İçeriğe git


Resim
* * * * - 4 Oy Kullanılmış

The Robed Ones (İnaktif - Türkçe RP Guildi - Argent Dawn (EU))


  • Please log in to reply
Bu konuya 238 yanıt gönderildi

#21 Galadrael

Galadrael

    Advanced Member

  • Members
  • Pip*Pip*Pip*
  • 37 İleti

Yazma tarihi: 07 Mayıs 2012 - 07:29 ÖS

RP Yorumu Olarark

Felvinn:Çok fazla yan yana bulunmamış olsakta, bulunduğumuz süreçde aynı Kara Cübbe liderliği rolunde çıtasını bozmadan devam etti.Daha çok Kara Cübbelilere katılım arttığından onlarla ilgilenmesi gerekti sanırım.
Luthox:Aynı şekilde bir Kara Cübbe hizmetkarı olarak tam formundaydı bugün.
Trooga:Cüce rolünde gerek gearı gerekse tipiyle tam bir uyum sağlamış.Üstelik canlandırma efektleri gayet uygun ve fazlasıyla beğeni toplayacak durumdaydı.
Arthars:Sanırım RP'yi daha çok Kara Cübbelilerin eğitimindeyken yaptı çünkü beraberken herhangi bişey yaptığını görmedim açıkcası.
Erodion:Bana hala pasif kalıyormuş gibi geldi.Örneğin lider temsilliğinde karşılık olarak birkaç şey söyleyebilirdi.Sadece emotelarla kalmamalı.
Beatrise:Evet egenin yanlış cümle kurumundan doğan yanlış anlaşılmalar RPde araya ufak gülümsemeler kattı ise de anlatılmak isteneni çabuk algılayıp emote olarak yazması gerekeni yazdığı bir RP idi.Gelişmesini beğendim.
Calans:Bir muhafız rolunde olması gerektiği gibi davrandı.Bir de internetinde problem olmasa güzel olurdu ama olsun.Karakteri canlandırış şekli sanki çok heyecanlı ve oradan oraya koşturan bir karaktermiş gibi gözükmesine sebep oldu.
Pechvarry:Evet RPnin ortalarında katılsa da bu durumunu toparlamak zorunda kalsak da orta derecede bir RPdi bence.Çok bir atraksiyon görmedim.
Nuitotile:Bir Ak Cübbeli olarak kesinlikle başarılı,nasıl konuşacağını bilen, ağır başlı ve sevecen bir karakter canlandırdı.Emoteları biraz daha spesifik olarak ben pas vermeden kendiliğinden yazması dileğimdir.Bunun dışında oldukça başarılı.
  • 2

#22 Algerdon

Algerdon

    Sergeant

  • Members
  • 83 İleti

Yazma tarihi: 07 Mayıs 2012 - 08:04 ÖS

Karakter ismi: Beatrice Willturne
Sınıf: Sorcerer / Mage
Irk: İnsan
Doğum Yeri: Dalaran
Yaş: 22
Fiziksel tabir: Uzun turuncu tonlarında saçlara sahiptir elmacık kemikleri Elf'ler gibi biraz şişikltir , ten rengi açıktır. Gözlerinin maviliği ilk bakışta anlaşılabilir.
Aile Kökeni ve cübbe seçimi: Fakir bir ailede yetişmiştir fakat bu aile Willturne soyunun hizmetkarlarıdır. Gerçek ailesinden babası Outland'de kalmıştır.Annesi Beatrice'in doğumu sırasında ölmüştür. Willturne soyu eski çağlara dayanır. Büyü sanatlarında Kirin Tor'un saygın mezheplerindendir. Aile yıllarca Kızıl cübbe içinde bulunmuşlardır.

Ekipman: Yüksek Doğan asası , annesinden kalma bir ilizyon kolyesi.
Karakteristik özellikleri: Kızılcübbelilere üye olmasına rağmen zenginliği ile övünmez çünkü oda fakirlikten gelmiştir. Kişisel olarak bakıcak olursanız zeki bir kızdır.
Varsa hayvanı:
Arkadaşları / Düşmanları: Arkadaşları : Caelan , Trooga ve Leonthar
Hobileri ve Profesyonel olduğu konular: Hobileri konusunda ; kitap okumayı sever, araştırmak onun için önemli bir hobidir. İçkiyi çok sever. Profesyonel olduğu konular ise ; Her büyücünün bildiği gibi 3 büyü sanatından 2'sinde ustadır. ( Bknz : Dual Talent ) İlk başlarda arcane üzerinden ustalaşmıştır fakat ailesinin geçmişini öğrenince Ateş'e olan yakınlığı ortaya çıkmıştır.
Onu tanımlayan bir söz:
Dünya ateşten yaratıldı, elbet ateşle yok olucaktır.
Karakter Hikayesi (2 Paragraf ve fazlası)
Beatrice , 23 yıl önce Dalaran Krallığın'da doğmuştur. Annesi , doğarken ölmüştür babası ise outland'da bir savaş sırasında şehit düşmüştür. Beatrice bu yaşına kadar amcası Toeldan tarafından büyütülmüştür. Zengin ve ailesi olmamasına rağmen iyi bir çocukluk geçirmiştir. Yaklaşık 10 yıl boyunca eğitim görmüştür. Eğitiminin son yılında bir görev sebebi ile Blinnes kardeşliğine sızmıştır zamanla bu gruba alışmıştır yaklaşık bir kaç ay boyunca Blinnes'ta yaşamıştır.
Bir olaydan sonra Caelan ile oradan uzaklaşmışlardır.

