İçeriğe git


Resim

Warlords of Draenor-Genel Bilgiler, Değişiklikler vs.-


  • Please log in to reply
Bu konuya 5 yanıt gönderildi

#1 eseruyar

eseruyar

    Warlord

  • Super Moderator
  • 4.570 İleti
  • LocationBurda

Yazma tarihi: 26 Ekim 2014 - 06:32 ÖS

World of Warcraft’ın yeni genişleme paketi Warlords of Draenor (Draenor’un Savaş Efendileri) hakkında her türlü bilgiye ulaşabileceğiniz yazımıza hoşgeldiniz. Yazımızı sosyal medyada paylaşarak daha çok kişinin bilgilenmesini sağlayabilirsiniz.

http://www.wowhead.com/wod

 

Genel

  • Yeni ek paket Warlords of Draenor – oyuncular orc klanları ve draenei’ın yaşadığı 30 yıl önceki Outland‘i ziyaret edecekler.
  • Yeni seviye sınırı 100 olacak ve yeni ek paketi aldıklarında ücretsiz seviye 90 olma imkanına kavuşacaklar, böylece eski içerikleri es geçerek direkt Warlords of Draenor içeriğinde oynayabilecekler. Dijital ön sipariş verdiğiniz anda ücretsiz seviye 90 boost’u kazanacaksınız–böylece Mists of Pandaria sonunda direkt 90 olmuş olabileceksiniz.
  • Blizzard’ın oyuncu evleri isteyen oyunculara cevabı Garnizonlar olacak. Hiç Warcraft III oynadınız mı? World of Warcraft’ta bir üssünüz olduğunu hayal edin! Garnizonlar oyuncuların kendi evleri olacak ve tamamen özelleştirilebilir olacaklar.
  • Artık 10 ve 25 kişilik raid yok. Normal ve Heroic raidler artık 10 ile 25 arasında değişen boyuta sahip olacaklar. Yeni progress raid formatı 20 kişilik Mythic modu olacak.
  • Draenei ve Blood Elf te dahil 8 eski ırka yeni karakter modelleri geliyor.
  • Eşyalarda büyük değişime gidiliyor, eşyalardan hit, parry, dodge, expertise, ve reforge kalkıyor.
  • Zırhınız kullandığınız spec’e göre stat değiştirecek. Artık intelligence plate ve strength plate tarzı set farkları yok.
  • Çanta boşlukları artık daha iyi olacak–görev eşyaları artık çantada yer kaplamazken, heirloom ve oyuncak eşyalar, tıpkı binek ve petler gibi özel bir Koleksiyon sekmesinde yer alacaklar.
  • Efsanevi eşyalar devam edecek–Blizzard’ın MoP’un görev hattından memnun ve benzer bir görev serisi WoD’da da yer almakla beraber geçmişteki gibi efsanevi eşyalar bulunacak.
  • Yedi yeni bölge olacak ve her biri son derece atmosferik olacak. Draenor, Outland’in 30 yıl önceki hali olduğundan tüm bölgeler tamamen orijinal olacak.
  • Ek paket ortası için yeni zindanlar planlanıyor. WoD’da, MoP’ta yaşanılan zindan eksikliği yaşanmayacak.
  • Adventurer’s Guide (Maceracının Rehberi), oyuncuya teçhizatına, seviyesine ve mesleklerine göre içerik önerecek.
  • Güzel bir yan proje olarak, Blizzard eski oyunların mevcut bilgisayarlarımızda oynanabilmesi üzerinde de çalışıyor.
  • Cataclysm genişleme paketiyle büyük hasar gören Stormwind City’nin, 6.0 yamasıyla tamir edilmesi bekleniyor. Kaynak
  • Void Storage’in kapasitesi, yeni bir sekme eklenerek 2 katına çıkacak.
  • Kişisel bankanıza 98 slotluk yeni bir meslek sekmesi eklenecek. Bu sekmede meslek materyallerinizi biriktirebileceksiniz.
  • Guild seviyeleri kalkıyor. Artık tüm guildler açıldıkları anda seviye 25 olacaklar. Ayrıca Cash Flow vb. bazı guild perkleri de oyundan kalkıyor. Kalkan perklerden biri de Ride Like the Wind. Artık uçuş hatları bu perkin kaldırılmasıyla birlikte daha hızlı olacak.
Ücretsiz Seviye 90 Karakter Genel Bilgi
  • Zor giriş engeliyle karşılaşmak yerine oyuncuların arkadaşlarıyla birlikte sevdiği içeriğe direkt erişmesini sağlamak için, hesabını Warlords of Draenor’a yükselten her oyuncu, bir defalığına ücretsiz seviye 90‘a yükselme kazanacak.
  • Ek paket satın almayan bölgelerdeki oyuncular içinse alternatif bir ücretsiz seviye 90 karakter metodu ayarlanacak.
  • Oyuncular Warlords of Draenor’u dijital olarak satın aldıkları gibi ücretsiz 90 olma fırsatına sahip olacaklar.
  • Direkt 90′a yükseltmek için bir karakter seçmeniz gerekmiyor.
  • Bir seviye 1 karakter oluşturup, onu 90′a boostlayabileceksiniz.
  • 90′a yükseltilen karakterler seviyesine uygun teçhizata ve diğer birkaç faydalı özelliğe sahip olacaklar. Böylece sonraki 10 seviyeyi rahatlıkla atlayabilecekler.
  • Seviye 60 üstü karakterini 90′a yükselten oyuncular Veteran bonusu kazanıp mevcut mesleklerini direkt 600′e yükseltmeye de sahip olacaklar.
  • Yeni 90 seviye karakterine yabancı olan oyuncular için Draenor’daki istilacı Orc gruplarıyla savaşacakları özel bir tanıtım alanı olacak. Tıpkı Death Knight’larda olduğu gibi.
  • Ekstradan başka karakterlerini de seviye 90′a yükseltmek isteyen oyuncular için özel bir ödeme seçeneği de yer alacak.
Seviye 100 Talentlar
Necrotic Plague
Pasif.

