İçeriğe git


Resim
- - - - -

5.2 - Görev ve Rare NPCler İçin Yeni Paylaşım Sistemi


  • Please log in to reply
Bu konuya 3 yanıt gönderildi

#1 mesut4244

mesut4244

    Knight

  • Members
  • 345 İleti

Yazma tarihi: 28 Şubat 2013 - 03:28 ÖS

WoW'daki loot sistemi ilk atak yapan alır şeklindedir (solo takılırken). Yani bir rare/görev yaratığına aynı grupta bulunmayan 2 oyuncu saldırıyorken, dropları ilk hasar veren alıyordu fakat 5.2 ile bu sistem değişiyor.

Bir görev/rare yaratığa bir kişi saldırırken, başka biri daha saldırınca yaratığın HPsi saldıran oyuncu sayısına doğru orantılı bir biçimde (her oyuncu başına toplam sağlığın %50'si kadar) artacak ve ilk saldıran oyuncu dışında kalan oyuncuların da loot alma şansı olacak.

Bu sistem şuanlık sadece 5.2 ile oyuna dahil olacak rare/görev yaratıklarında çalışıyor ve normal görev yaratıklarında işe yaramıyor (20 adet xxx yaratığı kes gibi).

Alttaki resimde de görüldüğü üzere yaratığın sağlığı saldıran oyuncu sayısına göre artıyor.
http://media.mmo-cha...ingIsCaring.jpg

(ç(alıntıdır)Ty Nozdormu

Konu mesut4244 tarafından 28 Şubat 2013 - 03:29 ÖS tarih ve saatinde düzenlenmiştir

  • 1

#2 Comingforya

Comingforya

    Sergeant

  • Banned
  • 65 İleti
  • LocationAnkara

Yazma tarihi: 28 Şubat 2013 - 05:12 ÖS

Boyle daha guzel olmus bence spawn timer beklemek yok yardimlasma var.
  • 0

#3 wkdsog_kr

wkdsog_kr

    Senior Sergeant

  • Members
  • 196 İleti
  • LocationAnkara

Yazma tarihi: 28 Şubat 2013 - 05:31 ÖS

Belirtmekte fayda var sadece 5.2 rare spawnlar için geçerli bir durum.
  • 0

#4 cancraft

cancraft

    Member

  • Members
  • Pip*Pip*
  • 15 İleti

Yazma tarihi: 02 Mart 2013 - 02:46 ÖS

şimdi ben lvl kasarken bi rare buldum kesmeye çalısıyorum lvl 90 gearlı bi atacker gelip benim rare saldırgında haliyle benden fazla vuracaktır. Bu adam lootu alacak . exp gelmeyecek bana . Ne anladım ben okadar ugrasmadan
  • 0




0 Kullanıcı konuyu okuyor

0 Kullanıcı, 0 Misafir, 0 Kayıtsız kullanıcı