Son olaydan yaklaşık 2 hafta sonra , Beatrice Dalaran'a dönmüş araştırma raporunu teslim ettikten sonra akedemiden mezun olmuştur. Bu olaylar sırasında amcası Teolden tarafından Kızıl Cübbe'liler hakkında eğitildi, bir çok ateş sihirlerini öğrenmiştir. 23 yaşında girdiğinde amcası Teolden hastalanmıştır, Beatrice'e ne kadarda gitmesini söylesede Beatrice onun yanından ayrılmamıştır fakat amcasının yoğun ısrarları üzerine Cüppelilerin merkezi olan Allarian Şehrine yola çıkmıştır. 1 hafta süren yolculuktan sonra Beatrice oraya varmış, yeni hayatına adım atmıştır.



Gerçek isim: Ege Öğüt
Gerçek Yaş: 14
Gerçek bir iletişim maili: [email protected]
Aktif olduğunuz Süreç:Çarşamba , Pazartesi dışındaki.
Önceki istemdışı yorumu silerseniz sevinirim.
  • 0

#23 DooMBolt61

DooMBolt61

    Legionare

  • Members
  • 458 İleti

Yazma tarihi: 07 Mayıs 2012 - 08:09 ÖS

Hep bir sorun çıkıyor bir türlü katılamıyorum şu eventlara.
  • 0

#24 Dendrien

Dendrien

    Sergeant

  • Members
  • 72 İleti

Yazma tarihi: 07 Mayıs 2012 - 08:29 ÖS

Karakter ismi: Taemyr Grolbar

Sınıf: (OOC: Rogue) Ölü falcısı (necromancer), Kara Büyücü

Irk: Tanaris İnsanı

Doğum Yeri: Gadgetzan - Tanaris Çölü

Yaş: 40 olduğunu iddia eder, 70 gösterir, kara büyü için ödediği bedel bu mudur, yoksa sadece yalan söylemeyi mi seçmiştir kimse bilmez.

Fiziksel tabir: Oldukça çirkin, sapsarı çarpık dişleri olan, saçı sakalı birbirine karışmış bir adam. Her zaman gizemli bir havası vardır.

Aile Kökeni ve cübbe seçimi: Soylu ailelere ait değildir, Allerian Stronghold'a yıllar önce bir gece yarısı ansızın gelmiş ve Felvinn Wisemoore'un himayesine girmiştir. Dolayısıyla Kara Cübbelidir.
Ekipman: Bir hançer ve paçavra olmuş cübbeleri dışında fazla bir şey giymez.
Karakteristik özellikleri: Gizemli, garip, ve sıklıkla en ciddi cümlelere bile çok komik şakalarmış gibi gülen biri. Deli olduğu açık olan bu adam hakkında Allerian köylüleri çocuklara korkunç hikayeler anlatır. Ama en korkuncu, ne kadarının doğru ne kadarının yalan olduğundan kimsenin emin olmamasıdır.

Varsa hayvanı: Yok.

Arkadaşları / Düşmanları: Onun gibi adamların dostları ve düşmanları geçicidir. Güce giden yolda onu ileri götürecek olanlara yanaşır, işi bittiğindeyse onlarla tekrar konuşmaz.

Hobileri ve Profesyonel olduğu konular: Çoğunlukla eski parşömenleri okurken görülebilir, iksirlere karşı farklı bir ilgisi vardır.

Onu tanımlayan bir söz: "Ne için buraya geldiğini bilmiyoruz ve burada olmasından mutlu değiliz ama kimse ona git demeye cesaret edemiyor."

Karakter Hikayesi (2 Paragraf ve fazlası)

Grolbar'ın geçmişi hakkında tek bilinen Tanaris Çölü'nde doğmuş olmasıdır, bunun tek sebebi de, "Tanaris'de bunu öğrendiydim." gibi cümleler kurmasıdır. Ben de onun gizemli havasını korumak için burada bilinmesi muhtemel olan şeyleri paylaşacağım:

Lanetli Prens'in uyanışından önce fırtınalı bir gecede Terokkar Ormanı'nın içinden çıkıp gelmiş, Allerian Stronghold'da Felvinn Wisemoore ile gizlice bir şeyler konuştuktan sonra onun himayesine girip Allerian'a yerleşmiştir. O zamandan beri arada bir ormana girip birkaç hafta sonra yanında kucak dolusu parşömen tomarlarıyla birlikte dönüp kendini hanesine kapatmaktadır. Yakın gelecekte sanki bir şeyler olacağını sezmiş gibi odasından her zamankinden fazla çıkmaya başlayıp Allerian'da dolaşarak zamanını harcamaya başlamıştır.


Gerçek isim: Emre GÜNSAL
Gerçek Yaş: 16
Gerçek bir iletişim maili: Herkese açık bir forumda paylaşmamayı tercih ederim, Mahir Abi'ye PM atarım gerekirse.
Aktif olduğunuz Süreç: Şu an sınav haftasındayım, o bitince haftada üç-dört gece aktif olurum.
  • 2

#25 Falven

Falven

    Moderatör

  • Moderators
  • 405 İleti
  • LocationBodrum

Yazma tarihi: 07 Mayıs 2012 - 08:36 ÖS

Karakter ismi: Taemyr Grolbar


Aile Kökeni ve cübbe seçimi: Ama en korkuncu, ne kadarının doğru ne kadarının yalan olduğundan kimsenin emin olmamasıdır.


