fikir.
  • 0

Resmi ekleyen


#6 dogabeey

dogabeey

    Moderatör

  • Moderators
  • 299 İleti

Yazma tarihi: 30 Nisan 2012 - 11:55 ÖS

Guild mekaniği ve izin verilen ırklarla ilgili ufak bir ekleme yaptım.
  • 0

Dark Lion Onslaught.


#7 Falven

Falven

    Moderatör

  • Moderators
  • 405 İleti
  • LocationBodrum

Yazma tarihi: 01 Mayıs 2012 - 09:37 ÖÖ

Guild mekaniği hoşuma gitti, RP-EXP'i sistemi ekleyebilirsin birde kazılardan çıkarılan itemlarla ilgili şeyler ekleyebilirsin. (Roll ile rarelık vb. veya item hikayeleri) Benim kafama yattı bu fikirde gayet hoş.
  • 0

Resmi ekleyen


#8 Galadrael

Galadrael

    Advanced Member

  • Members
  • Pip*Pip*Pip*
  • 37 İleti

Yazma tarihi: 01 Mayıs 2012 - 05:12 ÖS

Örnek İsim: The Robed Ones

Class hikayeleri:
Mage/Warlock/Priest: Büyü sanatında ilerlemek isteyen bu sınıflar, büyü cübbelerini taşırlar.

Ak Cübbe: Ak cübbe felsefesini benimseyenler,ak ışığı yansıtan Beyaz Ay -Lunaria-dan güç alır. Amaçları adaleti teslim etmektir. Büyü gücünden çok, bilgelik en büyük değerleridir. Kara Cübbeliler gibi hırslı veya bencil değildirler, saf ışığın her zaman daha üstün olduğunu savunurlar ve Kara Cübbeliler ile yakınlaşmamaya çalışırlar. Liderleri Ak İnsan olarak anılır ve seçimle başa gelir. Azeroth’un her yerinde iyi karşılanırlar ve gezdikleri her yere şifa götürürler. Bir Ak İnsan tanımak Azeroth halkları için büyük bir onurdur, çünkü vefalıdırlar ve yaptıkları iyiliklere rağmen öğretileri onlara asla isimlerini söylememelerini vurgular. Bu kibirli olmamaları için uygulanan bir öğretidir.

Kızıl Cübbe: Kızıl cübbeliler, çok nadir gözüken Kızıl Ay -Lunitari-dan güç alırlar. Ateş elementiyle yakınlıkları ile bilinirler. Kızıl cübbeliler daha maceraperest insanlardan oluşurlar ve diplomatik ilişkilerde daha ustadırlar. Zamanında infernal saldırısını püskürttükleri için Outland’de çok saygındırlar ve gittikleri her yerde özel şölenler düzenlenir. Kızıl cübbelilerin lideri Ateş Yutan lakabıyla anılır . Vasiyet usulü liderlik devredilir. Çoğu kraliyet ailesinin danışmanı bir kızıl cübbelidir. Ticaret ve para işlerinden iyi anlarlar. Zenginlikleriyle hava atmaktan çekinmezler.

Kara Cübbe: Karanlık sanatları temsilen rengi siyah olan bu sınıf Kara Ay -Nuitari-den güç alır ve Azeroth’un en hırslı, bencil, kuvvetli büyücülerini temsil eder. Azeroth evrenindeki neredeyse tüm büyüleri uygulayabilirler.Bu büyü bilgisinin ağırlığında yaptıkları her büyü onları yürüyemeyecek kadar zayıflatır,her büyüden sonra dinlenmeleri gerekir. Kara cübbelilerin lideri ölüm düellosu ile belirlenir ve çok nadiren lider değiştirirler. Bir lidere ihtiyaç duymamalarına rağmen, en yaşlı Kara Cübbeli grubun kararının son halini belirleyen olur. Çoğu Azeroth halkı, öyle yada böyle Kara Cübbelilere borçlanmıştırlar ve karşılıklarını ağır ödemişlerdir. Bunun hakkında bir deyim bile oluşmuştur. “Gecenin siyah giyenleri tüm renkleri verir, ama tek bir beyaz bile bırakmazlar”.

