İçeriğe git


Resim
- - - - -

Yanlışlıkla karakterimi sildim!


  • Please log in to reply
Bu konuya 25 yanıt gönderildi

#1 Dawnbringer

Dawnbringer

    Sergeant

  • Members
  • 51 İleti
  • Locationİstanbul

Yazma tarihi: 19 Temmuz 2014 - 10:34 ÖÖ

Az önce yanlışlıkla sürekli oynadığım karakterimi sildim, hemen ardından ticket açtım ne kadar sürede geri dönerler ? ve karakterim geri gelir mi?


  • -1

#2 Egemeric39

Egemeric39

    Knight Lieutenant

  • Members
  • 591 İleti
  • LocationBatteground

Yazma tarihi: 19 Temmuz 2014 - 04:58 ÖS

Çok ayıp olucak ama nasıl elin delete kutusuna gidip delete diyebildin merak konusu olabilir  :D Karakterine gelicek olucaksak şimdiden geçmiş olsun istediğin kadar Ticket at geri göndermezler.


  • -1

For The Scourge ! 


#3 Shamokan

Shamokan

    Guild Forum Yetkilisi

  • Members
  • 316 İleti

Yazma tarihi: 19 Temmuz 2014 - 08:13 ÖS

hiç merak etme veriyorlar. ben 7 yıl içinde 5 ya da 6 karakterimi sildim ve her silişimden en geç 2 saat sonra ticket açıp geri aldım.


  • 0
90 ORC SHAMAN
90 BLOOD ELF WARLOCK
90 UNDEAD HUNTER
90 TROLL DRUID
90 UNDEAD WARRIOR
90 TROLL HUNTER
90 NIGHT ELF PRIEST
90 WORGEN DRUID
87 GOBLIN ROGUE
85 DRAENEI WARRIOR
85 UNDEAD DK
85 BLOD ELF MAGE
-------------------------------------------------------

#4 Egemeric39

Egemeric39

    Knight Lieutenant

  • Members
  • 591 İleti
  • LocationBatteground

Yazma tarihi: 19 Temmuz 2014 - 08:43 ÖS

hiç merak etme veriyorlar. ben 7 yıl içinde 5 ya da 6 karakterimi sildim ve her silişimden en geç 2 saat sonra ticket açıp geri aldım.

Eski bir üye olduğun için belkide olabilir.Ama yeni bir üye için hayatta böyle bir şey yapmazlar.


  • 0

For The Scourge ! 


#5 Dawnbringer

Dawnbringer

    Sergeant

  • Members
  • 51 İleti
  • Locationİstanbul

Yazma tarihi: 19 Temmuz 2014 - 08:49 ÖS

Karakterimi saatler önce live chat yoluyla  geri aldım arkadaşlar, sorun çözülmüştür, Ege uyku sersemiydim :D


Konu Dawnbringer tarafından 19 Temmuz 2014 - 08:49 ÖS tarih ve saatinde düzenlenmiştir

  • 0

#6 Egemeric39

Egemeric39

    Knight Lieutenant

  • Members
  • 591 İleti
  • LocationBatteground

Yazma tarihi: 19 Temmuz 2014 - 11:43 ÖS

Karakterimi saatler önce live chat yoluyla  geri aldım arkadaşlar, sorun çözülmüştür, Ege uyku sersemiydim :D

Aman Allah dikkat at diğer itemlerini legandary cloak'ı silmeyesinde :) Neyse sevindim
  • 0

For The Scourge ! 


#7 hanua

hanua

    Lieutenant General

  • Members
  • 2.860 İleti

Yazma tarihi: 20 Temmuz 2014 - 01:18 ÖÖ

İtemde karakterde geri veriliyordu benim zamanımda. 