Onu tanımlayan bir söz: "Ne için buraya geldiğini bilmiyoruz ve burada olmasından mutlu değiliz ama kimse ona git demeye cesaret edemiyor."



Yine döktürmüşsün Emre. İki cümlene hayran kaldım. :D Hoş geldin.
  • 0

Resmi ekleyen


#26 sinan263

sinan263

    Corporal

  • Members
  • 64 İleti

Yazma tarihi: 07 Mayıs 2012 - 10:00 ÖS

Karakter ismi: Arthars

Sınıf: Warlock
Irk: Human

Doğum Yeri: Gilneas City
Yaş: 35
Fiziksel tabir: Hafif kaslı,siyah saçlı,sakallı,esmer tenli,mavi gözlü
Aile kökeni ve cübbe seçimi:Büyü gücü babasından gelir.Babası mahsenlerde gizli gizli iblis büyüleri yapardı.Kara cübbelidir.
Ekipman:Babasının içinde fazla cep bulunan siyah paltosunu çıkarmaz.Siyah silindir bir şapkası vardır.Annesinden kalan bir kolyesini çıkarmaz.
Karakteristik özellikleri: Kendi işlerine karışılmasını sevmez.Sorunlara çözüm bulmaya çalışan,sakin fakat sinirlendiğinde gücünü kontrol edemeyen bir büyücü.
Varsa hayvanı: Kuzgunu Dust
Arkadaşları / Düşmanları: Ona eskiden yardım eden bir cüce ve yıllardır arayıp bulamadığı sevdiği biri.
Hobileri ve Profesyonel olduğu konular: Simyacılık
Onu tanımlayan bir söz: Güç herşeydir.

Karakter Hikayesi (2 Paragraf ve fazlası)

Arthars Gilneas'ta babasının elinde kara büyünün yardımı ile doğmuştur.Annesi baygın olduğundan bunu bilmiyordur.Babasıda kendisi gibi bir doktordur.Doğumundan beş yıl sonra babasıyla basit ilaçlar yapmaya başlamışdır.Hep babasının zindana elinde bir kitapla girdiğini görürdü.İçerde ne yapıyor,neler oluyor merak ediyordu.Bir gün babasına sormadan zindanın anahtarını alıp içeri girmişdir.Karanlık; tek bir ışık bile yoktu.Geri çıkıp bir gaz lambası alarak geri geldi.Etrafında kat kat kitaplar parşomenler görmüştür.Biraz ileride geniş bir alan vardır.İkinci bir oda gibi.Alanın ortasında anlamadığı simgeler vardı.Duvarlarda ise kafatasılar,ilginç yaratıkların heykelleri ve tavandan aşağıya sarkan zincirler.O yaşında onları görünce korkmaya başlamışdır.Elleri titriyordur.

Arkasına döndüğünde babasını ve kızgın suratını gördü.Babası ona yavaşça yaklaşıp "Tarihi araştırmalar." dedi."Buraya girmen yasak olduğunu biliyorsun" söylerek hatırlattı.Bir daha o kapıdan içeri girmedi.Gördüklerini bazen rüyalarında görüyordu uyamıyordu.Gördüklerini annesine de anlatmıyordu.



Arthars on yaşına basmıştır.Annesi ve Arthars Gilneas Kapıları kapanmadan önce Gilneas dışına komşularıyla bir karavana binip dışarı çıkarmıştır.Komşularının bir kızları vardı.Herkezden çok onunla konur onunla paylaşırdı.

Annesi ve Arthars yolda gezinirlerken ölüler gelmiştir.Annesi Arthars'ı kurtarmaya çalışınca Musibet'e kurban gitti.Arthars'ı kurtarmaya çalışırken ölmüştür.Arthars kendi annesini gözünün önünde öldürüldüğünü görüp hızla karavana geri dönmüştür.Komşuları Arthars'ın anlatıklarını dinledikten sonra beraber Gilneas'a geri dönmüştürler.Arthars olan biteni babasına anlatmıştır.Annesi olmadan büyümüştür.Sokakta kızgınlıkla kavga ederken yanında daha çok sevdiği kız vardır.


Arthars gençliğinde Kapılar Kapanmadan göç edenlerin içinde kızın ve ailesi de vardır.Onu son görüşüdür.

Bir zaman sonra babası yatalak olmuştur.Bir gün ilaçlarını alamadan ölmüştür ya da o öyle sanıyordu.Babasının zindanına girmiştir ve onun sanatını öğrenmiştir.Araştırmalarını okmuş ve bunlara bilgi katmaya çalışmıştır.Gücünü kullanmayı öğrenmiştir.Gilneas'ta yeni bir doktor olmuştur.Her gece yatmadan önce yatağının köşesinde duran kendi çizdiği sevdiği kızın resmine bakıp uyur.Ona her baktığında içindeki kötü tafafını yok eder.

