İçeriğe git


Resim
- - - - -

Twisting Nether Horde PVP


  • Please log in to reply
Bu konuya 14 yanıt gönderildi

#1 kcam

kcam

    Guild Forum Yetkilisi

  • Members
  • 125 İleti

Yazma tarihi: 07 Ağustos 2012 - 04:14 ÖS

arkadaşlar 4 gündür sabrettim yazmicam dedim belki düzelir dedim ama nafile.
twisting nether serverinde horde feral druid oynuyorum. 4 gündür saymadığım kadar bgye girdim. sadece 3 defa kazandı horde. tüm bgleri hordeler kazanıyor. pandadan önce dedim biraz pvp yapayım ama hiç zevk almıyorum. çünkü pvp item toplamak için honor kasamıyorum. 2 günde 2k honor kastım sadece. eğer alliancenin hordeye karşı pvpde üstünlüğü varsa alliance kasacam kafaya koydum. yok twisting netherde bir sorun varsa server değiştirecem. çünkü uzun süredir pvp pek hoşuma gitmezdi. sanırım item toplayınca sevecem pvpyi. ama olmuyor. derdime derman olacak pvpde uzman arkadaşlarda yardım bekliyorum. teşekkürler.
  • 0

#2 Kalnies

Kalnies

    Member

  • Members
  • Pip*Pip*
  • 18 İleti

Yazma tarihi: 07 Ağustos 2012 - 04:22 ÖS

hahha aynen ya banada aynısı oldu ilk 85 olduğumda girdim bg lere allyler bizi canlandırtmadı bile o derece sıkıldım adamlar doğmayın diyodu bu durum şöyle sanırım low lvel da horde, 85 te ally yeter diyo.
  • 0

#3 Nem.

Nem.

    Guild Forum Yetkilisi

  • Members
  • 834 İleti
  • LocationÇanakkale

Yazma tarihi: 07 Ağustos 2012 - 04:25 ÖS

Hocam PvE ve PvP arasında artık o kadar fark var ki anlatamam. Anladığım şekilde de sanırım sende PvP gear yok. Sen bir casterdan rahat 60k bir melee'den de rahat 50k üzeri yersin. Yani 150k canın olsa 3 kişinin karşısında sana 3snye veriyorum.

Bu senin suçun olduğundan değil yanlış anlama. Ben PvP DK (Frost) oynuyorum ve PvE gearlı 3 kişiyle rahat vs atıp 3ünüde alıyorum. En son hatta baya bir güldüm bu blizz mantığına. Aslında kaybetme sebebiniz oyuncuların beceriksizlikleri değil, gearsızlıkları. Senin gibi bir kaç etkisiz kişi daha bg'de olunca olayın seyri değişiyor. Yoksa ayakta kalabilsen bir şeyler yapabileceksiniz.

Sezonun sonuna gelindi, sana tavsiyem yeni sezona kadar sabredip sonra tamamen PvP itemlerini zamanlı şekilde toplaman olur. Ben bundan 2buçuk ay önce (sanırım) conq setini çoktan almıştım. Şimdi tüm PvPciler topladı setlerini. Onlarla mücadele etmen imkansız.

Kolay gelsin.
  • 0

#4 rukenau

rukenau

    Scout

  • Members
  • 418 İleti

Yazma tarihi: 07 Ağustos 2012 - 04:40 ÖS

sordugun sorunun cevabi soruda sakli... madem surekli horde kaybediyor hemen ayni realm'de yani TN'de Ally'a gec olsun bitsin... tum bg'leri siz kazanin honor'lari da cebinize koyun !!!
  • 0
Resmi ekleyen

#5 kcam

kcam

    Guild Forum Yetkilisi

  • Members
  • 125 İleti

Yazma tarihi: 07 Ağustos 2012 - 05:06 ÖS

Hocam PvE ve PvP arasında artık o kadar fark var ki anlatamam. Anladığım şekilde de sanırım sende PvP gear yok. Sen bir casterdan rahat 60k bir melee'den de rahat 50k üzeri yersin. Yani 150k canın olsa 3 kişinin karşısında sana 3snye veriyorum.

Bu senin suçun olduğundan değil yanlış anlama. Ben PvP DK (Frost) oynuyorum ve PvE gearlı 3 kişiyle rahat vs atıp 3ünüde alıyorum. En son hatta baya bir güldüm bu blizz mantığına. Aslında kaybetme sebebiniz oyuncuların beceriksizlikleri değil, gearsızlıkları. Senin gibi bir kaç etkisiz kişi daha bg'de olunca olayın seyri değişiyor. Yoksa ayakta kalabilsen bir şeyler yapabileceksiniz.