 

30 saniye boyunca her 2 saniyede 1, istif başına Saldırı Gücünüzün %2.25’i kadar hasar verir. Her hasar verdiğinde, 1 istif kazanır ve eğer mümkünse 8 yarda mesafe yakınınızdai diğer hedeflere atlar. Bununla enfekte olan hedef size saldırmaya çalışırsa 2 Runic Power kazanırınız.

Blood Plague ve Frost Fever‘in yerine geçer. Bu etki yenilenemez, onun yerine istif kazanır.

Defile
1 Unholy30 yard menzilAnında

Death Knight tarafından hedeflenen toprağı kirletir, eğer alanda düşman varsa her saniye başına Saldırı Gücünüzün %27.5’i kadar Shadowfrost hasarı verir ve hem menzil hem de hasar büyüklüğü açısından %2.5 büyür. Defile’ın içindeki düşmanlar size %10 daha az hasar verir. Death and Decay‘ın yerine geçer.

Breath of Sindragosa
15 Runic Powerher saniye başına ekstra 15Anında1 dk CD

Önünüzdeki 12 yard içindeki koni alan içerisindeki düşmanlara her saniye başına Saldırı Gücünüzün tamamı kadar Shadowfrost hasarı verir ve onları 6 saniyeliğine Mark of Sindragosa ile etkiler. Runic Power bitince yada hareket ederseniz sona erer. Mark of Sindragosa, etkilediğiniz hedeflerin size verdiği hasarın %10′unun sizi iyileştirmesini sağlar.

Touch of Elune

 

  • Euphoria (Balance)Pasif. Solar Eclipse’e girmek, Starfall‘ınızın Sunfall’a dönüşmesini ve CD’sinin sıfırlanmasını sağlar.
  • Lunar Inspiration (Feral)PasifMoonfire artık Cat Form‘dayken de kullanılabilir, 1 combo point yaratır ve 30 enerji harcar.
  • Guardian of Elune (Guardian)Anında, 1.5 sn CD, Bear Form’u gerekir. 15 saniyeliğine 60 Rage’i anında 5000 absorb’a dönüştürür.

Frenzied Regeneration‘ın yerine geçer.

