İçeriğe git


Resim
- - - - -

MoP: Soru & Cevap (Genel Konular) (Official)


  • Please log in to reply
Bu konuya 12 yanıt gönderildi

#1 Powah

Powah

    Moderatör

  • Moderators
  • 612 İleti

Yazma tarihi: 16 Eylül 2012 - 06:25 ÖÖ

*
Popüler

Blizzard dönem dönem, tüm oyuncularından soruları kabul eder ve cevaplar, en son cevaplanan soruların oyunun Genel, Meslek, Cross realm bölgesi, Görev ve PvP kısmını ilgilendiren cevaplarına bakalım.

Ayrıca;
MoP: Soru & Cevap (Dungeon ve Raidler)
MoP: Soru & Cevap (Sınıflar Arası Denge)
MoP: Soru & Cevap (Hikaye)


Genel Konular

Posted Image

Achievementları nasıl isimlendiriyorsunuz?

Konu achievement isimleri olunca hepimizin bir katkısı oluyor. Oldukça eğlenceli. Eskiden tüm achiementları Kaplan isimlendirirdi daha sonra bu işi Ghostcrawler devraldı, ancak şimdi herkesin bir katkısı oluyor, görevleri dizayn edenler görev achievementlarını isimlendiriyor, boss fight'ını dizayn edenler onla ilgili achievementları isimlendiriyor. Bu iş oyundaki esprili nadir kısımlardan birisi.

Wow için çalışırken en çok hatırladığınız anınız nedir?

Hatırlıyorum bir kere, oğluyla iletişim sorunları yaşayan bir adamla tanıştım. Her nasıl olduysa, birlikte wow oynamaya başlamışlar, ve bunun sayesinde konuşmaya başlamışlar, en başlarda oyun hakkında, daha sonra genel konular hakkında... Hala yüz yüze konuşma konusunda sıkıntıları varmış, ama aralarındaki engeller yavaş yavaş kalkmaya başlamış

Biz burda bir oyun yapıyoruz, Dünyayı kurtarmıyoruz, biliyorum bunu. Ama cidden etkileyici bir anıydı benim için.

5.0'a yetişememiş, ama ileriki patchlerle beraber gelecek herhangi bir şey var mı?

Daha önceden duyurup yayınlayamadığımız bir özellik var evet. Bu da Proving Grounds özelliği.
Daha önce duymamışlar için açıklıyım. Bu tek kişilik bir etkinlik olacaktı. Ve karakterinizin ana özellikleri üstünde ustalaşmanızı sağlayacaktı. Starcraft 2 deki challenge'lar gibi düşünebilirsiniz.

Bu tek kişilik etkinlik size şunları sorgulatacak, bir tank olarak Npc bir healer'ı gelen düşman saldırılarından ne kadar süre boyunca koruyabilirsiniz?
Ya da zorluğu yavaş yavaş artan bir ortamda (Kaçmanız gereken şeyler gibi) bir rogue olarak en fazla ne kadar hasar yapabilirsiniz?
Bu sistemin niyeti, oyuna yeni başlamış kişilere sınıflarının, grup için önem teşkil eden özelliklerini keşfetmelerini eğlenceli bir yolla sağlamak, ve usta oyuncular için de iyice ustalaşmalarını sağlayıp diğer oyuncularla listenin tepeleri için yarışmalarını sağlamaktı. (Challenge mode dungeonlar gibi)

Posted Image

Mists of Pandaria'da oyuna tekrar dönmek istiyorum? Söyleyin bana, dönmemi sağlayacak neler var?

Benim gördüğüm kadarıyla, bizim oyuncu kitlemiz son expansionlarda oldukça değişti. Vanilla ve BC zamanı çok az insanın raid için beklentileri vardı, ama neyseki görev yapmak, ya da bir kaç alt karakter kasmak hala cazip geliyordu. Bugünlerde ise, çok çok daha fazla oyuncuyu raidler ve dungeonlar ve PvP için cesaretlendirdik -ki bu mükemmel. ama bu oyuncuların yeteneleri ve katılım süreleri birbirlerinden oldukça farklı. Oyunu kolaylaştırmak, aynı zorlaştırmanın yapacağı gibi oyuncuları oyundan soğutabilirdi.
Bu sorunun çözümü, farklı seviyedeki oyuncalar için farklı içerikler hazırlamakta yatıyordu.