--> Cübbe renkleri sadece birer renk değildirler, bir onurdurlar. Cübbe rengini değiştirmek isteyenler genelde dışlanırlar. Bir beyaz cübbeli her zaman kendi cübbe renginden olanları diğerlerine karşı kollar. Üç ayda bir kez cübbe olimpiyatları düzenlenir ve her cübbenin üyesi kendi rengini temsil eder ve takım yarışmaları olur.

Mor Cübbe: Mor cübbeyi sadece büyü olimpiyatlarını kazanan tek bir büyücü taşır. Ay’ın veziri lakabıyla anılırlar. Her cübbe sınıfına aylık görevlerini verirler. Cübbe rengini değiştirmek isteyenlerin sınavlarını uygular. Cübbe liderleriyle toplantılar düzenler. Ay’ın veziri, tacı devir alışıyla beraber Selamandis yüzüğünü takar, bu yüzük onu tüm büyülerden korur. İstediği takdirde bulunduğu ortamdaki tüm büyü enerjisini emebilir ve ortamı büyü kullanılamaz hale getirebilir.

Rogue/Hunter/Warrior/Paladin: The Robed Ones’ın cübbelileri sürekli seyahat ederler ve kas gücüne ihtiyaç duyarlar.Bu classlar seçtikleri yada yakınlık kurdukları bir Cübbeli sınıfına ait kişinin yanında bulunurlar.

Paladin: The Robed Ones’a mensup paladinler genelde Eisenwood paladinleridirler. Bu paladinler bir zamanlar eski tanrılar tarafından lanetlenmişlerdir ve yaşadıkları köye sürekli iblisler akın etmiş, hastalıktan düşmüşlerdir. Kara cübbeliler bir borç karşılığında onları bu beladan kurtarmışlardır ve bu borç ise hayat boyu onları cübbelilere hizmet etmek zorunda bırakmışdır. Beyaz cübbeliler Eisenwood paladinlerinlerinden bir borç istememiş, kendilerine hizmet eden paladinleri özgür kılmışlardır. Bazı Eisenwood paladinleri kendi istekleriyle beyaz cübbelilere hizmet etmeye devam ederler, Ak Yoldaş olarak anılırlar. Kara Cübbelilere hizmet edenler ise Kara Yoldaş olarak anılırlar.

Ak Yoldaş: Işıktan sapmamış ve güçlerini iyilik için kullanan Eisenwood paladinleridirler. Kara cübbelilere asla hizmet etmezler ve onları sevmezler. Ak cübbeliler ile yakındırlar. Eisenwood’un kurtarıcıları olarak anılırlar ve bu lakap ile her zaman gurur duyarlar. Sözlerini her zaman yerine getirirler ve sadıklıkları tüm Azeroth’da bilinir.

Kara Yoldaş: Çoğu paladinlik yetisini kaybetmiş, kara sanatlara yönelmiş hizmetkârlardırlar. Eisenwood’un Kara Paladinleri olarak anılırlar. Kara cübbeliler onlar için ilah durumundadırlar ve onlara taparlar. Bunun karşılığı olarak kara cübbeliler onlara karanlık gücü verirler. Işık gücünün sonsuz enerjisinin olmasına karşın, bir kara paladin sadece bir kara cübbelinin ona bahşettiği kadar kara enerji kullanabilir. Kara enerji daha ölümcüldür.

Muhafız: Muhafızlar cübbelileri hem dışarıdan hem de birbirlerinden korurlar. Cübbe sınıfları arası bir karışıklık çıkar ise Ay’ın Veziri Selamandis yüzüğünü (bknz. Mor cübbe) kullanır ve muhafızları olayı kontrol altına alması için görevlendirir. Paralı askerler veya zamanında herhangi bir cüppeliler sınıfına ait olup şimdi ise uzaklaştırılmış insanlardan oluşur.

Ejderha Mızrağı'ndan ufak bir alıntıdır.Geliştirilebilir.
Umay-Mahir

Konu Galadrael tarafından 04 Mayıs 2012 - 12:20 ÖÖ tarih ve saatinde düzenlenmiştir

  • 3

#9 dogabeey

dogabeey

    Moderatör

  • Moderators
  • 299 İleti

Yazma tarihi: 02 Mayıs 2012 - 12:25 ÖS

Örnek İsim: The Robed Ones


Yeterince kişi toplanabilirse oldukça eğlenceli olabilecek bir rp fikri. Wow'a uyarlamak da zor olmaz kanısındayım.
  • 0

Dark Lion Onslaught.


