İçeriğe git


Resim
- - - - -

Machinima Yaratma Hakkında


  • Please log in to reply
Bu konuya 4 yanıt gönderildi

#1 Wrathion

Wrathion

    Senior Sergeant

  • Members
  • 145 İleti
  • LocationKocaeli

Yazma tarihi: 09 Temmuz 2012 - 09:57 ÖS

İyi akşamlar arkadaşlar. Bu akşam YouTube'da gezinirken bir machinima keşfettim. Adı Tales of the Past. Çok beğendim bu machinimayı fakat anlayamadığım bir olay var. Benim bildiğim WoW ile ilgili machinimalar WoW Model Viewer kullanılarak yapılıyor fakat Tales of the Past'ta bazı karakterlerin animasyonu WoW Model Viewer ile yapılabilecek türden değil, çok gerçekçi. Bu animasyonları nasıl oluşturuyorlar bilgisi olan var mı?
  • 0
Hayat bu işte, kanatlanıp gitmek dururken hapsolursun,
Yaşamak için bir neden ararken, ölmek için bulursun...

#2 Cythra

Cythra

    Senior Sergeant

  • Members
  • 160 İleti

Yazma tarihi: 10 Temmuz 2012 - 02:49 ÖÖ

after effects,
  • 0

#3 Falven

Falven

    Moderatör

  • Moderators
  • 405 İleti
  • LocationBodrum

Yazma tarihi: 22 Ağustos 2012 - 10:52 ÖÖ

3d studio max kullanıyorlar.
  • 0

Resmi ekleyen


#4 Powah

Powah

    Moderatör

  • Moderators
  • 612 İleti

Yazma tarihi: 22 Ağustos 2012 - 11:08 ÖÖ

Diğer oyunlardan aldıkları hareket animasyonlarını (veya tamamen kendi oluşturdukları animasyon scriptlerini), wowdaki modellerin iskeletlerine ekleyebiliyorlar. Eğer wowdaki modelin iskeleti yetersiz kalırsa, yeni bir iskelet ile de değiştirebiliyorlar. Legolar gibi düşünün, ordan al burdan al birleştir. :)
  • 0

Powah - Stream -  Off

Bir sonraki yayın için isteklerinizi Bu başlığa yazabilirsiniz.


#5 hanua

hanua

    Lieutenant General

  • Members
  • 2.860 İleti

Yazma tarihi: 22 Ağustos 2012 - 11:10 ÖÖ

Software used:
Machinima Studio
3D Studio MAX
Adobe After Effects
Adobe Premiere
Cool Edit Pro

yuuutup'tan alınmadır ;)
  • 0
Benim dotum pıt pıt vuruyor abi-Ezekeel
AMİNTOBELLO




0 Kullanıcı konuyu okuyor

0 Kullanıcı, 0 Misafir, 0 Kayıtsız kullanıcı