Will of Malfurion

  • Zenith (Balance)Yönlendirmeli (Channelled). 60 yard mesafedeki tüm düşmanları hedef alır ve kullananın Moonfire ve Sunfire etkilerini hızlandırır, onların 4 saniyeliğine %400 hasar vermelerini sağlar.
  • Bloodtalons (Feral)PasifThrash artık Rake‘i hasar alan diğer hedeflere de yayar.
  • Malfurion’s Tenacity (Guardian)Pasif. Zırhınızı agility’nizin %200′ü kadar artırır.
  • Germination (Restoration)PasifGenesisRejuvenation‘ı hızlandırdıktan sonra 1 saniye uzatır.

Might of Malorne

  • Balance of Power (Balance)Pasif. Lunar ve Solar Eclipse’ler artık 0 Balance Power’da bitmek yerine diğeri tetikleninceye dek sürerler.
  • Savagery (Feral)PasifSavage Roar artık bir pasif yetenek olur.
  • Bristling Fur (Guardian)PasifEnrage‘i kullandıktan sonra size yapılacak ilk saldırı %50 daha az hasar verir.
  • Rampant Growth (Restoration)PasifSwiftmend artık Regrowth yada Rejuvenation harcar fakat CD süresi kalkar.
Bola Shot
30 Focus40 yard menzilAnında.

 

Hedefe, etrafını saracak olan bir bola fırlatır. 1 saniye sonra patlar ve 3000 Ateş hasarı verir. 5 yard içerisindeki düşmanlara da ekstra 2000 Ateş hasarı verir.Arcane Shot‘ın yerine geçer.

Snipe
40 yard menzil2.77 sn cast.

Dikkatlice mükemmel bir atış yapar, %150 silah hasarı verir. 60 focus oluşturur. Hareket halindeyken cast edilemez. Steady Shot‘ın ve Cobra Shot‘ın yerine geçer.

  • Beast Mastery ve Survival: Ayrıca undefined‘i yeniler.
  • Marksmanship: undefined‘u tetikler.

With or Without You

Prolonged Exposure

 

  • Overpowered (Arcane)Pasif. Arcane Missile cast etmek Arcane Power‘ı 2 saniye uzatır.
  • Kindling (Fire): Fireball, Pyroblast, ve Inferno Blast ile verdiğiniz kritik vuruşlar Combustion‘ın sürsini 1 saniye uzatır.
  • Thermal Void (Frost), Pasif. Ice Lance cast etmek Icy Veins‘in süresini 2 saniye uzatır.

Prismatic Crystal
40 yard menzilAnında.

Sadece mage tarafından saldırılabilen, hedefin bulunduğu konuma odaklanan bir kristal çağırır. Kristal, kendisine verilen tüm hasarları absorb eder. 10 saniye sonra, enerji patlaması gerçekleştirir ve 6 saniye boyunca 8 yard mesafedeki tüm hedeflere, aldığı hasarın %130′u kadar hasar verir.

Falling Stars

  • Arcane Orb (Arcane)Anında15 sn CD. Mage’in önünden itibaren 40 yard mesafeye kadar giden bir Arcane Orb oluşturur, Orb geçtiği tüm düşmanlara 1000 Arcane hasarı verir. Her hasar verdiğinde, mage’e bir Arcane Charge kazandırır.
  • Meteor (Fire)Anında40 yard menzil45 sn CD. Hedeflenen konuma 3 saniye sonra inecek bir meteor çağırır, 8 yard mesafedeki tüm düşmanlar arasında dağılacak 10000 hasar verir. Ayrıca yeri de yakar ve alana giren düşmanlara 10 saniye boyunca 2000 Ateş hasarı verir.
  • Comet Storm (Frost)Anında40 yard menzil30 sn CD. Hedefe ve etrafına 7 adet kuyrukluyıldız serisi çağırır, her biri 2000 hasar verir ve darbe noktasından 5 yard mesafedeki diğer hedeflere dağılır.
Vital Convictions

 

  • Soul Dance (Brewmaster)Pasif. You are now able to shrug off even spells, such that 30% of your normal Stagger amount works against magic damage.
  • Detonate Chi (Mistweaver)1000 mana100 yard menzilAnında. Healing Spheres yeteneğinizin anında tetiklenmesini ve maks. 6 yard menzildeki en yakın arkadaşınızı sağlar.
  • Hurricane Strike(Windwalker)15 yard menzil45 sn CDAnında. Hızlı bir tekmeleme serisi açığa çıkarır, yakındaki hedefler arasında saldırıda bulunur, 3 saniye boyunca 14000 hasar verir. Tekme atarken, tüm hasar ve etkilere karşı direnç kazanırsınız.