Bunun üstünden birkaç yıl geçmiştir.Gilneas'ta iç savaş olmuştur.Kılıçtaki başarısı fazla olmasada kendini kalabalıktan kurtarmıştır.Yolda koşarken önünde ve arkasında iki Worgen etrafını sarıp saldırmışlardır.Uyandığında iki adım ileride şapkasını görüp sürünerek alıp şehirden dışarı çıkmıştır.Kendini kontrol edemeyip Worgen'a dönüşüp avlanırken yakalanır ve kendini kontrol etmeyi öğrenir.Kendine gelince Forsaken'lar gelmiştir.Onları aldırmadan şehire gidip görünmeden ve hızlı bir şekilde evine varır.Zindandan kitaplarını,annesinin kolyesini ve kızın resmini almıştır.Yaralılara yardım ettikten sonra açılan kapılardan dışarı kaçıp Alterac Vadisine giderken bir cüce ile tanışır.Cüce Arthars'a yardım etmiştir. Onu kendi evinde ağırlamıştır.İyi dost olmuşlardır.Yanından ayrıldıktan sonra krallığı gezip hastara parasız yardım etmiştir.Hastalarıyla odada yanlız kalıp ruhlarının enerjisinin bir kısmını karşılık olarak alıyor.En son hastasının odasında babasının günlüğünü okuduğunda günlük cübbelerden bahseder.Babası bir Kara Cübbeli olduğunu öğrenir.Kapılar kapandığında öteki cübbelerle bağlantı kuramadığını öğrenir.Stormwind'e gidip büyücülerden cübbeliler hakkında daha fazla bilgi öğrenirken dedikodular da kulağına geldi.Onlarla iletişim kurup babasının mirasını devam ettirmeye başladı.

Gerçek isim: Mehmet Sİnan Yücel
Gerçek Yaş:16
Aktif olduğunuz Süreç:Hafta öğleden sonra ve hafta sonu her saat uygun.

Konu sinan263 tarafından 08 Mayıs 2012 - 01:10 ÖS tarih ve saatinde düzenlenmiştir

  • 0

#27 Ezekeel

Ezekeel

    Genel Yönetici

  • Executives
  • 9.313 İleti

Yazma tarihi: 07 Mayıs 2012 - 10:23 ÖS

Daha önce Falven ile mesajlaşmıştık ama bir de buradan başarılar diyeyim. Bu arada karakterlerin hikayeleri içinde en sevdiğim ise Dendrien'inki oldu. Diğer hikayeler biraz sıradan açıkçası ve genellikle insanlar karakterlerini çirkin ve zavallı bir duruma sokmaktan kaçınmışlar gibi. Tabii birilerinin zorunlu olarak iyi konumda olması lazım ama daha çeşitli olsaymış... Dendrien'in karakterinin ise(gerçi çok detaylı bir anlatım yok ama sonuçta karakterin gizemli olması için bilginin de az olması lazım :D) iyi bir potansiyeli var, gruba renk katacağını düşünüyorum. Neyse, tekrar başarılar. :) Takipteyim.

#28 Galadrael

Galadrael

    Advanced Member

  • Members
  • Pip*Pip*Pip*
  • 37 İleti

Yazma tarihi: 07 Mayıs 2012 - 10:25 ÖS

.Doğumundan beş yıl önce babasıyla basit ilaçlar yapmaya başlamışdır.


Nasıl yani??? :D Doğmadan önce babasıyla ilaç yapmak ??

Konu Galadrael tarafından 07 Mayıs 2012 - 10:25 ÖS tarih ve saatinde düzenlenmiştir

  • 0

#29 boratay

boratay

    Advanced Member

  • Members
  • Pip*Pip*Pip*
  • 44 İleti

Yazma tarihi: 07 Mayıs 2012 - 10:46 ÖS

Karakter ismi: Luthor Onyx (Kısaca Luthox)

Sınıf: Warlock
Irk: Human
Doğum Yeri: Goldshire
Yaş: Genç Yetişkin

Fiziksel tabir: Uzun boylu ve zayıftır. Saçları ve sakalı gürdür. Sağ kolunda yanık izi vardır.

Aile Kökeni ve cübbe seçimi: Üvey babası kara büyü üzerinde çalışmıştır. Karanlığın Kapıları adı verdikleri büyü babasının aile sırrıdır.

Ekipman: Kara Cübbe, siyah kafa bandı, Orak
Karakteristik özellikleri: Hırslı, güç düşkünü ve kibirli. Cücelere karşı antipatisi vardır.
Varsa hayvanı: -
Düşmanları: Rolmir Stormholder. (Geçmişini Arayan Savaşçı)

Hobileri ve Profesyonel olduğu konular: Yıkım büyüleri konusunda uzmandır.

Onu tanımlayan bir söz: "Kötü birisi olabilirim ama çok iyi hissediyorum."

Karakter Hikayesi (2 Paragraf ve fazlası)
Daha sonra yazılacak.
  • 0

#30 Falven

Falven

    Moderatör

  • Moderators
  • 405 İleti
  • LocationBodrum

Yazma tarihi: 08 Mayıs 2012 - 09:22 ÖÖ

Daha önce Falven ile mesajlaşmıştık ama bir de buradan başarılar diyeyim. Bu arada karakterlerin hikayeleri içinde en sevdiğim ise Dendrien'inki oldu. Diğer hikayeler biraz sıradan açıkçası ve genellikle insanlar karakterlerini çirkin ve zavallı bir duruma sokmaktan kaçınmışlar gibi. Tabii birilerinin zorunlu olarak iyi konumda olması lazım ama daha çeşitli olsaymış... Dendrien'in karakterinin ise(gerçi çok detaylı bir anlatım yok ama sonuçta karakterin gizemli olması için bilginin de az olması lazım :D) iyi bir potansiyeli var, gruba renk katacağını düşünüyorum. Neyse, tekrar başarılar. :) Takipteyim.


