İçeriğe git


Resim

5.0.4 Patch'ine ne kadar hazırsınız? (genel patch notları)


  • Please log in to reply
Bu konuya 80 yanıt gönderildi

#1 Powah

Powah

    Moderatör

  • Moderators
  • 612 İleti

Yazma tarihi: 28 Ağustos 2012 - 02:45 ÖÖ

*
Popüler

5.0.4 Hayatta Kalma Rehberi

Resmi ekleyen

28 ağustosta yayınlanacak olan 5.0.4 patch'i ile, özellikle pandaria adası için yapılmış bir kaç değişiklik dışındaki tüm değişiklikler oyuna eklenecek. Rehberi, patch'e hazır bir şekilde adapte olabilmeniz için hazırlıyorum.
Haliyle, gelecek büyük değişiklikleri önceden görüp hızlıca adapte olabilirsiniz.


Resmi ekleyen

Her büyük patch öncesi, o patch'i önceden indirip, patch geldiği zaman ara vermeden oyununuza devam etmek isteyebilirsiniz. 5.0.4 patch'i siz farketmemiş olsanız da aslında arkaplandan indirildi, veya indiriliyor. (bu bir kaç haftadır sürüyor) Hala indirilmediyse, en azından bu patch'in büyük bir bölümünü yüklediğinizden emin olun.
Bunun için, launcher'ınızı açın, ayarlarından arkaplandan indirmenin aktif olduğundan emin olun.
Diğer sorularınız için; Arkaplan indiricisi, sıkça sorulan sorular

Elbetteki patch yayınlandığı zaman yüklemekle ilgili sıkıntı çekenler olacaktır. Haliyle, bu kişilerin, Patch yükleme sorun giderici sayfamızı kontrol etmeleri faydalı olacaktır. Bu sayfada hem basit anlatım hem de üst düzey anlatımları bulabilirsiniz.

Yeni ve büyük bir patch geldiği zaman oyuncuları korkutan bir diğer durum ise, güncelliğini yitirecek olan addonlar'a ne olacağı. Wowinterface ve curse.com gibi siteler her zaman size en güncel addonları sunarlar, haliyle oradan 5.0.4 ile uyumlu addonları bulmanız yararınıza.

Eğer uzun zamandır oyunu oynamıyorsanız, ya da ui, lua, xml hataları alıyorsanız, tüm addonlarınızı tamamen silip, addon maceranıza sıfırdan başlamanız çözüm olabilir. Ayrıca bu konuda UI sıfırlama sayfamız da size yardımcı olabilir.




Resmi ekleyen

Elbetteki en büyük değişiklik tamamen yeni olan talent sistemi, ve bu sistemin getirdiği tonlarca yeni yetenekler, büyüler... Ancak bunlara geçmeden önce, özellikle oyun stilinizi değiştirebilecek ana değişikliklere göz atalım. Bu değişiklikler küçük de olabilir büyük de olabilir, ama çoğu class ve specc değiştirildi. Hatta bazıları tamamen yeniden dizayn edildi. Patch geldiği zaman karakterinize ısınmak için biraz vakit ayırın ve action bar'ınızı düzenleyin. Şimdi bu değişikliklere genel olarak bir göz atalım.

Death Knight
Presence'lar değiştirildi. Şimdi frost presence, runic power rejenerasyonunuzu iki katına çıkartıyor. Ayrıca her specc artık kendi presence'larını kullanabilmeleri için, o presence'a özel yetenekler kazanıyorlar.
Necrotic strike ve yeni bir özellik olan death siphon artık death rune gerektiriyor.

Druid
Artık feral specc'i ikiye ayrıldı, feral (kedi druidler için), ve guardian (ayı druidler için) tamamen farklı iki specc.
Haliyle oluşan bu 4 speccte birbirlerinden farklılar, ve farklı özelliklere sahipler. Ama artık ortak özellikler eskisinden daha güçlü, mesela feral ve guardian druidler healing touch ile kendilerini iyi derecede iyileştirebilirken, balance ve restoration druidler, sahip oldukları kedi ve ayı formu özelliklerinden daha fazla yararlanabilirler.