Senin gibi birisi belki heroic raidlerden hoşlanır, özellikle de Terrace of eternal springdeki elite mode'ları da ilgini çekebilir. Sen belki challenge modları da deneyebilirsin. Challenge modlar, özellikle de altın madalyayı hedeflediyseniz, belki de bugüne kadar sunduğumuz en zor içeriktir. (powah note: Bazı oyuncular 20 dakikalık ragnaros phase 4 olarak tanımlıyor bu modları)

Auction house'a "Bunu satın almak istiyorum" sistemi getirmeyi düşündünüz mü hiç? (powah note: Bahsedilen şu; auction house'u bir eşya için arıyorsunuz, auction house'da o item yoksa, herkesin görebileceği şekilde onu almak istediğinizi belirtiyorsunuz, insanlar da sizin için farmlıyor ya da üretiyor auction house 'a koyuyor)

Aslında bu özelliği getirmeyi düşündük, az bulunan pahalı şeyler için faydalı olabilir. Ancak bu sistemin flasklar gibi sürekli ah'de bulunabilen şeyler için pek de gerekli olmadığı aşikar.

Bu özellik MoP özellikleri listemizde vardı, ancak iş gücünü diğer özelliklere yönelttik. Bu her zaman olan bir şey. Bir expansion yayınlanmadan önce o expansionla gelmesini planladığımız özellikler, yayınladıklarımızın 3 katı kadar olabiliyor. Ama en nihayetinde güzel olanlarını bir şekilde yapıyoruz.

Posted Image

Activision ile birleşmenizin oyunun kendisini ve üretim sürecini etkilediğini düşünüyor musunuz?

Söylemeliyim ki, activision aynı Boby kotick gibi oyuncularımız arasında haklı olmayan bir kötü üne sahip.
Biz sadece activision için yılda bir iki kere demo hazırlayıp sunuyoruz. Onlar yaptığımız şeyleri ne için yaptığımız ile ilgili zekice sorular soruyorlar. Ancak hiç bir şekilde bir şeyi değiştirmiyorlar hatta önermiyorlar bile.


Posted Image
Cataclysm ile kıyaslandığında Mists of Pandaria'daki değişimi isterken karşılaştığınız en büyük zorluk neydi?

Lider Görev dizaynıcısı olarak cevaplıyorum, diğerleri de yazabilir tabi.

Pandariada her türden oyuncuya sahip olmayı planladık. Bunun için gerçekten hardcore yetenek gerektiren içerikler ekledik. (tüm Challenge mod dungeonlarından altın madalya kazanmak gerçektende gurur verici bir başarım), aynı zamanda casual oyuncular için de bir çok içerik ekledik. (Pet battle gerçekten çok güzel, stressiz, herkesin hoşlanacağı türden döngü bazlı bir savaş)

Görevler açısından da bakarsak, maksimum level oyuncular için de -özellikle dungeon veya raid yapmıyorsanız- bir şeyler yapmak istedik, .Bütün bir alanı (Vale of the eternal blossoms) tamamen 90 levellere adadık. Her gün farklı bir görev serisi sizi bekliyor. Mogular her gün vadinin farklı bir bölgesine saldırıyor. Görevleri yaptıkça yeni görevler açılıyor, ve golden lotus topluluğu ile reputation'ınızı ilerlettikçe de yeni bir hikaye serisi açılıyor.

Bunlar sadece birer örnek. Her topluluğun özel bir şeyleri var, haliyle artık onlar yavaş yavaş dolan bir reputation bar'ından ibaret değiller. Tiller topluluğu size özel bir çiftlik veriyor. Shadopan üyeleri size yardımcı olarak katılıyor.
Cata ile Pandaria arasında söyleyebileceğim en büyük değişiklik, YAPILACAK ÇOK ŞEY VAR, hem de oyun stilinizden bağımsız olarak.