Chi Explosion 1 Chi40 yard mesafeAnında Maksimum dört Chi harcayarak hedefin Chi enerjisiyle patlamasını sağlar, Chi’ye bağlı olarak ekstra etkilere sebep olur:

  • Brewmaster: +1 Chi: Bir hedefe 2,500 Nature hasarı verir.
  • +2 Chi: Ayrıca 6 saniyeliğine Shuffle kazanırsınız.
  • +3 Chi: Ayrıca sendeleyen tüm hasarlarınızı arındırır.
  • 4 Chi: Hasar ayrıca 8 yard mesafedeki diğer tüm hedeflere de vurur.
  • Mistweaver: +1 Chi: Bir dostunuzu 2,500 HP iyileştirir.
  • +2 Chi: Bu iyileştirme ayrıca 8 yard mesafedeki diğer tüm dostlarınızı da iyileştirir.
  • +3 Chi: Hedefin etrafındaki 8 yard mesafelik halka içine 8 adet Healing Spheres oluşturur.
  • 4 Chi: İyileştirilen dostlar ayrıca 6 saniye boyunca 800 sağlıkla iyileşmeye devam edecekler.
  • Windwalker: +1 Chi: Bir hedefe 2,500 Nature hasarı verir.
  • +2 Chi: Hasar alan düşmanlar ayrıca 6 saniye boyunca fazladan 1,500 Nature hasarı alırlar.
  • +3 Chi: Ayrıca 1 Tigereye Brew şarjı kazandırır.
  • 4 Chi: Hasar ayrıca 8 yard mesafedeki düşmanlara da vurur.

Serene Mists

  • Serenity (Brewmaster and Windwalker)1.5 dk CDAnında. 10 saniyeliğine zihinsel ve fiziksel olarak dinginlik durumuna girersiniz. Bu durumdayken tüm Chi harcamaları tekrar dolar.
  • Soothing Tendrils (Mistweaver)Pasif. Soothing Mists artık son dost hedefin 15 yard menzilindeki ekstra 2 dost hedefe de zincirlenir ve %50 ekstra Chi yaratma şansı bulunur.
The Light Within

 

  • Bastions of Light (Holy)PasifBeacon of Light artık 2 hedef üzerinde kullanılabilir.
  • Empowered Seals (Protection and Retribution)Pasif. Seal’lerinizin, Judgment‘inizin sizi çeşitli özellikler bahşetmesini sağlar:
    • Judgment of Justice: 20 saniyeliğine hareket hızınızı %10 artırır.
    • Judgment of Insight: 20 saniye boyunca her 2 saniyede bir sağlığınızın %3′ü kadar sizi iyileştirir.
    • Judgment of Righteousness: 20 saniyeliğine saldırı hızınızı %10 artırır.
    • Judgment of Truth: 20 saniyeliğine saldırı gücünüzü %10 artırır.

Seal of Faith
623 manaAnında

Sizi Kutsal Işık’la doldurur, verilen tüm hasara gör size Faith verir. Faith, sonraki iyileştirme büyünüz için büyü gücü sağlar.

  • Holy: Seal of Faith aktifken, verdiğiniz tüm hasarlar %30 artar.
  • Protection and Retribution: Seal of Faith aktifken verdiğiniz tüm hasarlar %30 düşer.