Katılıyorum bende buna. Lakin Emre'nin hikaye yazdığı bir ortamda rekabet pek kolay değil. Buna ek olarak Doğa'nın tüm hikayesi role-play'i yapılmış bir hikaye. Umay'ın ki de benim hoşuma gitti. Arthars'ın kara büyü ile doğma fikri oldukça yaratıcı. Ve tüm bunları dışında, teşekkürler ilgili admin! Senide artık görmek istiyoruz! :)
  • 0

Resmi ekleyen


#31 SoulSlay

SoulSlay

    Scout

  • Members
  • 246 İleti

Yazma tarihi: 08 Mayıs 2012 - 10:42 ÖÖ

Dendrien diğer hikayelerini görmek isterim..:)
Başarılar arkadaşlar.
  • 1
Darth Kanwulf
Odium
Trayus Academy

Hepsi yaralar, sonuncusu öldürür..

#32 Falven

Falven

    Moderatör

  • Moderators
  • 405 İleti
  • LocationBodrum

Yazma tarihi: 08 Mayıs 2012 - 11:51 ÖÖ

Dendrien diğer hikayelerini görmek isterim.. :)
Başarılar arkadaşlar.


Çoğu ingilizce olduğu için burada yok. Bulabildiğim bir tek guild websitemizde BU var. Dört artifak diriltmesinden önceki, Karazhan ölümünden sonraki, yani ikinci ölümünü anlatıyor Felvinn'in. Çok güzel bir eventle ölmüştü, server'ın iyi guildleriyle bir event olmuştu. Hikaye çok kaliteli, okumanızı öneririm.
  • 0

Resmi ekleyen


#33 sinan263

sinan263

    Corporal

  • Members
  • 64 İleti

Yazma tarihi: 08 Mayıs 2012 - 01:10 ÖS

Nasıl yani??? :D Doğmadan önce babasıyla ilaç yapmak ??

:D offf düzeltme yapcaktım gözümden kaçmış düzeltim.
  • 0

#34 Falven

Falven

    Moderatör

  • Moderators
  • 405 İleti
  • LocationBodrum

Yazma tarihi: 08 Mayıs 2012 - 02:06 ÖS

Önümüzde yaklaşan büyük bir turnuva var, guild üyelerine yardımcı olucak bir kaç noktaya değinmek istiyorum. Ve yeni eğlenceli iksirler!

Duello Kuralları ve İksirler

Turnuva sırasında duello kuralları normalden farklı olacaktır. Normal sistemimizi önce açıklayıp ardından farklılıkları yazıyorum.

Roll sistemi

Saldıran taraf saldırı betimlemesini yazar, ardından /roll atar.
  • Savunan taraf roll atar, yüksek ise savunuş biçimini betimler ve ardından saldırı betimlemesini yapıp /roll atar.
  • Savunan taraf roll atar, düşük ise darbeyi nasıl yediğini betimler ve ardından saldırı betimlemesini yapıp /roll atar.
Taraflardan biri 3 darbe yediğinde duello biter. 100 roll atmak iki darbe puanıdır. Savunurken 100 atarsanız hem rakibinizin saldırısını kendine yönledirirsiniz hem de üzerine bir kere daha saldırabilirsiniz.

Bu sistemde 100 üzerinden roll atılır ve betimlemelerin bir önemi yoktur.


Turnuva sistemi

Yukarıdaki sistem aynen uygulanır fakat roll'lar 70 üzerinden atılır. Duello hakemi seçilen bir oyuncu, betimlemelere 30 üzerinden (betimleme yeteneği, içerik, yaratıcılık) puan verir ve bu puan roll'larına eklenir. Sistem aynen işler.

Not: Kaliteli guildler de her zaman betimlemeye önem verilir. Betimleme yapmak roleplay'in özüdür. Kaçınmayın.

Lunaria, Lunitari, Nuitari

Cübbelilerin renklerine özgün olan bu aylar, onları aynı zamanda güçlerinin doruğuna taşır. Cübbeliler kendi taptıkları aydan güç emerler.

Lunaria (Ak Ay)

Kutsal Lunaria'nın dogusu Ak Cübbeliler tarafından şölenlerle karşılanır. Işık Saçan, yeni ay seremonisini düzenler.

Lunaria süresince tüm duello'larda Ak Cübbeliler'in 2 darbe puanı emme hakkı vardır. Normalde üç kere darbe yiyebilen bir oyuncu, beş darbe yediğinde duelloda yenilir.

Lunaria süresince tüm Ak Cübbeliler kara büyüye karşı dayanıklı hale gelir, iyileştirme kabiliyetleri yükselir ve dinlenme gereksinimleri azalır.

Lunaria süresince Işık Saçan güçlenir ve melekleri çağırma yetisine sahip olur. Melekler herhangi bir tehdite karşı Ak Cübbelilerin yanında savaşır.