Neden blizzard oyuncuların etkileşimini arttıracak şeyler yapmıyor?

Bir oyuncu diğer oyuncu hakkında, aynı tarafta olsalar bile bir yarış halinde oldukları için hep negatif eleştiride bulunuyor.

Eğer mob tap olayını kaldırırsaydık. (Mob, ilk dokunanındır özelliği) bu herkesi tek bir raid grubunda mob farmlamaya yöneltirdi. Bu vanilla zamanı furbolg farmlarken çok yaşanıyordu.
Ama yine de, üstünde düşünebileceğimiz, oyuncuların birbirleriyle olan etkileşimlerini arttıracak güzel fikirlerimiz mevcut.

Bize çok daha hızlı içerik sunacağız diye söz verdiniz, Ama cataclysm ve mists of pandaria arası çoook uzun sürdü...

Dürüst olmak gerekirse, Dragon Soul - Pandaria arası, ICC - Cata arasından 2-3 ay daha kısa. (powah note: İşlerine gelince ruby sanctum'u yok saymışlar tabi. :P ) Söylediğimiz gibi, hala bu sürenin uzun olduğunu düşünüyoruz elbette. Bu bizim daha iyi yapabilmek için üstünde çalıştığımız bir durum.


Posted Image

Hala, karakterleri baştan modellemek ile uğraşıyor musunuz?

Şu anda aktif olarak karakter modellerini geliştirmekle uğraşıyoruz! Bu bizim şu anki en yüksek önceliğimiz.
Yeni modelleri yapmanın bir diğer gereksinimi de yeni animasyonlar oluşturmak. (Pandarenler, diğer ırklara göre çok çok daha fazla esnek, hatta çekici animasyonlara sahipler.)
Haliyle bu da görevi çok daha zor hale getiriyor.


Meslekler

Arkeoloji hakkındaki düşünceleriniz nedir?

Eğlenceli bir şeyler yapayım derken, olayın sadece seyahat ile geçtiği konusunda hemfikiriz.
Bunu pandariada düzeltmeye çalıştık. Her kazı bölgesinde daha fazla kazı yapabiliyorsunuz, ve pandaria kıtası daha dar bir alan. Kısacası genel olarak daha az seyahat edeceksiniz.
Ayrıca Seat of knowledge'da bulunan arkeoloji özelliklerini de inceleyin, oldukça güzel şeyler yaptık, ve dahasını da yapacağız. (powah note: kendisi belirtmemiş spoiler vermemek için ben belirteyim, yarım satte bir kullanabildiğiniz 2 eşya var, birincisi sizi en yakın kazı bölgesine ışınlıyor, diğeri de tüm arkeoloji bölgelerini kaldırıp tekrar rasgele olarak dağıtıyor)

Eski meslekleri daha hızlı kasabilme adına herhangi bir şey yapıyor musunuz?

Evet, Özellikle cooking ve inscription'ı kontrol edin. Çok güzel kasma mekanikleri var şu an, ve bu sistemi başarılı olursa eski tarifler için de uygulayacağız.


Neden levellemeyi ve meslek kasmayı kolaylaştıracak şeyler eklerken oldukça tereddüt ediyorsunuz?
(powah note: Arkadaş özellikle raid finder gibi içeriklerin neden düşük level oyuncular için de açılmadığını sormuş özellikle)

Elbette ki raid finder ve scenario'ları düşük levelli oyuncular için de sunmak istiyoruz. Ama düzenlememiz gereken bir çok şey var. (içeriğin zorluğu ödülleri gibi) Eminim ki bir gün bu da olacak, ama eminim ki yine tenilenmiş içeriği sunduğumuz için suçlanacağız. :(

Ayrıca meslekler için de eklememiz gereken bir çok güzel özellik olduğu konusunda sana katılıyorum.

Cross-Ream Bölgeleri (CRB)

Cross Realm bölgesini kullanan pve server oyuncularının avantajları nedir?

