İçeriğe git


Resim
- - - - -

600'de Meslek Değiştirme


  • Please log in to reply
Bu konuya 6 yanıt gönderildi

#1 berkantk

berkantk

    Scout

  • Members
  • 3 İleti

Yazma tarihi: 19 Kasım 2013 - 07:17 ÖÖ

90 level bi rogue'm var. PvP Itemlarını tamamladım, gemleri yaptım, leatherworking'in vermediği enchleri yaptım. LW'yi 600 e getirdim ve gerekli enchlerimi tamamladım. Şimdi sırayla rogue için daha iyi bonus veren diğer mesleklere geçmek istiyorum. Yani LW/Skinning'i iptal edip mining/jewelcrafting başlamayı düşünüyorum. Mümkün mü böyle bir şey. Yani LW yi iptal edersem aldığım enchler gider mi ?


  • 0

#2 hanua

hanua

    Lieutenant General

  • Members
  • 2.860 İleti

Yazma tarihi: 19 Kasım 2013 - 12:07 ÖS

LW'yi silmektense skiningi sil yerine jw kas. Altvarsa malzeme sorunun olmaz.
  • 0
Benim dotum pıt pıt vuruyor abi-Ezekeel
AMİNTOBELLO

#3 berkantk

berkantk

    Scout

  • Members
  • 3 İleti

Yazma tarihi: 19 Kasım 2013 - 12:56 ÖS

LW nin ench leri yaptım zaten. Itemlerim de bitti. Eğer lw yi silince ench ler gitmiyorsa tutmanın anlamı yok. Önce mining jc Yapıcam sonra jc yerine blacksmithing. Eğer oluyorsa onu soruyorum
  • 0

#4 Vargful

Vargful

    Moderatör

  • Moderators
  • 235 İleti
  • LocationTaksim / Istanbul

Yazma tarihi: 19 Kasım 2013 - 02:22 ÖS

Öyle bir durum söz konusu değil.

Mevcut mesleğiniz ile bağlantılı enchant'ları kaybedersiniz eğer silerseniz.

 

LW zaten yararlı bir prof.

Skinning'i, Jwc veya Enc ile değiştirebilirsiniz.


Konu Vargful tarafından 19 Kasım 2013 - 02:24 ÖS tarih ve saatinde düzenlenmiştir

  • 0

Evren Varg

 

Quad-Glad Rogue

Vengeful

Brutal

Furious

Wrathful


#5 isimsiz755

isimsiz755

    Üye

  • Members
  • 657 İleti

Yazma tarihi: 19 Kasım 2013 - 03:16 ÖS

lw yi silince enchleri gitmese bile silmemek daha mantıklı :D


  • 0

#6 berkantk

berkantk

    Scout

  • Members
  • 3 İleti

Yazma tarihi: 19 Kasım 2013 - 04:07 ÖS

Zaten skinning yerine mining aldım. Maddeleri toplayinca onun yerine jc yapıcam. Şuan düşündüğüm jc mi daha iyi olur yoksa enchanting mi?
  • 0

#7 isimsiz755

isimsiz755

    Üye

  • Members
  • 657 İleti

Yazma tarihi: 19 Kasım 2013 - 04:19 ÖS

yanlış hatırlamıyorsam katkıları aynı ama son lvl bir karekterde enchanting kasmak zor olabilir


  • 0




0 Kullanıcı konuyu okuyor

0 Kullanıcı, 0 Misafir, 0 Kayıtsız kullanıcı