Lunitari (Kızıl Ay)

Kızıl Ay'ın doğuşu Kızıl Cübbelilerin ateş dansları ve püskürtmeleriyle karşılanır. Kızıl Cübbeliler Lunitari'nın doğuşuyla gökyüzüne Ateş Anka'larını salarlar ve Lunitari batana kadar Ateş Anka'ları gökyüzünü süsler. Ateş Yutan kızıl bir ejdere dönüşüp Kızıl Cübbelileri kutsar ve her cübbeliyi Azeroth'un en kaliteli şaraplarıyla ödüllendirir.

Lunitari süresince tüm duellolarda Kızıl Cübbelilerin zarlarına +15 roll eklenir.

Lunitari süresince Ateş Yutan kızıl bir ejdere dönüşme yetisine sahip olur ve kızıl ejderleri yardımlarına çağırabilir.

Nuitari (Kara Ay)

Diğer cübbelilerin aksine, kara cübbeliler Nuitari'nin doğuşunu kutlamaz ve bir arada geçirir. Nuitari'nin doğduğu gün tamamen karanlık geçer ve asla güneşin ışıkları yer yüzüne ulaşmaz. Ruhdöveni iblis çağırma ayinleri düzenler ve bu ayinlerde sürekli hızlanan bir tempoyla, ayaklar yere vurularak bir cümle yankılanır. "Gece Karanlık ve Tehlike Dolu". Nuitari'nin batışı sırasında Ruhdöveni batış ayini düzenler.

Nuitari süresince duellolarda Kara Cübbeliler susturma laneti yapabilir. Bu lanet karşı taraf bu lanetten kurtulana dek onların büyü yapmasını engeller. (Susturma laneti yapan bir kara cübbeli /roll atar ve susturma lanetinin kuvvetini bu roll belirler. Karşı taraf her sırası gediğinde Susturma lanetini kaldırmak için /roll atar. Lanet kuvvetinden büyük roll atana dek susturma laneti devam eder, susturma laneti süresince kara cübbeli her sırası geldiğinde saldırı yapmaya devam edebilir.)

Nuitari süresince Ruhdövenini karanlık sarar ve iblisler takip eder. İstediği takdirde iblisleri yardımına çağırabilir.

İksirler ve Etkileri

Karagül İksiri : Karagül iksiri içen Kara Cübbelilerin tüm büyüleri güçlenir. Duellolarda saldırıları +5 Roll güçlenir. Bu iksiri kullanabilmeniz için üzerinizde Elixir of Deadly Strikes buff'ı olmalıdır.

Kızılot İksiri: Kızılot İksiri içen Kızıl Cübbelilerim tüm büyüleri güçlenir. Duellolarda saldırıları +5 Roll güçlenir. Bu iksiri kullanabilmeniz için üzerinizde Elixir of Mighty Mageblood buff'ı olmalıdır.


Ayna İksiri: Bu gizemli iksir genelde komplo amaçlı kullanılır. En usta simyacıların ancak doğru oranları ve bitkileri kullanarak hazırladığı bu iksir, başka birinin görünümünü almanızı sağlar. Bu iksiri kullanmak için üzerinizde Potion of Illusion buff'ı olmalıdır.

Not: Bu iksiri cübbe liderleri hemen fark eder ve ağır bir şekilde cezalandırır. Kullanabilmeniz için bunu kendi cübbe renginizden bir alchemist yapmış olması gerekir.

Öksürtenot İksiri: Bu iksiri bir diğer cübbelinin içkisine -kızıl ise mutlaka şarap içiyordur herhalde!- katarsanız onu bir saat boyunca öksürüklere boğarsınız. Karşı tarafın üzerinde Flask of Endless Rage buff'ı olmalıdır.

Not: Kullanabilmeniz için bunu kendi cübbe renginizden bir alchemist yapmış olması gerekir.

Diğer proffessionlara dair güncelleme yapılacaktır, iksir fikirlerinizi yazınız! :)

Konu Falven tarafından 08 Mayıs 2012 - 02:18 ÖS tarih ve saatinde düzenlenmiştir

  • 0

Resmi ekleyen


#35 dogabeey

dogabeey

    Moderatör

  • Moderators
  • 299 İleti

Yazma tarihi: 08 Mayıs 2012 - 02:14 ÖS

Diğer proffessionlara dair güncelleme yapılacaktır, iksir fikirlerinizi yazınız! :)



Eğlencenin dozu tehlikeli şekilde artıyor gibi :D Zamanla çeşitlenirse çok daha güzel olur. Bir de - biraz abartılı olabilir ama - her iksirin kendine özgü yapım tarifi olabilir. Harry Potter'daki iksir dersleri gibi... Fantastik dünyaya dair tek referansım bu kitap, o yüzden başka bir öneri getiremeyeceğim :P
  • 0

Dark Lion Onslaught.