CRB'nin asıl amacı, boş bölgeleri, özellikle de düşük levelli bölgeleri daha az boş yapmak. Wow bir MMO oyunu, ve inanıyoruz ki oyunu oynarken diğer oyuncuları görmek daha eğlenceli olacaktır (tabi onlarla grup içerikleri yapmak da)

İnsanların bitki maden ve hatta rare mobları daha az rekabet içinde farmlama isteğini anlayabiliyoruz. Biz bu oyunu aklımızda belli bir nüfusa göre ayarladık, ne de olsa wow bir single player oyunu değil.

CRB, düşük seviyeli serverların ekonomisine bir katkıda bulunmayacak, zaten bunu da amaçlamamıştık.
Sadece diğer serverlardaki arkadaşlarınızla beraber oynama fırsatı verecek, hatta yeni arkadaşlar edinmenizi de sağlayacak.

Şu an bu sistemle ilgili bir kaç bug var, ama üstünde çalışıyoruz. Ve elbetteki oyuncuların neyin bug neyin bilinçli olarak yapıldığını anlayamayacağını anlayabiliyoruz.

Neden zaten kalabalık olan serverlar da CRB'ye dahil oluyor?

Her bölge için hedeflediğimiz bir sayı var elbette. Eğer zaten kalabalık bir serverdaysanız, genel olarak diğer serverlarla fazla birleştirilmeyeceksiniz zaten. Ama CRB dungeon finderdan daha statik bir yapıda.
CRB ile birlikte serverların bir birleşip bir ayrılmasını istemedik. Yani silverpine da bir oyuncu görürseniz, onunla hillsbrad'da da karşılaşmanız mümkün.

Şu an sistem hayatta, ve biz de olabildiğince bilgi topluyoruz. Bu bilgileri de server birleştirmelerini ayarlamak için kullanacağız. Eğer bir bölge beklediğimizden daha kalabalık olursa, o bölgeyi daha az serverla paylaşacağız, belki de hiç paylaşmayacağız.

Balıkçılık yarışmalarını yaparken CRB'yi inaktif etme gibi bir şansımız olacak mı? Ya da darkmon Rabbit'i keserken? Ya da tol barad ve wintergrasp için?

CRB balıkçılık turnuvalarını zaten etkilememeli, 5.0.5 patchi ile o bug'ın düzeltilmiş olması lazım.
Darkmoon Rabbit de bir bug şu an. Oyuncuların feedbacklerine göre değişiklikler yapacağız.

Wintergrasp ve Tol Barad zaten birleştirilmeyecek. O da 5.0.5 patch'i ile beraber düzeltilmiş olmalı.

Ölmeye yüz tutmuş serverlar için ne yapıyorsunuz?

Cross realm bölgeleri, kesinlikle bu konuda attığımız ilk adım.

Ayrıca battle tag seviyesinde arkadaşlıklar sayesinde arkadaşlarınızla CRB üzerinden beraber oynayabilirsiniz.
Auction House kısmına gelirsek, belki ilerde auction house'ları da cross realm yapabiliriz. Ama bu özellik hafife alınmayacak kadar önemli.

Şunu da eklemek isterim ki, oyuncu populasyonu kendi kendine belirliyor. Haliyle serverları birleştirmek insanların düşündüğü gibi sağlıklı bir çözüm değil.

Şu an oyuncuların büyük çoğunluğu maksimum levelde ve sadece ana şehirler gibi kalabalık bölgelerde takılıyorlar. Serverları birleştirmek sadece bu kalabalığı arttırır, ama yine diğer bölgeler boş kalır.
Şunu da unutmayın, eğer mop, oyuncuları tekrar oyuna getirse bile, bu oyuncular genel olarak pandaria dünyasında olacak, diğer bölgeler hala terkedilmiş kalacak.


Görevler ve Hikaye anlatımı.

Biliyorum, sinematikleri planlamak ve yapmak oldukça uzun sürüyor, ama umarım daha bir çoğu gelir!

Aslında cutscene'ler hakkında uzun uzun konuşmak isterim. Eğer oyunu vanilla'dan beri oynuyorsanız görevlerin tarzının da evrimleştiğini görüyor olmalısınız.