Hunter
Bu class için artık minimum range diye bir şey yok, Range slot'u oyundan tamamen kaldırıldı, haliyle hunterlar range silahlarını artık melee slot'unda kullanıyorlar. Artık hunterlar expertise stat'ından faydalanabiliyorlar, çünkü okları dodge'layabiliyor. Ayrıca herhangi bir pet herhangi bir özelliği seçebilir. (mesela beğendiğiniz örümcek petiniz, hem ferocitiy, hem tenacity hem de cunning olabilir)

Mage
Mage'ler, rotasyonları ve oynaması daha ilginç hale gelebilmesi için bir çok değişikliğe uğradı. Arcane mage'ler artık daha komplex bir rotasyona sahip. Fire mage'lerin rasgele olan bir çok özelliği artık oyuncunun kontrolünde. Frost mage'ler pve'de de güçlüler. Ayrıca frost specc'ine özel olan crowd control abilityleri tüm speccler tarafından kullanılabilir halde.

Paladin
Paladinlarin şimdi bir kaç tane range skilleri var, ancak hala melee olarak sayılıyorlar. Raid bufflarını düzenleyebilmek adına paladinlerden auraları aldık. Bundan böyle bufflarınız seallar üzerinden olacak. Paladinler şimdi 5 holy power stoklayabilirler, ancak aynı anda en fazla 3 tane kullanabilirler.

Priest
Çakralar bundan böyle warrior'ların presence'ı gibi işliyor. Discipline specc'ine absorb özelliklerini güçlendirmek adına bir kaç değişiklik yapıldı. Shadow priest'ların artık yeni bir güç kaynağı var, manaya ek olarak shadow orb'u da kullanabiliyorlar (rune'lar gibi) Bu orblarla bazı güçlü büyüler ya da daha güçlü crowd control spell'leri kullanabilirler.

Rogue
Poisonlar vendordan değil direk spellbook'unuzdan hallediliyor. Ve bundan böyle tüm posionlar iki silahınızda birden oluyor. Genel olarak iki çeşit poison var. Ölümcül (deathly, wound poison), ölümcül olmayan (diğerleri) Aynı anda bu iki çeşitten de birer tane poison kullanmanız mümkün. (Mesela cripling + deathly poison kullanıyorsanız, bu hem main hand'inizde hem de offhand'inizde olacaktır)
Sadece bir specc'in kullanımına verilen özelliklerin çoğu artık ortak olarak kullanılabilir. (shadowstep, cheat death gibi)
Daggerların hızları standart hale geldi, haliyle offhand'e hızlı silah alma gibi durumlar ortadan kalktı, her silah her iki ele de uygun.

Shaman
Uzun süreli buff totemleriniz yok. bu bufflardan bazıları shamanlar tarafından pasif olarak taşınmakta.
Artık totemler kısa süreli, duruma özel bonuslar veriyor. Haliyle multi drop totem bar'ı oyundan kaldırıldı, ancak totemler, genel olarak tek bir ikon altından çağrılabilir. (call pets gibi)

Warlock
Her warlock specc'i artık kendine özel bir ikincil güç kaynağı kullanıyor (rune'lar gibi yine), bu güçler sayesinde geçici bonuslar kazanabiliyorlar. Affliction warlocklar daha fazla dot koyabiliyorlar, ve bu dotları güçlendirebiliyorlar, ve ikincil güç kaynağı olarak soulshard kullanıyorlar. Demolock'lar ise soul shard yerine demonic fury diye bir güç kaynağı kullanıyorlar. Destrolocklar da unstable embers kullanıyorlar. Warlockların artık armor spelleri yok, petlerden farklı farklı bonuslar almak yerine, bu güçleri pasif olarak almış durumdalar zaten. Haliyle belli bir pet belli specc'e özgüdür kavramı bozuluyor. Tüm demonlar ortalama aynı hasarı veriyorlar. Doomguard, infernal veya soulshard özelliklerinin cooldown'ları bir raid boss'unda wipe yerseniz otomatik olarak sıfırlanıyor.