#36 Galadrael

Galadrael

    Advanced Member

  • Members
  • Pip*Pip*Pip*
  • 37 İleti

Yazma tarihi: 08 Mayıs 2012 - 03:26 ÖS

Yazıtlar-Kitabeler ve Özellikleri:

Bir parşomene dokunmak ve büyü sözcükleriyle -her Ay'ın çıktığı vakit yağan yağmurun ısladığı toprak sıkılarak çıkarılan mürekkeple- işlemek sadece büyücülere özgü bir yetenektir.Bir Kara Cübbeli Nuitari çıksa bile yağmur yağmadığı sürece Kara mürekkebini çıkaramayacağı için kitabeyi yazamaz.Aynı şekilde bir Ak Cübbeli'de Ak mürekkebi ve Kızıl Cübbeli Kızıl mürekkebini çıkaramadığı vakit yazamaz.

Lunaria Kitabeleri:

Ak mürekkeble yazılan bir kitabe okunduğunda-ki bu sadece Ak Cübbelilere özgüdür- büyücünün büyü gücü ışıkla kutsanmış ve arttırılmıştır.75 roll üzeri atıldığında direk kritik sayılır.Bunun için üzerinizde Scroll of Intellect IX olmalıdır.

Lunitari Kitabeleri:

Kızıl mürekkeble yazılmış olan bu parşomeni sadece Kızıl Cübbeliler okuyabilir.Bir Kızıl kitabe okunduğunda, Lunitari büyücünün hayat gücünün bedenine daha fazla bağlanmasını sağlar.85 üzeri savunma için roll atıldığında canları 1 yükselir ve duello bitimi 3 iken 4e çıkar.Bunun için üstünüzde Runescroll of Fortitude II olmalıdır.

Nuitari Kitabeleri:

Kara büyü olarak belirtilen ve kullanılması fazlasıyla yorucu olan bir yazıttır.Etkisi bittikten sonra kullanmış olan büyücü kendini yürüyemeyecek kadar halsiz hisseder ve tüm saldırılara açık bir vaziyettedir.Okunan kitabe Kara Cübbelinin -bir saldırısında 85 üstü roll atarsa- karşısındakinin savunma yapma şansını 1 azaltır ve Kara Cübbeli karşıdan bir savunma yada saldırı görmeden ardarda 2 saldırı yapabilir.Bunun için üstünüzde Scroll of Agility IX olmalıdır.

Konu Galadrael tarafından 08 Mayıs 2012 - 03:27 ÖS tarih ve saatinde düzenlenmiştir

  • 2

#37 Mtm

Mtm

    Scout

  • Members
  • 3 İleti

Yazma tarihi: 08 Mayıs 2012 - 03:40 ÖS

Karakter İsmi: Arzhul Nogard.
Sınıf: Mage.
Irk: Human.
Doğum Yeri: Dun Morogh, Kharanos.
Yaş: 28.
Fiziksel tabir: 1,80 boylarında, kaslı, siyah renkli uzun saçlı ve sakallı, yeşil gözlü.
Aile Kökeni ve cübbe seçimi: Ak cübbe.
Ekipman: Aile atalarından kalan asa.Takınca annesinin varlığını yanında hissettiği, annesinden kalan kolye.
Karakteristik özellikleri: Tüm dostları ve onu tanıyanlar iyi olduğunu düşünür ki öyledirde.Ailesine aşırı derecede önem veren biridir.
Varsa hayvanı: Kardeşinden kalan ve kardeşinin nasıl elde ettiğini söylemediği bir yavru undead ejderha.
Arkadaşları / Düşmanları: Arkadaşları: Amcasını intikam için aramaya giden ve bir daha geri dönmeyen savaşçı kardeşi Biaz Nogard.Düşmanları: Aile atalarından kalan ak cübbeyi reddeden ve Arzhul'un babasını zehirleyip öldürdüğünü düşünen savaşçı amcası Temgor Nogard.
Hobileri ve Profesyonel olduğu konular: Kitap okumak ve araştırmak.Bol bol gezip görmek.Terzilikte çok bir becerisi olmasada uğraşmayı seviyor.Yaraları bandaj ve çeşitli şifa veren bitkilerle iyileştirmede az çok bilgi sahibidir.

Onu tanımlayan bir söz: Ailem onurum, onurum yaşamımdır.(My family is my honor, my honor is my life).

Karakter Hikayesi (2 Paragraf ve fazlası):

28 yıl önce Dun Morogh, Kharanos'da doğmuştur.Kardeşinin savaş eğitimi ve amcasının cücelerle olan samimiyetinden dolayı Kharanosta yaşıyorlardı.Babasından avlanmayı.Amcası ve kardeşinden savaşmayı ve yaraları bandaj ile iyileştirmeyi öğrenmiştir.Annesi kardeşinin doğum sırasında ölmüştür.