Divine Conviction

  • Saved by the Light (Holy)PasifBeacon of Light olan dost hedefinizin sağlığı %30′un altına düşerse, anında yaralı hedefe koruyucu kalkan yerleştirmenizi sağlar, böylece 10 saniyeliğine hedefin maksimum %30 sağlığı kadar hasarı absorb etmesini sağlarsınız. 60 saniye içinde aynı yöntemle aynı hedefi 1′den fazla koruyamazsınız.
  • Holy Shield (Protection)Pasif. Blok şansınızı %10 artırı ve blok yaptığınızda size saldırana 2000 Holy hasar verirsiniz.
  • Final Verdict (Retribution), 3 Holy Power, Anında, Yakın mesafe. Silahınızı Kutsal güç ile güçlendirirsiniz ve yıkıcı bir hasar gerçekleştirerek Holy olarak %250 silah hasarı verirsiniz.

Templar's Verdict‘in yerine geçer.

Divine Clarity

 

  • Clarity of Will (Discipline)1000 mana40 yard menzil2.5 sn cast. Hedefi koruyucu bir duvarla kaplar, 30 saniyede 2,500 hasar emer.
  • Clarity of Purpose (Holy)1000 mana40 yard menzil2.5 sn cast. Hedefin 10 yard mesafes içerisinde bulunan dostları 5000 iyileştirir, daha fazla yaralı hedefler daha fazla iyileştirme alacak şekilde ayrılırlar.
  • Clarity of Power (Shadow)Pasif. Periyodik Shadow hasar büyülerinizden etkilenmemiş hedefler, direkt Shadow hasarlarınızdan %40 ekstra hasar alırlar. Ayrıca Mind SpikeMind Blast‘ın cooldown süresini 1 saniye düşürür.

Mastery: Mental Anguish yeteneğinizin direkt Shadow yeteneklerinizi de etkiler.

Power of the Void

  • Shifting Perspectives (Discipline and Holy)Pasifundefined‘inizin cooldown’ı kalkar, fakat artık sadece sizden daha düşük sağlığa sahip hedefler üzerinde kullanılabilir ve artık iyileştirme sağlamaz.
  • Void Entropy (Shadow)Tüm Shadow Orbları harcar40 yard menzil1.5 sn cast. 60 saniyeliğine her 3 saniyede bir 750 Shadow hasarı vermek için 3 Shadow Orb harcar.

Spiritual Guidance

  • Saving Grace (Discipline and Holy)3000 mana40 yard menzilAnında. Bir dost hedefi, toplam sağlığının %50′si kadar anında iyileştirir. 10 defa istiflenmek üzere, 10 saniyeliğine iyileştirme oranınızı %10 düşürür.
  • Auspicious Spirits (Shadow)PasifShadowy Apparitions‘unuz artık hasar verdiğinizde 1 Shadow Orb kazandırır.
Venom Rush

 

Maksimum enerjinizi 15 artırır. Maksimum 3 defa olmak üzere, zehirlediğiniz düşman başına enerji yenileme hızınızı %5 artırır.

Shadow Reflection
20 yard menzilAnında2 dk CD

Sizi izleyip, 8 saniyeliğine yetenek kullanımınızı hafızasında tutan bir gölgenizi hedef üzerinde çağırır. Bu süreden sonra, 8 saniye boyunca hedef, hafızasına kaydettiği yetenek kullanımınızın aynısını hedefe uygular.

Death from Above
50 enerjiAnında20 sn CD

Hedefteki combo point harcayan bitirici vuruşlar silahlarınızı Gölge enerjisiyle güçlendirir ve yıkıcı 2 parça saldırı gerçekleştirir. Etrafını sararsınız, 8 yard mesafedeki tüm düşmanlara Shadow hasarı veririsiniz ardından havaya zıplar ve hedefinize arkadan kesme vuruşu yaparak ekstra Shadow hasarı verirsiniz. 1 puan: 400 alan hasarı, 1000 hedef hasarı 2 puan: 800 alan hasarı,, 2000 hedef hasarı 3 puan: 1,200 alan hasarı,, 3000 hedef hasarı 4 puan: 1,600 alan hasarı,, 4000 hedef hasarı 5 puan: 2000 alan hasarı,, 5000 hedef hasarı

Rainstorm

 

  • Storm Armor (Elemental and Enhancement)Lightning Shield‘iniz aktifken yıldırım her 3 saniyede, 40 yard mesafede yakınınızdaki düşmanlara 2000 Doğa hasarı verir.
  • Condensation Totem (Restoration)100 manaAnında. Kullananın önünde, 1 dakikalığına overheal’leri toplayan 5 HP’ye sahip Water Totem çağırır ve bu overhealleri, kullanacağınız bir sonraki undefinedHealing SurgeHealing WaveChain Heal, yada Riptide için büyü gücü olarak kullanır.