Warrior
Rage sistemi, daha kullanışlı olabilmesi için değiştirildi. Warriorlar artık hasar alarak rage oluşturmuyorlar, bunun yerine main abilityleri (mortal strike, bloodthirst, shield slam gibi) rage veriyor. Ayrıca stance'ler artık ortak bir action bar kullanıyor. (stance değiştikçe action bar değişmiyor) Bunun sorun yaratmaması için, hiç bir warrior skilli belli bir stance'i şart koşmuyor. Haliyle stance bonusları biraz değiştirildi, berserker stancedeyken hasarlardan rage alabilirsiniz, battle stance'teyken dps yaparken daha fazla rage kazanıyorsunuz,ve defensive stance size hayatta kalmakla ilgili bonuslar veriyor.




Resmi ekleyen

Yeni talent sistemi, karakterinizi nasıl tasarlayacağınızı belirliyor, bunu yaparken eski sistemdeki her specc'in ayrı olması hissini değiştirmiyor.

En belli değişiklik, elbetteki yeni talent sayfası, bu sayfada artık her specc'in kazandığı kendine has ana büyüleri de görebilirsiniz.

Artık daha geniş, kullanışlı ve güçlü talentlar var, ve specc'inize bağlı olmadan seçebiliyorsunuz, ancak her satırdan yalnızca bir talent seçebilirsiniz. Bir çoğu eski talentlar gibi dursada, ya biraz değiştirilmiş, ya da tamamen yeni oluşturulmuş talentlardır. Seçim yaparken zorlanmanızı istedik, haliyle tercihlerinizi yaparken uzun bir süre düşünebilirsiniz. Hemen telaşlanmayın, çünkü artık talentlarınızı istediğiniz zaman ve istediğiniz yerde değiştirmeniz mümkün. (dust of diapperance gibi bir materyal ile)

Haliyle patch geldiğinde tüm talentlarınızı yok olmuş olarak bulacaksınız.

Güncel talent hesaplayıcısına erişmek için aşağıdaki adrese gidin.
http://mop.wowhead.c...lent-calculator


Resmi ekleyen

Glyphler artık daha zor seçilebilir, ve daha eğlenceli. Prime glyphler tamamen kaldırıldı, ve gücün büyük bir bölümünü major glyphler aldı, minor glyphler ise sadece eğlence ve süs amaçlı.




Resmi ekleyen

  • 5.0.4 ile bir çok yeni özellik gelecek ve tam değişiklik listesi için 29 ağustosta yayınlanacak patch notes'u bekleyin, ancak bazı değişiklikleri şimdiden belirtmek istiyoruz, çünkü her oyuna girdiğinizde bu değişikliklerden ne kadar memnun olacağınızı tahmin edebiliyoruz.
  • Artık tüm cooking ödülleri ortak, ve epicurean award ismiyle anılıyor. Bu, currency pencerenizi temizlemekle kalmıyor, aynı zamanda shattrahta cooking dailysi yaparak dalarandan chef hat almanızı sağlıyor.
  • Aoe loot! Tonlarca mobu toplayın, kesin, ve tüm lootu sadece bir click ile toplayın.
  • Daily görev sınırı kaldırıldı, her ne kadar bu özellik mop'ta işinize yarayacak olsa da, şimdiden faydasını görmeye başlayabilirsiniz.
  • Account wide mount, pet ve achievementlar! Artık tüm pet, mount ve achievementlarınız'ın çoğu, aynı lisans altına kayıtlı tüm accountlarınızdaki tüm karakterler tarafından paylaşılıyor. Haliyle bir achievement'ı farklı bir kaç karakteriniz ile ortak olarak başarabilirsiniz.
  • Oyundaki çoğu pencere için yeni yardım sistemi oyuna eklendi. Bu ipuçlarını pencerelerink öşesinde bulunan "i" ikonlarına tıklayarak açıp kapatabilirsiniz.
  • Artık yeni speller otomatik olarak level atladıkça öğreniliyor.
  • Mana havuzları sınırlandırıldı. her ne kadar tatmin edici gibi görünmese de, bu tüm mana kullanıcılarını etkileyecek. Intellect halen daha güçlü speller kullanabilmenizi sağlarken, spirit ile hala mana doldurabileceksiniz. Ancak şimdi spirit ve int arasında daha zorlu bir tercih yapacaksınız.
Patch ile gelen daha bir çok güzel değişiklik var, ve eğer bu tanıtımda atlandığını düşünüyorsanız, diğerleri de görsün diye yorumlarda paylaşabilirsiniz.



Resmi ekleyen

Diğer insanlarla etkileşiminizi dğeiştirecek bir kaç değişiklik daha var!