#10 DooMBolt61

DooMBolt61

    Legionare

  • Members
  • 458 İleti

Yazma tarihi: 02 Mayıs 2012 - 05:43 ÖS

Üstad Salvotore'nin kitaplarını biraz kurcaladım.Baya bi işe yarar fikir çıktı açıkcası.Sırayla hepsini paylaşacağım.

Öncelikle Büyünün Sahip Kulesini anlatayım.

Rütbe Sistemi:Başbüyücü>Ustalar>büyücüler>askerler>çıraklar>hizmetçiler

Başbüyücü:Tahmin edildiği gibi yönetici ve her alanda başarılı bir büyücü olmalıdır.Aynı zamanda kudretlide olmalı.Başbüyücü bütün birliği kontrol eder.Onun sözünün üstüne söz söylenmez.

Usta:Başarılı büyücülerin yükseleceği bit pozisyon olduğu gibi baş büyücü de seçer.Ustalar çırakları eğitmekle yükümlüdür.

Büyücü:Değişik büyü alanlarında yükselme imkanları vardır.

Asker:Klasik guard/paralı askerdir büyü ile ilişkileri yoktur.Kule/köy/kale gibi HQ yu korumakla yükümlüler

Çırak:Bu işe gönül koymuş acemiler eğitim alırlar eğer başarırlarsa yükselir başaramazlarsa atılırlar.

Hizmetçi:Fazla anlatmaya gerek yok.Köleler veya para ile tutulan hizmetçiler olabilir.

Amaç:Bu sistemde diğer büyücü birlikleri gibi eğitim alıp mutlu mesut geçinmek yoktur.Bu birlikteki büyücüler aynı zamanda büyü ile ilgili olarak kiralana bilirler.Savaşmak için,portal açmak için,gemi büyücülüğü için,bir şeyler yaratmak için vb.

HQ,Bölge:Azeroth veya outlandda her hangi bir kale köy veya kule olabilir ama direk şehir olmaz.

Eğer beğenilirse hikayede paylaşacağım.

Bir sonra ki sefere Suikastçiler birliği :P
  • 0

#11 Dendrien

Dendrien

    Sergeant

  • Members
  • 72 İleti

Yazma tarihi: 02 Mayıs 2012 - 10:07 ÖS

Çok güzel ama sınıf sebebiyle bir tarafın hep altta kalmak zorunda olması benim zoruma gidiyor, çünkü guildde bir geleceğimiz olsun istersek Mage/Lock/Priest kasmak zorundaymışız gibi hissediyorum.
  • 0

#12 Galadrael

Galadrael

    Advanced Member

  • Members
  • Pip*Pip*Pip*
  • 37 İleti

Yazma tarihi: 02 Mayıs 2012 - 11:54 ÖS

Eğer çok ego sahibi bir insan değilsen ve RPyi illa üstünlük olması gereken bir aktivite olarak görüp sanal alemde tatmin olma derdinde değilsen, bir warrior yada rogue vs olarak da herhangi senden üstün bir rütbeye sahip adamdan daha iyi RP yapabilirsin ve bu sana gerek RP gerekse OOC olarak arkadaşlar tarafından kesinlikle bir saygı kazandırır.Ama tek derdin RP olayında üstün bir rütbe oynayarak zevk almaksa bence hiç girişme bu olaya.
  • 0

#13 Falven

Falven

    Moderatör

  • Moderators
  • 405 İleti
  • LocationBodrum

Yazma tarihi: 03 Mayıs 2012 - 12:14 ÖÖ

Çok güzel ama sınıf sebebiyle bir tarafın hep altta kalmak zorunda olması benim zoruma gidiyor, çünkü guildde bir geleceğimiz olsun istersek Mage/Lock/Priest kasmak zorundaymışız gibi hissediyorum.