Storm Elemental Totem
1022 mana5 dk CDAnında

Kullananın önünde 6000 HP’ye sahip bir Air Totem çıkartır, kullananın düşmanlarının üzerine rüzgar savuran bir Greater Storm Elemental çıkartır. Her bir rüzgar savuruşu düşmanlara hasar verir, ardından verilen %100 hasarın 15 yards mesafesi içindeki dostları iyileştirir, eşit olarak bölünür. İptal edilene kadar sürer.

Reach of the Elements

  • Liquid Magma (Elemental and Enhancement)40 yard menzilAnında45 sn CD. Mevcut Fire toteminizi lav gücüyle güçlendirir, 40 yard mesafedeki rastgele bir düşmana her 15 saniyede 1 defa lav topakları kusmasını sağlar. Her lav 8 yard mesafedeki düşman hedeflere 2000 Ateş hasarı verir.
  • High Tide (Restoration)PasifChain Heal‘iniz artık Riptide‘dan etkilenen hedeflere de sıçrar.
Chaotic Resources

 

  • Soulburn: Haunt (Affliction), Pasif. Haunt yeteneğinize Soulburn güçlendirmesi sağlar. Haunt yeteneğiniz ayrıca size 30 saniyeliğine %15 artırılmış, periyodik hasar sağlar.
  • Demonbolt (Demonology): Mevcut Demonic Fury’nizin %30′unu 3000′e kadar hasar vermek için harcar ve bir sonraki sefer 50′den az Demonic Fury’niz olduğunda 300 Demonic Fury’nizi iade eder.
  • Charred Remains (Destruction): Incinerate ve Conflagrate yetenekleriniz %60 daha az hasar verirler ama %300 daha fazla Burning Ember oluştururlar.Fire and Brimstone artık Chaos Bolt’u da etkiler.

Cataclysm
40 yard menzil2.6 sn cast1 dk CD

Hedef konumunda bir Cataclysm açığa çıkarır, 8 yard içindeki tüm düşman hedeflere 10,000 Gölgeateşi hasarı verir.

  • Affliction and Demonology: Ayrıca Corruption uygular.
  • Destruction: Ayrıca Immolate uygular.

Demonic Servitude
Pasif

Artık daha büyük demonların kontrolünü de elinize alabilirsiniz. Doomguard ve Infernal gibi petlerin kalıcı olarak sizinle hareket etmesini sağlar.

Anger Management

 

Harcadığınız her 15 Rage, Readiness etkili yeteneklerinizin CD süresini 1 saniye düşürür.

Ravager
40 yard menzil1 sn cast1 dk CD

Hedef konuma, 8 yard mesafedeki düşmanlara her saniye 3000 hasar verecek bir dönen balta fırlatır. 15 saniye sürer.

Extreme Measures

  • Ignite Weapon: Silahınızı tutuşturur ve Ateş hasarı olarak %100 silah hasar verir (eğer tek el silah kuşanmışsanız %140) ve oto-saldırılarınızın da 10 saniye boyunca Ateş hasarı vermesini sağlar. Bu yetenek GCD’ye tabii değildir. Heroic Strike‘ın yerine geçer.
  • Gladiator Stance (Protection), Anında, 1.5 sn CD. Korkusuz bir savaş stance’ı. Verilen tüm hasarı %20 artırır. Shield Block‘unuzun yerine Shield Charge geçer. Combat esnasındayken bu stance’da çıkamaz, başka stance’daysanız bu stance’a giremezsiniz.

Defensive Stance‘ın yerine geçer.

Garnizon ve Takipçiler

Garnizonlar, World of Warcraft’ın oyuncu evleridir. Görev yaptıkça ve Takipçi aldıkça, Garnizonunuz daha çok özellikle yükseltilebilecek.