  • Yeni buff ve debuff dizaynı. Bu dizayn sayesinde, raidinizde alabilceğiniz buffları görebileceksiniz. Bir raide girdiğiniz zaman, 8 adet raid buff'ı almanız gerektiğini, kimin verip kimin vermediğini rahatlıkla görüntüleyebilirsiniz.
  • Battletag desteği sayesinde artık insanlarla mailinizi vermeden de iletişim halinde olabilirsiniz. Eğer diablo 3 oynadıysanız zaten bir battle tag'iniz var, eğer yoksa hemen şimdi bir tane oluşturun Battle tag sizin sabit battle.net nickinizdir, o yüzden düzgün bir isim seçin. Battletag'ler ile real id ile yapılan her şeyi yapabilirsiniz. Real id'yi sadece akrabalarınız ve arkadaşlarınızla iletişim için kullanın, diğer iletişimde kalmak istediğiniz kişiler için battetag daha güvenli olacaktır.
  • Birleştirilmiş pve kuyrukları. Artık raid dungeon ve scenariolar için tek bir pencereden aynı anda kuyruğa girebilirsiniz. Haliyle ilk önce hangisi gelirse ona girmekte özgürsünüz.
  • Cross-realms!Bu özelliği 5.0.4 ile bir kaç server için getirmeye karar verdik. MoP a kadar bu serverların sayısı artacak, ve mopta tüm serverlar faydalanabilecek. Eğer moptan önce yeni bir karakter kasmak istiyorsanız, bu özellik size çok yardımcı olacak.
  • Ayrıca yeni bir roll penceremiz var, chat penceresi yerine özel bir pencerede daha düzgün bir şekilde loot dağıtımını görebileceksiniz.
Resmi ekleyen

Savaşın ilk iki Scenario'su 5.0.4 ile geliyor. (biri horde biri alliance), ancak pandaria paketinin çıkmasına bir kaç hafta kalıncaya kadar aktif olmayacaklar.




Resmi ekleyen

Bu değişiklikleri bir yere uyduramadım, haliyle madde madde ekliyorum.

  • Pvp 11. sezon bitiyor. Her zamanki gibi kimin ödül kazanıp kazanmadığına karar vereceğiz. Eğer kazanabileceğinizi düşünüyorsanız hazırda bekleyin, ve sakın server değiştirmeyin. Conquest puanları da bu sezon bitimi ile beraber honor'a çevrilecek.
  • Kafalık enchantleri kaldırıldı. Daha önceden de açıklanmıştı. Bu dizaynın faydasını mopta göreceksiniz, ancak şimdiki enchantlerde kaldırılacağı için etkisini 5.0.4 ile hissedeceksiniz.
  • Ranged relic ve thrown silahlar ve slotları tamamen kaldırıldı. Şimdi bütün silahlar silah bölümüne takılacak, haliyle range silahların gücü, buna wandlar da dahil, arttırıldı.
Genel olarak değişiklikler böyle, eminim ki bir iki tanesini unuttum. Ama sizin de eklemek istedikleriniz varsa yorumunuzda belirtmeyi unutmayın!

kaynak: http://us.battle.net...Guide-8_24_2012



5.0.4'ün bilinen oyun içi sıkıntıları
(bu sıkıntılar hotfixlerle düzeltilecektir)

Master Looter Sıkıntısı
Master looter, grup 1 dışında kimseye loot veremiyor, bu sorunu çözmek için vermek istediğiniz kişiyi ve master looter'ı grup 1'e taşıyın. (eğer sorun bu şekilde de çözülmezse ticket açın)


Ayrıca grup lideri, eğer grup 1 dışından başka birisini master looter olarak atadıysa, kendisi geri master looter olamıyor.
Bunu çözmek için raid lideri önce grup 1'den birisini master looter yapmalı, sonra kendi üstüne almalı.


Account Wide petlerim mountlarım görünmüyor!
Bu aslına Bir sorun değil, petlerin ve mountların account wide olabilmesi için, o pete veya mounta ilk sahip olan karakterlerinize bir kereliğine girmeniz gerekiyor.