Bir paladin/warrior olarakta bir cübbeli RP'si yapılabilir, bir büyücüymüş gibi. Sitemini anlıyorum, askeri bir guild olsaydık bir mage en fazla bir danışman olabilecekti vb. Aynı durum birçok diğer fikirde de var. Şahsen Ak yoldaş sınıfı Paladinler hizmetkar sınıfında olmadığı için yollarının açık olduğunu düşünüyorum. Onlarda ak cübbe taşıyorlar ve ak cübbeli felsefesine dahiller.
  • 0

Resmi ekleyen


#14 DooMBolt61

DooMBolt61

    Legionare

  • Members
  • 458 İleti

Yazma tarihi: 03 Mayıs 2012 - 08:20 ÖS

Suikastçi ekibi demiştim ama vaz geçtim sonradan :/

Korsanlık fikrini ileri sürüyorum

İsim:Geminin adı olabilir

Rütbe sistemi:Kaptan>Gemi büyücüsü>İkinci kaptan>Pala>Mürettebat


Kaptan:Klasik kaptan işte ne diyim.

Gemi Büyücüsü:Ahh işte.Geminin büyücüsü mü olur lan!Olmaz deme!Olabilir!Gemiler aslında büyücüye çok ihtiyaç duyarlar.Gerek fırtınaya yakalandıklarında gerek hız kazanmaları gerektiğinde gerek acil durumlarda büyücüler hayat kurtarır.Tabi bu kolay bi iş değil.Aslında en zor iş bu diyebiliriz neyse.

İkinci kaptan:Bunda da diyecek bir şey yok gibi

Pala:Hah işte geldik.Paladan kastım bıyık değil silah olan pala.Bu rütbe sayılmaz pek.Gemideki deneyimli iyi dövüşen kaslı maslı diğerlerinin gözünü korkutmayı başarmış kaptanın bile saygı duyduğu bir arkadaş.Yağma ve saldırılarda en başta gider.Diğer korsanlara karşı bir baskınlığı vardır ama bu sadece güçlü olduğu içindir yoksa yasal bir yetkisi yok :P(korsanın ne yasal yetkisi olursa zaten)

Mürettebat:Bunu kısaca yazdım amaaa...O kadar kısa değil.Gemi aşçısı,doktor,toplarla ilgilenecek bir mühendis,silahların bakımını yapacak bir demirci,ve gemi bakımı için bir marangoz, eh birde hizmetçi fena olmaz.Bu arkadaşların hepsi savaşırlar.Sadece gemide yeteneklerine göre meslekler almışlardır gemi içinde.

HQ:gemi olsunda gerisi sorun değil :P

Korsan olup da ne yapılır ki ?

Bence pek çok seçenek olur.Gemi savaşlarından köy yağmacılığına hazine avından kadim sırları çözmeye(bkz:karayip korsanları)askerlere günlerini gösterip tüccarların kabusu olmaya kadar pek çok seçenek karşımızda...

ayrıca elbiseleri de kolayca bulunuyor bu korsanların.
  • 0

#15 Sizofrenibizeverin

Sizofrenibizeverin

    Scout

  • Members
  • 1 İleti

Yazma tarihi: 03 Mayıs 2012 - 10:32 ÖS

Guild isim: Higgs Boson (Tanrı Parçacığı)
Ana amaç: Asıl amacımız Tanrı Parçacığını veya onun gibi bir şeyi bulmaya çalışmak. Tabi bu yolda yüzlerce deney, araştırma yapılabilir hatta yanlışlıkla hiç planlanmayan şeyler bile bulunabilir, araştırmaya yararlı makineler icat edilebilir. Tabi bu işi yaparken müsait yerimizden bir çok element, atom uydurabiliriz.
Hikaye özeti: Artık o çekirdek kadroya kalmış.
Rütbeler:
Sadece gnomlar ve cüceler katılabilir. Cüceler kas gücü için lazım, gnomlarsa projeyi yöneten ayak takımı :D Ve dk, hunter hariç tüm sınıflar katılabilir. Guild içindeki rütbe sistemi de şöyle bir şey olabilir:

Proje Mühendisi(Gnom): Madenciler dahil bütün guild bu adamdan sorulur. Kimse bu adamın bir dediğini iki edemez. Fikirleri onaylayan, projenin nasıl yapılması gerektiğini söyleyen adamdır.
Bilim Adamları(Gnomlar): Bunlarda işte toplantılar yaparlar, deneyler yaparlar, makineler icat eder, elementleri keşfederler. Fikirlerini proje liderinden onay almadan yapamazlar
Madenciler(Cüceler): Bunlar belirli bölgelerde kazı mazı yaparlar, elementleri çıkartırlar.
Toplayıcılar(Gnomlar): Bunlarda bitkileri, böcekleri möcekleri filan toplarlar :P ek işler verilebilir.
Güvenlik(Cüceler): Bu adamlarda vahşi yaratıklara, gizli örgütlerin saldırısına vs... karşı başta proje olmak üzere guildi korur.