  • 0
Benim dotum pıt pıt vuruyor abi-Ezekeel
AMİNTOBELLO

#8 Dawnbringer

Dawnbringer

    Sergeant

  • Members
  • 51 İleti
  • Locationİstanbul

Yazma tarihi: 20 Temmuz 2014 - 02:12 ÖÖ

Aman Allah dikkat at diğer itemlerini legandary cloak'ı silmeyesinde :) Neyse sevindim

Öyle bir hata yapmam çünkü uyku sersemiydim farkında olmadım

 

İtemde karakterde geri veriliyordu benim zamanımda. 

 

Halen veriliyor :)


  • 0

#9 Ezekeel

Ezekeel

    Genel Yönetici

  • Executives
  • 9.313 İleti

Yazma tarihi: 20 Temmuz 2014 - 02:23 ÖÖ

Blizzard böyle bir şeyde eski-yeni kullanıcı ayrımı yapmaz. Yapacak olsalar yenisine daha iyi davranırlar, stratejileri yenilere yönelik oluyor. Itemlar da geri veriliyor zaten, sadece gem ve enchantlar silinmiş oluyor. Hatta artık item kurtarma özelliği bile var hesap sayfasında. Bir de uyku sersemi bile olsan da nasıl yapabildin yahu?  Delete desen bile üstüne bir de "delete" yazmadan silemiyorsun? :D



#10 Shamokan

Shamokan

    Guild Forum Yetkilisi

  • Members
  • 316 İleti

Yazma tarihi: 20 Temmuz 2014 - 03:35 ÖÖ

Ezekeel nick change yöntemi desem "ahhh ahhh eski günler " dermisin ? :D


  • 0
90 ORC SHAMAN
90 BLOOD ELF WARLOCK
90 UNDEAD HUNTER
90 TROLL DRUID
90 UNDEAD WARRIOR
90 TROLL HUNTER
90 NIGHT ELF PRIEST
90 WORGEN DRUID
87 GOBLIN ROGUE
85 DRAENEI WARRIOR
85 UNDEAD DK
85 BLOD ELF MAGE
-------------------------------------------------------

#11 Egemeric39

Egemeric39

    Knight Lieutenant

  • Members
  • 591 İleti
  • LocationBatteground

Yazma tarihi: 20 Temmuz 2014 - 11:15 ÖÖ

Blizzard böyle bir şeyde eski-yeni kullanıcı ayrımı yapmaz. Yapacak olsalar yenisine daha iyi davranırlar, stratejileri yenilere yönelik oluyor. Itemlar da geri veriliyor zaten, sadece gem ve enchantlar silinmiş oluyor. Hatta artık item kurtarma özelliği bile var hesap sayfasında. Bir de uyku sersemi bile olsan da nasıl yapabildin yahu?  Delete desen bile üstüne bir de "delete" yazmadan silemiyorsun? :D

İsim değiştirme desem peki 

 

Ezekeel nick change yöntemi desem "ahhh ahhh eski günler " dermisin ? :D

Katılıyorum ve  bu son nokta olur :D


  • 0

For The Scourge ! 


#12 Dawnbringer

Dawnbringer

    Sergeant

  • Members
  • 51 İleti
  • Locationİstanbul

Yazma tarihi: 20 Temmuz 2014 - 02:18 ÖS

Blizzard böyle bir şeyde eski-yeni kullanıcı ayrımı yapmaz. Yapacak olsalar yenisine daha iyi davranırlar, stratejileri yenilere yönelik oluyor. Itemlar da geri veriliyor zaten, sadece gem ve enchantlar silinmiş oluyor. Hatta artık item kurtarma özelliği bile var hesap sayfasında. Bir de uyku sersemi bile olsan da nasıl yapabildin yahu?  Delete desen bile üstüne bir de "delete" yazmadan silemiyorsun? :D

 

Gem ve enchatlarda silinmiyor :D Ya o an farkedemedim diğer karakteri siliyorum sandım ekrana bakmadım bile hiç :D


  • 0

#13 Ezekeel

Ezekeel

    Genel Yönetici

  • Executives
  • 9.313 İleti

Yazma tarihi: 20 Temmuz 2014 - 02:28 ÖS

Demek artık silinmiyormuş, eskiden onlar gidiyordu ki düzeltilmesi iyi olmuş. Gerçi benim karakter değil de tek tek itemları alırken gem enchant falan kurtarılamadığı söylenmişti.