Requires Artisan riding hatası
Eğer northrend ve eski bölgelerde uçamıyorsanız bunun sebebi o bölgelere özel uçuş skillerini öğrenmemenizdir, ancak oyun içinde artisan skill'iniz olmadığı için uçamıyorsunuz diye yanlış bir hata alacaksınız.

Ranged Silahın yok olması
Range slot'un oyundan kaldırılmasıyla birlikte bu eşyalar da çantanıza gelmiş olmalı. (relicler çöp olarak geliyor)
Ancak çantanız full ise, bu eşyalar çantanızda biriki yer açıp oyundan log out olup log in olduğunuzda geri gelecektir.

Ink vendorları sıkıntısı.
Normalde şu an inkleri blackfallow ink ile takas edebiliyor olmanız lazım, ancak vendor sanki dream ink istiyormuş gibi görünecektir.

Cage pet
Şu an pet günlüğünden petinize tıklayıp cage pet dediğinizde hiç bir şey yapmaması normaldir. Bu özellik 25 eylülde aktif olacaktır.

Çoklu profession recipe'leri.
Bir karakter cross realm bölgesine girdiği zaman profession listelerindeki her şey ikili olarak görünecek, oyundan bir kere çıkıp tekrar girmeniz halinde düzelecektir.

PVP ele geçirme barının gözükmemesi
Wintergrasp grizzly Hills ve tol baraddaki ele geçirme barları şu an görünmüyor, ama ele geçirme işlemlerinde sıkıntı yok.

Mac OS X
Karakter yaratma ekranında, sol üst köşeden pencereyi kapat düğmesine tıkladığınız zaman oyun donacaktır.

Kaynak

Konu Powah tarafından 29 Ağustos 2012 - 12:50 ÖS tarih ve saatinde düzenlenmiştir

  • 10

Powah - Stream -  Off

Bir sonraki yayın için isteklerinizi Bu başlığa yazabilirsiniz.


#2 H.L.L

H.L.L

    Genel Yönetici

  • Executives
  • 2.084 İleti
  • LocationAlmaty / KZ

Yazma tarihi: 28 Ağustos 2012 - 04:27 ÖÖ

eline saglik...
Guzel olmus.



Priest
Çakralar bundan böyle warrior'ların presence'ı gibi işliyor. Discipline specc'ine absorb özelliklerini güçlendirmek adına bir kaç değişiklik yapıldı. Shadow priest'ların artık yeni bir güç kaynağı var, manaya ek olarak shadow orb'u da kullanabiliyorlar (rune'lar gibi) Bu orblarla bazı güçlü büyüler ya da daha güçlü crowd control spell'leri kullanabilirler.

  • Mana havuzları sınırlandırıldı. her ne kadar tatmin edici gibi görünsede, bu tüm mana kullanıcılarını etkileyecek. Intellect halen daha güçlü speller kullanabilmenizi sağlarken, spirit ile hala mana doldurabileceksiniz. Ancak şimdi spirit ve int arasında daha zorlu bir tercih yapacaksınız.


Holy priest sizlere omur arkadaslar,
Holy specte gear toplamak zaten zordu, simdi bir de mana havuzu dusurmusler,
PS: holy olarak heal oynayarak anlaminda yazilmistir, carpitmayalim :)

 In the end, death claims us all

but HORDE will live on

 

Vol'jin is dead.

Who among you will help me avenge him?

 

Sylvanas Windrunner


#3 Xelbelsel

Xelbelsel

    Scout

  • Members
  • 650 İleti

Yazma tarihi: 28 Ağustos 2012 - 04:34 ÖÖ

Ellerine sağlık gene döktürmüşsün çok güzel ve faydalı olmuş :)

Konu Xelbelsel tarafından 28 Ağustos 2012 - 04:34 ÖÖ tarih ve saatinde düzenlenmiştir

  • 0
THE NORTH REMEMBERS!

#4 H.L.L

H.L.L

    Genel Yönetici

  • Executives
  • 2.084 İleti
  • LocationAlmaty / KZ

Yazma tarihi: 28 Ağustos 2012 - 04:42 ÖÖ

Guncelligini korudugu surece sabit kalsin.
blliz tutup buradakiler de degistitirse sabitligi kaldiririm
Uyelere fazla aramadan bulsunlar bilgiyi

 In the end, death claims us all

but HORDE will live on

 

Vol'jin is dead.

Who among you will help me avenge him?