Olay tam sinematiklere geldiğinde, pandariada onlardan bol bol var. Oyundaki ve hikayedeki en önemli anları vurguluyorlar. Bunları daha ilk görevden itibaren görmeye başlayabilirsiniz. Ve daha ilk bölgede bir çoğunu izleyebileceksiniz.

ANCAK!

Bizim için hikayeyi oynanışla sunmak sinematiklerle sunmaktan çok daha önemli.
Haliyle, oyunda karakterinizle oynadıkça bir çok olay da oluyor. NPC'ler sizi takip etmeye başlıyor, bir şeyleri öldürürken yardım ediyorlar, görevleri yaptıkça çevreniz değişiyor vs vs. Ayrıca oyundaki önemli karakterlerle etkileşiminizi de oldukça yüksek tutmaya çalışıyoruz.
Ve bunu yaparken de, oyuncuyu sürekli farklı fazlara sokmadan yapıyoruz. (Pandariada önceki expansionlara göre daha az farklı faz var) Ayrıca hikayeyi de tamamen çizgisel olmadan ilerletmeye çalışıyoruz.

Tamamen mükemmel yaptığımız söylemiyorum, ama pandaria bugüne kadar bi expansion'da yaptığımız en iyi hikaye anlatımına sahip.

Legendary Görevini tekrar tekrar yapabilecek miyiz?

Görevi tekrar tekrar yapmanıza gerek yok zaten. Mesela legendary gemleri almaya hak kazandığınız göreve bakalım. Bu görevi yapınca zaten istediğiniz kadar legendary gem alabilirsiniz. Ama gemin kendisi unique equipped. Yani iki tane sha touched dagger'ınız varsa, yalnızca birisini gemli olarak kullanabilirsiniz.

Posted Image

En beğendiğiniz ama hurdaya çıkmış fikirlerinizi anlatabilir misiniz?

Azjol (öncelile ayrı bir bölge olarak düşünüldü, sonra raid olarak düşünüldü) benim gitmesine en üzüldüğüm fikirdi. Yer altının kara ortamı bana çok çekici geliyordu. (Deepholm da güzeldi, ama kocaman bir mağaradan ibaretti, benim bahsettiğim bir yer altı şebekesi) İçerisinde nerubianların yabancı mimarileri... LK expansion'ında yapamadığımıza çok üzgünüm, ama umarım bir gün tekrar ziyaret ederiz.

MoP'taki Legendary silah ve gem görevlerini detaylı bir şekilde anlatabilir misiniz?

Wrathion'un azeroth'un geleceği ile ilgili bir kehaneti var, Birleşik bir Azeroth. Ve wrathion bunun nasıl olacağı ile ilgilenmiyor. Açıkçası kötü mü iyi mi olduğu belli olmayan karakterlerin büyük hayranıyız.

5.0 ile birlikte, Wrathion tarafları anlayıp bir plan üretmeye çalışıyor, onu etkilemek size kalmış. 5.1 patchi ile beraber savaş kıyılara vurduğunda bir şansınız daha olacak, ve sonra... Daha fazla spoiler yok. :)

Bizim 5.0 legendary görevi ile birlikte guild içi kavgaları ve dramaları en aza indirgemek
amacımızdı. Herkes legendary silahını yapmaya hemen başlayabilir ve tamamlayabilir, hatta LFR oyuncuları bile. (Guildinizle beraber daha hızlı bitirebilirsini tabi) Ancak final legendary'e sahip olmak o kadar da kolay değil. Tüm patchler boyunca yayınlanacak olan tüm içeriklere dahil olmanız gerekecek.

Açıkçası TÜM oyuncuların legendary görev'i yapabilecek olması büyük bir fırsat.


Posted Image

Angrathar the Wrath Gate gibi başka bir hikaye örgümüz olacak mı?

Sanırım bu sorunun cevabı olaya hangi gözle baktığına göre değişir. Bana başka mükemmel sinematikleri olan görev var mı diye mi soruyorsun? Yoksa, bir görevi tamamlamak için 2-3 bölgede birden görev yapıp birleşmesinden mi bahsediyorsun? Yoksa büyük şehirleri ya da en önemli konuları ilgilendiren görevlerden mi?