Yukarıdaki guild sallamasyon oldu biraz ama fikir geliştirilirse gnomlarla çok güzel eventler yapılabilir gibi.
  • 0

#16 Falven

Falven

    Moderatör

  • Moderators
  • 405 İleti
  • LocationBodrum

Yazma tarihi: 03 Mayıs 2012 - 10:55 ÖS

RP başlangıç tarihi 05 Mayıs 2012'ye alınmıştır. Desteklediğiniz fikirleri alıntı yaparak desteğinizi belirtin.
  • 0

Resmi ekleyen


#17 boratay

boratay

    Advanced Member

  • Members
  • Pip*Pip*Pip*
  • 44 İleti

Yazma tarihi: 03 Mayıs 2012 - 11:13 ÖS

Ama başlamadan önce lütfen -özellikle isimler olmak üzere- her şeyin değişmeye açık olduğunu, fikrin daha "alpha" aşamasında olduğunu göz önünde bulundurun.

The Zara'she

Bence gayet güzel ve alışılmışın dışında bir hikaye. Ancak Dendrien'in fikrin "alpha" aşamasında demesi hikayenin eksikleri olduğunu, belki de çok fazla, gösteriyor. Bu hikayeyi geliştirmek için RP başlangıç tarihini ertelemek gerekebilir. Ya da hikayeye başlayıp zamanla geliştirebiliriz. Bunların hepsi fikir sonuçta :D

Konu boratay tarafından 03 Mayıs 2012 - 11:14 ÖS tarih ve saatinde düzenlenmiştir

  • 0

#18 dogabeey

dogabeey

    Moderatör

  • Moderators
  • 299 İleti

Yazma tarihi: 04 Mayıs 2012 - 01:13 ÖÖ

Suikastçi ekibi demiştim ama vaz geçtim sonradan :/

Korsanlık fikrini ileri sürüyorum

İsim:Geminin adı olabilir


Korsanlık biraz klasik de olsa, aslında bizim pek de denemediğimiz birşey, olabilir.

Guild isim: Higgs Boson (Tanrı Parçacığı)
Ana amaç: Asıl amacımız Tanrı Parçacığını veya onun gibi bir şeyi bulmaya çalışmak. Tabi bu yolda yüzlerce deney, araştırma yapılabilir hatta yanlışlıkla hiç planlanmayan şeyler bile bulunabilir, araştırmaya yararlı makineler icat edilebilir. Tabi bu işi yaparken müsait yerimizden bir çok element, atom uydurabiliriz.


Başta garip gelse, giderek kafama yattı bu iş. Oldukça orijinal bir fikir. Yalnız bunun için fikir bulmak zor olabilir, fazla abartıya kaçıldığında cıvıyabilir. Yani bizi aşabilir böyle şeyler :) Yine de şahsen ben bu tarz bir rp yapmak isterdim. Gerçi bana kalsa her şeye olabilir diyorum, bakmayın bana siz :D

Konu dogabeey tarafından 04 Mayıs 2012 - 01:13 ÖÖ tarih ve saatinde düzenlenmiştir

  • 0

Dark Lion Onslaught.


#19 Falven

Falven

    Moderatör

  • Moderators
  • 405 İleti
  • LocationBodrum

Yazma tarihi: 04 Mayıs 2012 - 08:20 ÖÖ

Örnek İsim: The Robed Ones


Bencilce olacak fakat Umay'la olan fikrimizi destekliyorum. Uygulanabilir bir fikir, dün de RP denedik gayet oluyor. :D
  • 0

Resmi ekleyen


#20 Vastiel

Vastiel

    Sergeant

  • Banned
  • 55 İleti

Yazma tarihi: 04 Mayıs 2012 - 06:10 ÖS

ME RP DO

Çeviri: The Robed Ones
  • 0




0 Kullanıcı konuyu okuyor

0 Kullanıcı, 0 Misafir, 0 Kayıtsız kullanıcı