 

Sylvanas Windrunner


#5 Caesa

Caesa

    Senior Sergeant

  • Members
  • 113 İleti
  • Locationİstanbul

Yazma tarihi: 28 Ağustos 2012 - 07:28 ÖÖ

Eline sağlık son derece güzel,anlaşılır ve faydalı :) .
  • 0

#6 wookiee

wookiee

    Champion

  • Members
  • 1.433 İleti

Yazma tarihi: 28 Ağustos 2012 - 07:53 ÖÖ

Ellerine sağlık tebrikler..
  • 0
WOW' da mevzu bahis Shaman ise gerisi teferruattır :)

#7 Silvernight

Silvernight

    Moderatör

  • Moderators
  • 674 İleti

Yazma tarihi: 28 Ağustos 2012 - 08:19 ÖÖ

Ellerine sağlık. Bu postu ben de okudum. anlattıkları tam olarak bunlardı. Sadece glyphler çok kötü ve aptalca olmuş. O kadar saçma sapan şey var ki insan ne seçeceğini şaşırıyor. Hiç seçmese de olur...
  • 0

Resmi ekleyen


#8 SoulSlay

SoulSlay

    Scout

  • Members
  • 246 İleti

Yazma tarihi: 28 Ağustos 2012 - 08:20 ÖÖ

Eline sağlık hocam.
  • 0
Darth Kanwulf
Odium
Trayus Academy

Hepsi yaralar, sonuncusu öldürür..

#9 Deactive

Deactive

    Üye

  • Members
  • 106 İleti
  • LocationRussia

Yazma tarihi: 28 Ağustos 2012 - 08:26 ÖÖ

Guzel calisma :) Dun aksam ingilizce olarak okumustum. Fakat bazi yerleri yanlis anlamisim :P
Acaba patch her zaman ki gibi carsamba reset zamanimi gelicek? Yoksa belirlenmis bir zaman varmi ?
  • 0

#10 cantona52

cantona52

    Scout

  • Members
  • Pip*Pip*
  • 13 İleti

Yazma tarihi: 28 Ağustos 2012 - 08:32 ÖÖ

Tamamiyle çeviri sanamı ait?
  • 0

#11 combostyle

combostyle

    Sergeant

  • Members
  • 64 İleti

Yazma tarihi: 28 Ağustos 2012 - 08:45 ÖÖ

Rouge poison sistemindeki degisiklikleri anlamadim. Biraz daha aciklayabilirsen sevinirim

  • 0

#12 Caesa

Caesa

    Senior Sergeant

  • Members
  • 113 İleti
  • Locationİstanbul

Yazma tarihi: 28 Ağustos 2012 - 09:00 ÖÖ

Anladığım kadarıyla Zehirleri spell booktan Lethal ve non-lethal olarak 2 zehir seçebiliceğiz ve bu zehirler rogue'nin hem mainhand daggerinde hem offhand daggerinde olabilecek.

Örneğin:
Poisonları Lethal olarak Instant Poison, Non-lethal olarak Mind numbling poison seçtiğimizde 2 silahımızda da hem Instant hem Mind numbling proclama şansı olacak.

Umarım yanlış anlamamışımdır. Çeviriye bakarak bir yorum yapmaya çalıştım.
  • 0

#13 Silvernight

Silvernight

    Moderatör

  • Moderators
  • 674 İleti

Yazma tarihi: 28 Ağustos 2012 - 09:04 ÖÖ

Aynen öyle. yani ip dp sürdüğünde frekansları şuankinden 2 kat fazla olucak
  • 0

Resmi ekleyen


#14 DasviDania

DasviDania

    Senior Sergeant

  • Members
  • 155 İleti

Yazma tarihi: 28 Ağustos 2012 - 09:21 ÖÖ

harika olmuş ellerine sağlık
  • 0

Huntress is nothing without a hunt, you're nothing without me.

http://eu.battle.net...edesbyrd/simple

RETIRED !


#15 Ezekeel

Ezekeel

    Genel Yönetici

  • Executives
  • 9.313 İleti

Yazma tarihi: 28 Ağustos 2012 - 09:47 ÖÖ

Çeviri için teşekkürler. Peki başlıkların resimlerindeki yazıları temizleyip Türkçe olarak mı yazdın yoksa kullanılanların aynısını bulup temizin üstüne mi yazdın? :D Sanırım temizlemişsin kendin, o da ayrı bir çaba olmuş.

