İçeriğe git


Resim
- - - - -

Hesap Şifrem Mail adresim Hakkında Yardım


  • Please log in to reply
Bu konuya 3 yanıt gönderildi

#1 Petito

Petito

    Sergeant

  • Members
  • 69 İleti

Yazma tarihi: 30 Mart 2014 - 10:23 ÖÖ

Arkadaşlar merhaba,

 

Uzun zamandır WoW oynamıyordum fakat artık oynamaya karar verdim. hesabıma mobil authenticator ekleyip öyle giriş yapıyordum. fakat şimdi giriş yapmak istediğimde ise '' 

We couldnt log you in with what you just entered. Please try again.'' şeklinde hata almaktayım. Mobile Authenticator'u nasıl pasif konuma getirebilirim ? 

 

 

ve hesabıma bağlı mail adresine blizzard'a ticket yoluyla değiştirmem mümkün mü yardımlarınızı rica ederim. 

 

iyi günler. 


  • 0

#2 Petito

Petito

    Sergeant

  • Members
  • 69 İleti

Yazma tarihi: 30 Mart 2014 - 12:26 ÖS

yardım lütfen


  • 0

#3 eseruyar

eseruyar

    Warlord

  • Super Moderator
  • 4.570 İleti
  • LocationBurda

Yazma tarihi: 30 Mart 2014 - 06:37 ÖS

Ticket atıp mobil authenticator u kaldırtabilirsin. Şifre sıfırlamayla girebiliyormusun?

En garanti yöntem ticket atıp durumu anlatmak aldığın hatayı yazarsan çözüm bulurlar. Bu hatayı ilk defa gördüm bende


  • 0

Bıraktım yokum

 


#4 Petito

Petito

    Sergeant

  • Members
  • 69 İleti

Yazma tarihi: 30 Mart 2014 - 08:56 ÖS

sorunu hallettim mobil authenticator'u kaldırmak için ticket attım hallettim sorunu teşekkürler.
  • 0




0 Kullanıcı konuyu okuyor

0 Kullanıcı, 0 Misafir, 0 Kayıtsız kullanıcı