Sezonun sonuna gelindi, sana tavsiyem yeni sezona kadar sabredip sonra tamamen PvP itemlerini zamanlı şekilde toplaman olur. Ben bundan 2buçuk ay önce (sanırım) conq setini çoktan almıştım. Şimdi tüm PvPciler topladı setlerini. Onlarla mücadele etmen imkansız.

Kolay gelsin.


Şimdi hordede benim gibi pvp geari yetersiz adam varda alliancede yok mu. :D en azından %50 şansla kazanmamız lazım. yada %80. ama %100 e yakın kaybedilmez ki. bu işte bi mantıksızlık var. 4 günde 3 bg kazandık. bu çok düşük bir rakam.

sordugun sorunun cevabi soruda sakli... madem surekli horde kaybediyor hemen ayni realm'de yani TN'de Ally'a gec olsun bitsin... tum bg'leri siz kazanin honor'lari da cebinize koyun !!!


horde türk oyuncu sayısı fazla olan bir serverda hiç yok denilecek kadar alliance olan bir serverda faction change yapmak mantıklı gelmiyor bana.
  • 0

#6 turkule

turkule

    Genel Yönetici

  • Administrators
  • 3.356 İleti
  • Locationİstanbul

Yazma tarihi: 07 Ağustos 2012 - 05:09 ÖS

Tamamen şans, ben de bir Ally oyuncusu olarak pvp de ki rekabetten oldukça memnundum ama son 2 gündür arada girip bi kaç bg atıyorum ama anca 1 tane kazandık az önce. Senin gearın ve oyunculuğun ne kadar iyi ise o bahsettiğim şansı yükseltme şansın var. Sonuçta 3sn de ölüyorsan takımını bir kişi eksik oynatıyorsun demektir.
  • 0

#7 HatredRullz

HatredRullz

    Legionare

  • Members
  • 401 İleti

Yazma tarihi: 07 Ağustos 2012 - 06:22 ÖS

Pve gearı ile millete yük olup , birde şikayet etmeye hakkın olduğunu düşünmüyorum.Ben şahsen bg lere girmeden önce baradin hold ve jp leri hp ye çevirerek setimi tamamlamıştım.Ally tarafını daha ciddi , iyi gearlı ve organize görüyorum açıkçası.Zaten mop a az var biraz daha sabredip yeni setlerle pvp yap kafan rahat şekilde.
  • 1

#8 eseruyar

eseruyar

    Warlord

  • Super Moderator
  • 4.570 İleti
  • LocationBurda

Yazma tarihi: 07 Ağustos 2012 - 07:24 ÖS

Tank olup justice point toplayıp onları honor pointe çevirceksin öyle alacaksın daha hızlı bence.
  • 1

Bıraktım yokum

 


#9 naraxyn

naraxyn

    Scout

  • Members
  • Pip*Pip*Pip*
  • 36 İleti

Yazma tarihi: 08 Ağustos 2012 - 08:03 ÖÖ

server la alakasi yok zaten cross bg giriliyo , ama sen 85 olur olmaz bg ye girip kazanmak istyorsan pvp gearli bir gruba denk gelmek icin dua ediceksin , eseruyar in dedigi gibi hc lerden JP toplayip honora a cevirmek daha basit
  • 0

#10 Caesa

Caesa

    Senior Sergeant

  • Members
  • 113 İleti
  • Locationİstanbul

Yazma tarihi: 08 Ağustos 2012 - 01:33 ÖS

Horde olarak (premade takım dışında) İsle of Conquest'te cidden çok kötüyüz :D Tabard için 2 achivim kaldı biri Mine diğeri Isle of Conquest Veteran. 125 BG'de 90 loss 35 win.Hep aynı senaryo... Rare itemli büyük bir kesim,ve her zaman tekrar edilen kötü taktik.
Minimapi açınca Sparta ordusuna saldıran dağınık ordular gibi gözüküyor :angry: .Bu sebepten ötürü insanın bg giresi gelmiyor.Karşıya bakıyorsunuz full Cata seti dizip gelmiş,bizde arkadaşlar kessin ben nimetleniyim mantığıyla bg'ye girenler mevcut.O yüzden Ally tarafı şu an bg'lerde(Özellikle isle of conquest'te) üstün.

Bence bu dengesizliğe cözüm olarak Blizzard'ın yapabileceği tek şey PVP item gearını PVE'den ayırıp arenadaki rate sistemi gibi bu geara göre takım kurması lazım.Karşı takımın ortalama GS'si 400lerde iken 378ve altı arkadaşlarla kimse mucize beklemesin. Hele ki pve ile girdiyse, ortalıkta hedef tahtası olmaktan başka işe yaramaz...