Arzhul Dun Moroghta çok nadir büyücülerle karşılaşmaktaydı.Ve içten içe kılıç kalkanı bırakıp asa kullanmak ve büyü yapmak istiyordu.15 yaşından sonra gizli gizli evden kaçıp büyücüleri takip edip gözlemlemeye başlamıştı.Büyüyü çok sevmişti.Gözlemlediği büyüleri yapmayı defalarca denemiş ama becerememişti.18 yaşlarında bir akşam tekrar evden uzaklaşarak büyücülerin olduğu yere gitti.Amcasının ve kardeşinin onu takip ettiğini fark edemedi.Büyüyü sevmeyen amcası senelerdir Arzhul'a verdiği silah eğitiminin onu savaşçı yapmaya işe yaramadığını görünce çok sinirlendi ve Arzhul'a saldırdı.Dayanamayan kardeşi araya girdi.Fakat amcasının gözü dönmüştü.Amcası araya giren Arzhul'un kardeşine çok sert bir darbe vurdu.Bunu gören Arzhul bir hamle yaptı ve bir kaç yıldır gözlemlediği büyülerden bir tanesi ortaya çıktı ve amcasının elini yaktı.Bunu gören amcası çok şaşırdı ve çok sinirlendi.Hızlı adımlarla eve döndü.Arzhul ve kardeşi Biaz'da peşinden eve döndüler.Döndüklerinde amcası ve babası kavga ediyorlardı.Amcası Arzhul'un evden kaçıp büyücülerin yanına gitmesinden ve büyücü olmak istemesinden babasına bağırıyordu.Babası ise doğal karşılıyordu.Küçükken onlarında zaman zaman kaçıp maceralara atıldığını hatırlatıyordu.Ama amcasının büyüye olan düşmanlığı yüzünden hala çok öfkeliydi.Bir kaç saat süren tartışma en sonunda doğruları açığa çıkarmıştı.Amcası hainlik yapıp bir kaç yıl önce ak cübbelilerin önemli bilgilerini kara cübbelilerle para karşılığında paylaşmıştı.Arzhul'un babası bunu biliyordu fakat iyi kalbinden dolayı kardeşine birşey yapmamıştı.Ama o gün kavgada herşey gün yüzüne çıkmıştı.Arzul'un amcası Temgor ak cübbesini yere atıp evi terk etmişti.

Yıllar sonra uzaktan gözlemlediği büyücüler arasına katılan Arzhul kendini çok geliştirmişti.Kardeşi ise iyi bir savaşçı olmuştu.Arzhul 26 yaşına geldiğinde bir akşam amcası gelmişti.Arzhul'un amcası Temgor, abisinin ak cübbesine sarılıp af dilenmişti.Abiside iyi kalbinden dolayı kardeşini affetmişti.O akşam güzel bir ziyafet verilmişti.Ziyafet bitmişti ve herkes odasına uyumaya gitmişti.O gece babasının çığlıklarıyla uyanan Arzhul ve Biaz babasının zehirlendiğini görmüşlerdi.Ne yapsalarda işe yaramamıştı, bir şey yapmaları için çok geçti ve babası oracıkta ölmüştü.Arzhul'un babası ölmeden odasındaki sandığa bakıp Arzhul'a bakmıştı.O sandığın içinde aile atalarından kalan asa vardı ve o bakış ise babasının Arzhul'un o asayı almasını istemesiydi.Amcaları Temgor Nogard kayıptı.Arzhul ve Biaz evlerinden öfke ve çığlıklarla çıktılar ve amcalarını aramaya başladılar.Hiç bir yerde ne gören nede duyan olmuştu.Aradan iki yıl geçtikten sonra Arzhul amcasını aramayı bırakmıştı.Ama kardeşi Biaz amcaları Temgor'u bulup intikam almak için yemin etmişti ve yemin ettiği gün, Arzhul kardeşini son kez görmüştü.

Ailesine çok önem veren Arzhul'un artık sadece kardeşinden kalan ve nerden geldiğini bilmediği bir yavru undead ejderhası vardı.Ak cübbeliler ile beraber hayatını sürdürmekte, suan 28 yasında ve Elwynn Forest, Goldshire'da yaşamakta.

Konu Mtm tarafından 08 Mayıs 2012 - 03:55 ÖS tarih ve saatinde düzenlenmiştir

  • 0

#38 Dendrien

Dendrien

    Sergeant

  • Members
  • 72 İleti

Yazma tarihi: 08 Mayıs 2012 - 09:28 ÖS

Dendrien diğer hikayelerini görmek isterim.. :)
Başarılar arkadaşlar.


Çok teşekkür ederim.
  • 0

#39 boratay

boratay

    Advanced Member

  • Members
  • Pip*Pip*Pip*
  • 44 İleti

Yazma tarihi: 09 Mayıs 2012 - 12:07 ÖÖ

Bugünün rpsi gerçekten uzun soluklu oldu. Aksiyonla başlayan günümüz aksiyonla bitti. Ama devamı daha süper olacak! Biraz uzun süren duellolarda emotelar arası "kısa" beklemeler sırasında yaşanan bir olay:
Caelan arkadaşımız uzaktan rpyi izlemektedir. Masmavi gearı sanki rpye dahil olacakmışçasına parlıyordu. Yerde baygın yatarken onu fark ettim ve kendimi tutamayıp sordum...
Posted Image

Burada anlatmak istediğim. RP gerçekten eğlenceli geçiyor. Ama meraklanmayın hardcore bir RP dönmüyor arada bir de olsa böyle şakalamalar yapıyoruz ;)
Devamını dört gözle bekliyorum ve tabii aramıza yeni arkadaşların katılmasını da...
  • 0

#40 Dendrien

Dendrien

    Sergeant

  • Members
  • 72 İleti

Yazma tarihi: 09 Mayıs 2012 - 12:11 ÖÖ

Çok epik düellolar oldu, ben anadan doğma halde birilerini bıçakladım vs. gerçekten çok eğlenceliydi. Bu guildin geleceği var bunu anlamış oldum.
  • 0




0 Kullanıcı konuyu okuyor

0 Kullanıcı, 0 Misafir, 0 Kayıtsız kullanıcı