Cevabım: Evet, evet ve evet. :)

Ama bu olaylar birbirinden ayrık ve oldukça azlar, onların özel olmalarını istedik. Ve patchlerle beraber de önemli olaylar olacak. Wrath gate'i beğenmene sevindim, WoW'un hikaye anlatımında bir kilometre taşıydı.

PvP


PvP'den gold kazanılabilecek mi? Ya da takım arkadaşı bulabileceğimiz bir sistem gelecek mi? Pandaria'daki pvp durumu nedir?

Evet bahsettiğin gibi bir sistemi biz de istiyoruz. rated ve unrated BG'ler için çok çeşitli geliştirmelerimiz planlandı.

Gold konusuna gelince, bunu düşündük, ama şu an böyle bir plan yok. Bakalım MoP'un sonlarına doğru neye karar verilecek.

PvP'nin durumuna gelince, 85'deki numaralar şu an çok vahşi. Healerlar deli gibi healliyor, ve healer olmayanlar çok hızlı ölüyor. Ancak 90 levelde, canlar, dps'ten çok daha fazla artıyor. (kabaca 3'e 2 oranında)
Haliyle daha dengeli olacak.


Kaynak: http://www.wowhead.c...a#class-balance

Konu Powah tarafından 16 Eylül 2012 - 07:58 ÖÖ tarih ve saatinde düzenlenmiştir

  • 13

Powah - Stream -  Off

Bir sonraki yayın için isteklerinizi Bu başlığa yazabilirsiniz.


#2 Benegesseritus

Benegesseritus

    Genel Yönetici

  • Administrators
  • 3.244 İleti

Yazma tarihi: 16 Eylül 2012 - 07:41 ÖÖ

İlginç, çok ilginç. Ama ne diyoruz, "hayırlısı" diyoruz.

Yalnız sorular güzel olmasına rağmen az buçuk kaçak cevaplar verilmiş gibi geldi bana. Ama yine de hayırlısı bakalım.
  • 0

#3 Powah

Powah

    Moderatör

  • Moderators
  • 612 İleti

Yazma tarihi: 16 Eylül 2012 - 07:55 ÖÖ

Bazı soruların cevaplarının kaçamak ya da konuyla alaklı değilmiş gibi görünmesinin sebebi, soruların özet halinin verilmiş olması.
Ana kaynağa giderseniz, aslında soruların da uzun uzun paragraflardan oluştuğunu görüyorsunuz.
Haliyle cevaplar bazen konudan sapmış gibi görünebiliyor.

Bir de bir soru var ki, cevaba göre çevirdim desem yeridir, oldukça karmaşıktı tam çeviremedim. hehe.
(Bu sadece bu başlıkta oldu)
Hangisi olduğunu söylemek istemiyorum tabi.

Bir de çevirecek içerik çok genişti, kaynak linkindeki herşeyi tamamlayabildim. Ancak materyalin uzunluğu sebebiyle yorulan beynim, yeni yeni türkçe gramer kuralları üretip saçma sapan cümleler kurmuş olabilir. Affola. :)

Konu Powah tarafından 16 Eylül 2012 - 07:59 ÖÖ tarih ve saatinde düzenlenmiştir

  • 3

Powah - Stream -  Off

Bir sonraki yayın için isteklerinizi Bu başlığa yazabilirsiniz.