Konu Caesa tarafından 08 Ağustos 2012 - 01:37 ÖS tarih ve saatinde düzenlenmiştir

  • 0

#11 turkule

turkule

    Genel Yönetici

  • Administrators
  • 3.356 İleti
  • Locationİstanbul

Yazma tarihi: 08 Ağustos 2012 - 01:46 ÖS

Blizzard'ın yapabileceği tek şey PVP item gearını PVE'den ayırıp arenadaki rate sistemi gibi bu geara göre takım kurması lazım.Karşı takımın ortalama GS'si 400lerde iken 378ve altı arkadaşlarla kimse mucize beklemesin. Hele ki pve ile girdiyse, ortalıkta hedef tahtası olmaktan başka işe yaramaz...


O zaman da insanlar rahat honor farmlamak ve ego tatmini için üzerinden 3-4 parça itemi çıkarıp sıra alır böylelikle düşük item levellı adamlarla beraber girer.
  • 0

#12 Caesa

Caesa

    Senior Sergeant

  • Members
  • 113 İleti
  • Locationİstanbul

Yazma tarihi: 08 Ağustos 2012 - 01:57 ÖS

Arenalardaki gibi BG girildiğinde item değişikliği yapılması yasaklanamayacağından dediğin doğru haklısın.O zaman yapılan Bg kazanma miktarına göre bir sınıflama olabilir miydi? Gerçi RatedBG şu an bu görevi yerine getiriyor.

BG olayına denge getirmek zor.Üstte bahsettiğin gibi turkule: "Tamamen şans."
  • 0

#13 Nem.

Nem.

    Guild Forum Yetkilisi

  • Members
  • 834 İleti
  • LocationÇanakkale

Yazma tarihi: 08 Ağustos 2012 - 02:31 ÖS

Bu oyuna gelebilecek en güzel düzenleme bence PvE itemlerinin kalkması olurdu. World zone'larda zaten karşılaşmak her daim mümkün bu yüzden PvP gearla gezilmesi en mantıklısı. Ama PvE yapan insanlar genelde raid ve dglere giriyorlar. Bu yüzden PvE için gerekli olan şeyler dg ve raidlerde buff olarak verilebilir. Yani dışarda tamamen PvP düzeni hakim olur. Dg ve Raidlerde ise İCC'de ve diger sağlam raidlerde geldiği gibi bir raid aurası sistemi olur.

Bu sayede PvE için gerekli olan ancak karakterlerin sahip olmadığı bazı statlar tamamlanır. Bana en mantıklısı bu geliyor açıkçası. Yani world zone'da PvP gearla boss kesebilir, leveling yapabilir ya da PvP yapabilirsiniz. Ekstra item kasmanız gerekmez. PvE'yi leveling dışında world zone'da yapan yoktur heralde? PvE itemleri bu yüzden çok gereksiz, bence.

Konu Nem. tarafından 08 Ağustos 2012 - 02:32 ÖS tarih ve saatinde düzenlenmiştir

  • 0

#14 rukenau

rukenau

    Scout

  • Members
  • 418 İleti

Yazma tarihi: 08 Ağustos 2012 - 03:00 ÖS

Bu oyuna gelebilecek en güzel düzenleme bence PvE itemlerinin kalkması olurdu. World zone'larda zaten karşılaşmak her daim mümkün bu yüzden PvP gearla gezilmesi en mantıklısı. Ama PvE yapan insanlar genelde raid ve dglere giriyorlar. Bu yüzden PvE için gerekli olan şeyler dg ve raidlerde buff olarak verilebilir. Yani dışarda tamamen PvP düzeni hakim olur. Dg ve Raidlerde ise İCC'de ve diger sağlam raidlerde geldiği gibi bir raid aurası sistemi olur.

Bu sayede PvE için gerekli olan ancak karakterlerin sahip olmadığı bazı statlar tamamlanır. Bana en mantıklısı bu geliyor açıkçası. Yani world zone'da PvP gearla boss kesebilir, leveling yapabilir ya da PvP yapabilirsiniz. Ekstra item kasmanız gerekmez. PvE'yi leveling dışında world zone'da yapan yoktur heralde? PvE itemleri bu yüzden çok gereksiz, bence.