388404.jpg

 

Garnizonunuzu Genişletme

Oyuncular yeni binalar yapabilir ve Garnizonlarını genişletebilirler.

  • Oyuncular, zamanla yükseltilebilip genişletilebilecek çeşitli binalar inşa edebilecekler.
    • Küçük yapılar: Alchemy Lab, Smithy, Enchanter’s Study, Engineering Works, Scribe’s Office, Salvage Yard, Storehouse, Tailoring Studio, Jewelcrafting, ve Tannery.
    • Orta büyüklükte yapılar: pet stable, trading post, lumber mill, barn, ve inn. Pet stable epic petler yetiştirebilmenizi sağlayacak ve orada savaşmak için özel bir eğitmen de bulunacak.
    • Büyük yapılar: barracks, infirmary, armory, stable, academy, mage tower.
  • Garnizonlar 3 aşamaya sahip olacaklar. Küçük, orta ve büyük arazilerinizi doldurdukça seviye atlayacaklar. Her aşama farklı bonusa sahiptir. Örneğin, tier 2 size, %15 Takipçi iyileştirme hızı, %5 pasif yakın menzil bonusu, %5 pasif menzilli bonusu, %10 seyahat hızı ve %15 garnizon kaynağı, %10 maden toplama ve %5 ot toplama sağlar.
  • Daha fazla yapı kurmak, görevleri tamamlamada etkililiğinizi artırmakla birlikte, takipçi alıp, yönetmenizi güçlendirir.
  • Yapılarınızı 3er defa yükseltebilirsiniz. Bİrden çok göreve gitmek için barakalar gibi, takipçi işe almak için Hanlar gibi ve takipçilerinizi iyileştirmek için Revir gibi… Yapılar güçlendiğinde daha güçlü ve görsel açıdan daha güzel gösterişli olurlar.
  • Oyuncular ayrıca en üst seviye yapıları için günde 1 defa değiştirilebilen Özelleştirme de seçebilecekler. Örnek Cephane Özelleştirmesi: Striking Blade: 4 saatliğine, ölene dek oyunculara bir Kritik Vuruş şansı kazandıran bir bufftır. Öldükten sonra buff’ı tekrar almak için Cephaneliğinizi ziyaret etmeniz yeterli.
  • Görev ödüllerinden, düşürmeye hatta faction ödülü olmaya kadar çeşitli yollarla binalarınızı yükseltmek için plan elde edebilirsiniz.
  • İlgi çekici bir diğer yapı da ana şehirlere portal içerecek olan Büyücü Kuleleri olmakta.
Özelleştirme ve Sosyal Etkileşimler

388402.jpgOyuncular garnizonlarını arkadaşlarına gösterebilir ve görünüşünü özelleştirebilirler.

  • Garnizonlar, bazıları başarımlara bağlı anıtlar ve trofelerle süslenebilir olacaklar.
  • Eğer aynı partideyseler, aynı factionda yer alan oyuncular birbirlerinin garnizonlarını ziyaret edebilecekler. Arkadaşlarınızla garnizon kaynaklarını takas ta edebileceksiniz.
  • Garnizonlar, Tillers çiftlikleri gibi fazlı olmayacaklar. Eğer büyük bir kuleniz varsa, arkadaşlarınız bunu alanda görebilecekler.
  • Oyuncular garnizonlarını çeşitli bölgelere kurabilecekler. Alliance ve Horde’un farklı yapı tasarımları olacak.
  • Bir garnizonun ve içindeki eşyaların görüntüsü, oyuncunun seçim yapacağı düzene göre değişken olacak.
Takipçiler

388406.jpgSizi ve garnizonunuzu çeşitli yönlerde yarayacak takipçileri garnizonunuzdan işe alıp yönetebileceksiniz.