#14 Dawnbringer

Dawnbringer

    Sergeant

  • Members
  • 51 İleti
  • Locationİstanbul

Yazma tarihi: 20 Temmuz 2014 - 02:29 ÖS

Önceden olabilir belki, böyle bi durum ilk kez başıma geldiği için, bende biraz o düşünceye kapılmadım değil


  • 0

#15 Egemeric39

Egemeric39

    Knight Lieutenant

  • Members
  • 591 İleti
  • LocationBatteground

Yazma tarihi: 20 Temmuz 2014 - 03:39 ÖS

Demek artık silinmiyormuş, eskiden onlar gidiyordu ki düzeltilmesi iyi olmuş. Gerçi benim karakter değil de tek tek itemları alırken gem enchant falan kurtarılamadığı söylenmişti.

Aynısını bana kardeşim yapmıtı örneğini verirken bile hala gözlerim doluyor  <_< İlk Shodowmourene'yi aldığımda (hatırlamıyorsam 3.3.5 çıkalı 2 ay sonra) gemlerini ve enchantlarını bastığım gün kardeşim olan ''Hıyar'ın teki'' balta'yı silmişti.Ne yazıkki enchant ve gemleri basılı halde alamadım ama yinede gem ve enchantları alabildim  ^_^


  • 0

For The Scourge ! 


#16 eseruyar

eseruyar

    Warlord

  • Super Moderator
  • 4.570 İleti
  • LocationBurda

Yazma tarihi: 20 Temmuz 2014 - 08:43 ÖS

Ticket atmadanda kurtarılıyordu sanırım ya item restoration kısmından item ve sildiğin karakteri alabiliyordun


  • 0

Bıraktım yokum

 


#17 Dawnbringer

Dawnbringer

    Sergeant

  • Members
  • 51 İleti
  • Locationİstanbul

Yazma tarihi: 20 Temmuz 2014 - 09:46 ÖS

Ticket atmadanda kurtarılıyordu sanırım ya item restoration kısmından item ve sildiğin karakteri alabiliyordun

 

Yok itemi geri alabiliyorsun sadece, ben bakındım öylede karakteri geri alma yok sadece item


  • 0

#18 Egemeric39

Egemeric39

    Knight Lieutenant

  • Members
  • 591 İleti
  • LocationBatteground

Yazma tarihi: 21 Temmuz 2014 - 01:12 ÖS

Ticket atmadanda kurtarılıyordu sanırım ya item restoration kısmından item ve sildiğin karakteri alabiliyordun

Yok abi dediğin şeyde sadece itemi geri alabiliyorsun yoksa ben mi yanlış biliyorum ya dur yada ya çalışmadığım yerden geldi hocam nolur 45 verin  :unsure:


  • 0

For The Scourge ! 


#19 eseruyar

eseruyar

    Warlord

  • Super Moderator
  • 4.570 İleti
  • LocationBurda

Yazma tarihi: 22 Temmuz 2014 - 08:23 ÖS

Otur sıfır!!

Ben geçen sene bakmıştım sanki öyle bişey vardı iyi hatırlıyorum ama gene bakarım bulabilirsem linki


  • 0

Bıraktım yokum

 


#20 Ezekeel

Ezekeel

    Genel Yönetici

  • Executives
  • 9.313 İleti

Yazma tarihi: 22 Temmuz 2014 - 08:59 ÖS

İkiniz de aynı şeyi diyorsunuz zaten. Sadece itemlar internetten kurtarılabiliyor.






0 Kullanıcı konuyu okuyor

0 Kullanıcı, 0 Misafir, 0 Kayıtsız kullanıcı