bu tarz oynlar var zaten...
WoW'u farkli yapan neredeyse tek ozelligi kaldirip WoW'u benzerleri ile ayni sinifa sokmalarina Blizz'in musade edecegini hic sanmiyorum. Ayrica PvE ciler genelde raid veya dg giriyor demissin. PvE zaten bu demek genel harici baska ne yapiyorlar PvE olmasi icin geriye birsey kalmadi ki...
PvP ve PvP gear icin oyunda ayri bir kabiliyet ve koordinasyon gerekiyor. Ve ne yazik ki bunu beceremeyen veya kucumseyen bazi arkadaslar bunun ortadan kalkmasi icin garip teoriler uretiyorlar. Senden bahsetmiyorum Nem, sen konuyu acan arkadasa dostca bir oneri ile fikirlerini sunmussun... ama PvP'nin gereklerini yerine getirmeden bg giren bunun gibi yuzlerce binlerce oyuncu var. Sonra biz bg kazanamiyoruz diyorlar... Tabi diger taraftan olaya bir bakalim beraber.
PvP guildindesiniz ve daily BG veya guildden birkac PvP'ci arkadasiniz ile beraber BG giriyorsunuz bir bakiyorsunuz adam pve gear ve spec ile girmis veya adam mavi gear elinde yesil kilic ne ench var ne gem var, spec uydurmasyon, glyphler bos...
yapmak gereken tek sey hemen adami oya sunup bg'den attirmaya calismak yoksa o 25 dakika size eziyet...

ha bu arkadaslar nasil gear alacaklar nasil yapacaklar... bir kere bol bol okuyacak, arastiracaklar. sonra izleyecekler yorumlayacaklar. ogrendiklerini durotar elywn forest vs de uygulamaya calisacaklar, her hafta arena capleyip ustune daha iyi gear alacaklar. olmuyorsa da Pve yapmaya devam edecekler. Kimse kusura bakmasin ama bg'lerde BL oldugum zamanlarda daha BG baslamadan herkezin gearine iyice bakar bir abzurtluk farkedersem hic acimam hemen sutlarim... her isin bir ciddiyeti var, kimse kimsenin zamanini bu sekilde calamaz... madem bu sekilde BG giriyorlar, raidlere de flasksiz gemsiz ench'siz girsinler bakalim kimse aliyormu onlari... Ciddiyet heryerde gereklidir...

Sert oldu farkindayim ama ciddiyet olmadan PvP'de asla basarili olunamaz
  • 0
Resmi ekleyen

#15 justa

justa

    Corporal

  • Members
  • 416 İleti

Yazma tarihi: 08 Ağustos 2012 - 06:32 ÖS

İlk yorumla ilgili Turkulenin de dediği gibi tamamen şans. Daha dün Twisting Netherde Horde bir arkadaşımıza honor PWL yaptım, yarım günde 7K civarı honor yaptım. Zaten artık Battlegroundlarda battlegroup sistemi yok. Yani Twisting nether de bir stormscale de.

@rukenau
Kusura bakmayın ama battlegroundlar Casual oyunculara hitap eden, pvp nin ilk basamağı. Yani üstü yeşil, enchantsız yeni 85 adam da olacak.
Bu gibi sorunlarla karşılaşmak istemiyorsanız, bir pvp guildine girerek rated BG yapabilirsiniz. Her seviyede yapan guildler var.
Honor setiyle işiniz kalmamış adam doğramaya bg ye giriyorsunuz, karşı takımdakiler undergear olursa graveyard farm zevkli, sizin takımdaki oyuncular undergear olursa adam üstü başı mavi bg ye girmiş vote kick verelim 25 dk eziyet çekmeyelim. Yok öyle birşey. Onun adı nalıncı keseri, azerothda pek rastlanmaz.
Zaten votelayarak birini atmanız mümkün değil ancak afk olması lazım. Gearından dolayı bg de vote call gibi bir alışkanlık edinirseniz kendiniz ceza alabilirsiniz. BGdeki diğer oyuncuları bu yönde teşvik Harrasmenta girer.
Ciddiyetin yeri RBG ler arenalar, Guild Runlar, Heroic runlar. LFR de Pug da normal BG de bunları aramamanız lazım.
Eskiden böyle miydi? Değildi. ama eskiden ne RBG vardı ne de LFR, 5 man heroic bile raid gibi kuruluyodu zaten yok cc ci yok.
Oyunun mekaniği bu yönde değiştiğine göre bu yönde hareket edilmeli.

Ama bu konuda eleştirilere katılıyorum. Blizzard casual oyuncuları destekleyelim derken softcore oynayan ciddiyet sahibi oyuncuları da oyundan soğuttu.
  • 0
“It is tempting, if the only tool you have is a hammer, to treat everything as if it were a nail.”

Raf ile Gametime için Tıklayın | Skype: emrepwl




0 Kullanıcı konuyu okuyor

0 Kullanıcı, 0 Misafir, 0 Kayıtsız kullanıcı