#4 Shadowalker

Shadowalker

    Lieutenant General

  • Members
  • 1.507 İleti

Yazma tarihi: 16 Eylül 2012 - 09:38 ÖÖ

Powah Mükemmel bir paylaşım. Teşekkür ediyoruz ( + rep :) )
  • 0

#5 Hayvansi Terlik

Hayvansi Terlik

    Knight

  • Members
  • 350 İleti

Yazma tarihi: 16 Eylül 2012 - 11:02 ÖÖ

Çok sıkı çalışıyorsun Powah, moderatörlüğü sonuna kadar haketmişsin.Tebrikler böyle devam :D
  • 0

vLGYbD.gif


#6 tadrenal

tadrenal

    Scout

  • Members
  • 55 İleti

Yazma tarihi: 16 Eylül 2012 - 11:52 ÖÖ

emek verilip hazırlanmıs paylasım icin tşk ederim
  • 0

#7 sinons760

sinons760

    Sergeant

  • Members
  • 94 İleti

Yazma tarihi: 17 Eylül 2012 - 06:11 ÖÖ

Paylaşım için çok teşekkür ederim :)
  • 0

#8 Shamokan

Shamokan

    Guild Forum Yetkilisi

  • Members
  • 316 İleti

Yazma tarihi: 17 Eylül 2012 - 11:33 ÖÖ

harcadığın emek için teşekkürler.

"Tiller topluluğu size özel bir çiftlik veriyor." kısmını çok merak ettim şimdi :)
  • 0
90 ORC SHAMAN
90 BLOOD ELF WARLOCK
90 UNDEAD HUNTER
90 TROLL DRUID
90 UNDEAD WARRIOR
90 TROLL HUNTER
90 NIGHT ELF PRIEST
90 WORGEN DRUID
87 GOBLIN ROGUE
85 DRAENEI WARRIOR
85 UNDEAD DK
85 BLOD ELF MAGE
-------------------------------------------------------

#9 turkule

turkule

    Genel Yönetici

  • Administrators
  • 3.356 İleti
  • Locationİstanbul

Yazma tarihi: 17 Eylül 2012 - 12:33 ÖS

Güzel bir paylaşım, teşekkürler.

Gerçekten merakla beklediğim bir paket geliyor.
  • 0

#10 Powah

Powah

    Moderatör

  • Moderators
  • 612 İleti

Yazma tarihi: 17 Eylül 2012 - 01:49 ÖS

@Shamokan, direk farmville gibi düşünün, tarlanız var ekin ekiyosunuz biçiyosunuz. Her gün tarlanıza köstebekler, ıvırı zıvır dadanıyor, temizliyosunuz ediyosunuz. :) Tamemen size özel.
  • 2

Powah - Stream -  Off

Bir sonraki yayın için isteklerinizi Bu başlığa yazabilirsiniz.


#11 Shamokan

Shamokan

    Guild Forum Yetkilisi

  • Members
  • 316 İleti

Yazma tarihi: 17 Eylül 2012 - 02:02 ÖS

@Powah teşekkürler bilgi için . Eşimle dalga geçiyordum farmvile oynuyor diye... Sanırım şimdi dalga geçme sırası onda :D
  • 0
90 ORC SHAMAN
90 BLOOD ELF WARLOCK
90 UNDEAD HUNTER
90 TROLL DRUID
90 UNDEAD WARRIOR
90 TROLL HUNTER
90 NIGHT ELF PRIEST
90 WORGEN DRUID
87 GOBLIN ROGUE
85 DRAENEI WARRIOR
85 UNDEAD DK
85 BLOD ELF MAGE
-------------------------------------------------------

#12 just-metal

just-metal

    Sergeant

  • Members
  • 80 İleti

Yazma tarihi: 19 Eylül 2012 - 03:11 ÖÖ

Çok çok mükemmel olmuş ellerine sağlık gerçekten ilk defa bir expansion için bu kadar umutlu ve heyecanlıyım.Legendary item kısmı biraz canımı sıktı o kadar,hala umutluyum değişim iyidir ya.
  • 0

#13 BoRriZ53

BoRriZ53

    Senior Sergeant

  • Members
  • 111 İleti
  • LocationAnkara , Rize

Yazma tarihi: 19 Eylül 2012 - 11:28 ÖÖ

paylaşım için çok sağool ;)
  • 0

Resto Druid 641 ilvl @ Twisting Nether

Raekor Barbarian @ Diablo 3 (250+ paragon)

Shaman @ T.N. (Liberator of Orgrimmar) (retired)





0 Kullanıcı konuyu okuyor

0 Kullanıcı, 0 Misafir, 0 Kayıtsız kullanıcı