#16 Powah

Powah

    Moderatör

  • Moderators
  • 612 İleti

Yazma tarihi: 28 Ağustos 2012 - 11:01 ÖÖ

Teşekkür ederim yorumlarınız için.

@Silvernight, blizzardın yapmaya çalıştığı şey sabit bir buildden ziyade insanları değişik seçimler yapmaya zorlamak. Haliyle glyphlerin bir çoğunun iyi bir özelliği varken bir de kötü özelliği var. Haliyle seçim yaparken zorlanıyorsunuz. Mesela, riptide'ın cdsini kaldıran glyph, anlık heal atma yeteneğini kaybettiriyor, flame shock'un süresini uzatan glyph de anlık etkisini kaybettiriyor. gibi gibi. Minor glyphler de oldukça eğlenceli olmuş açıkçası, druidlere geyik ve katil balina formu veren glyphler, shamanların chain heal'inin görüntüsünü değiştiren glyphler gibi. :)

@Deactive, evet yarın sabah 5.0.4 patch'i ile oynuyor olacağız.

@Cantona52, evet çeviri bana ait, başka birisinin çevirisini kullanırsam onu da kaynaklarda gösterme lütfunda bulunurum. :)

@Combostyle, tam da Caesa'nın anlattığı gibi durum.

@Ezekeel, blizzard bannerlarına yazı koymuyor genelde, kaynaktan da bakarsan yazının resimden ayrı olarak durduğunu görürsün. (yazıları taramaya çalış) Haliyle sadece hazır resmin üstüne yazı yazdım. Pek de zor olmadı açıkçası. :)

Sabit için de ayrıca teşekkür ederim. Yarın da tüm patch notları da gelince, ilk mesajın altına iliştirmeye çalışacağım.
  • 0

Powah - Stream -  Off

Bir sonraki yayın için isteklerinizi Bu başlığa yazabilirsiniz.


#17 Silvernight

Silvernight

    Moderatör

  • Moderators
  • 674 İleti

Yazma tarihi: 28 Ağustos 2012 - 11:04 ÖÖ

Monk 25 eylülde mi gelicek? şimdi kıytırık bi soru gibi ama şundan soruyorum. 25 eylülse arkadaş hardcore raiding guildleri monksuz mu başlıcak?
  • 0

Resmi ekleyen


#18 HatredRullz

HatredRullz

    Legionare

  • Members
  • 401 İleti

Yazma tarihi: 28 Ağustos 2012 - 11:12 ÖÖ

Eline sağlık güzel çalışma olmuş.Talentleri istediğimiz yerde sıfırlayabilme olayı güzelmiş.
  • 0

#19 Powah

Powah

    Moderatör

  • Moderators
  • 612 İleti

Yazma tarihi: 28 Ağustos 2012 - 11:28 ÖÖ

@Silvernight, event monk 25 eylülde geliyor. Emin ol hardcore guildler raidlerine monk'u yetiştirirler, ayrıca ilk günden tüm raidler açık olmuyor.
Sadece en basit raid açılacak, ilerleyen haftalarda diğer 2'si gelecek, ilk raidi monksuz yapabilirler, ama diğer raidlerde muhakkak monkları olacaktır.
  • 0

Powah - Stream -  Off

Bir sonraki yayın için isteklerinizi Bu başlığa yazabilirsiniz.


#20 Silvernight

Silvernight

    Moderatör

  • Moderators
  • 674 İleti

Yazma tarihi: 28 Ağustos 2012 - 11:57 ÖÖ

Benim guild arkadaşım taktı adam ben monk tank olucam diye. Semi hardcore oynuyoruz biz. Doğal olarak ilk haftaya yetişemez kuvvetle muhtemel. (Raidlerin ne zaman geldiğine baktım. Hatta ilk raid de 1 hafta sonra geliyor. ama 1-90 +raid tanklayacak kadar gear 1 haftada no-life olmayan bi oyuncu için fazla handikaplı geldi bana)
  • 0

Resmi ekleyen





0 Kullanıcı konuyu okuyor

0 Kullanıcı, 0 Misafir, 0 Kayıtsız kullanıcı