  • Takipçiler çeşitli görevlere gidebilecekler-bazıları meslek kaynakları toplayıp, hazine getirebilecek, hatta epic eşyalar gibi kullanışlı eşyalar. Ayrıca garnizonunuza materyaler de getirebilecekler.
  • Takipçiler bir karakter seviyesine, eşya seviyesine ve kişisel özelliklere sahip olacaklar. Bu özellikler takipçinin kalitesine bağlıdır. Takipçiler, common, uncommon, rare, ve de epic kalitede olabilirler. Ne kadar yüksek kalite, o kadar fazla özellik. :)
  • Takipçiler, oyuncular gibi 90′dan 100′e seviye atlayabilecekler. Hatta onlara takipçiye özel eşyalar vererek eşya seviyelerini artırabileceksiniz.
  • Takipçileri çeşitli yollarla elde edebilirsiniz: normalde Garnizonlarda bulunurlar, bir Han kurarak ilgilerini daha da çekebilirsiniz, görev ödülleri tamamlayarak elde edebilirsiniz yada paralı olarak tutarak (paralı asker misali).
  • Takipçiler ve bölgeler arasındaki etkileşimle ilgili çok güzel planlar var. Örneğin, bir zindana görev yapmaya gitti diyelim, orada yakalandı. Siz o zindana gittiğinizde bu tutsak olan takipçinizi kurtarabileceksiniz.
  • BlizzCon panelinde örnek bir takipçi gösterildi: bir savaşçı olan Hamfist Facewrecker. Bu takipçi, Dragonbane (Ejderhalarla savaşırken ekstra güçlenme), Rambo (Ormanda savaşırken tüm statlara bonus), Last Man Standing (ölen parti arkadaşlarının her biri için statlara ekstra bonus -eğer son sağ kalan kişiyse-), ve Blacksmithing (Blacksmithing görevlerine katılabilir ve Garnizonunuzda yeni tarifler araştırabilir) yeteneklerine sahipti.
Görevler

388707.jpgGörevler Takipçiler tarafından tamamlanmaktadır ve garnizonunuzu geliştirmek için gereklidir.

  • Görevler siz çevrimdışıyken de tamamlanabilmektedir.
  • Görevler, garnizonunuz için kaynak sağlamakla birlikte, meslek materyalleri hatta karakteriniz için yararlı eşyalar da kazandırabilmektedir.
  • Görevler, partideki takipçiler tarafından tamamlanabilir-çevrimdışıysanız, takipçiler diğerleriyle parti kurup görevlere gidebilecekler.
  • Zaman ilerledikçe, görevler günlere hatta haftalara uzayabilir. Görevler ve Garnizonlar, yüksek seviyelerde çok zaman almayacak şekilde tasarlandı.
  • Bazı takipçiler, kişisel özelliklerine bağlı olarak bazı durumlarda diğerlerine göre daha üstün olabilmekteler.
  • BlizzCon panelinde, örnek bir takipçi listesi ve görev panelinin arayüzü gösterildi. Bu görevler, farklı miktarda takipçi ve farklı uzunlukta zaman alabilecek.
  • Görev görevleri, 15-30 dakika alabilmekte ve sadece takipçilerin seviye atlaması için kullanılmakta. Yüksek seviye görevleri, oyuncuya ödül de kazandırabilmekte.
  • Senaryo görevleri, 2-3 saat alabilmekte ve oyuncuya ödül kazandırma şansı daha yüksektir.
  • Zindan görevleri, 1-3 gün sürebilmekte ve oyuncuya mutlak ödül kazandırmaktadır.
  • Raid görevleriyse, 4 ile 7 gün arasında değişen bir süre tutabilmekte ve 10 takipçinizi seviye 100 yaptıktan sonra açılmakta. Raid görevleri ayrıca, eski raidler için transmog görevleri de içerebilmekte.
  • Görev arayüzü, görevleri türüne göre filtreleyebilmekte ve bir zindanın alacağı süreyi ve görev için çekici olan özellikleri gösterebilmektedir. Eğer takipçiniz bu özellikleri karşılıyorsa, bir bonus kazanacaksınız.

 
Yeni Karakter Modelleri
  • Eski World of Warcraft ırklarına yeni karakter modellemeleri geliyor. İlk 8 ırk ve TBC ile sonradan katılan Blood Elf ve Draenei ırkları, yeni ek paket açılışında yada gelecekteki yamalarda yeni modellerine kavuşacaklar:
    • Alliance: Night Elf, Dwarf, Gnome, Human ve Draenei
    • Horde: Orc, Troll, Undead, Tauren ve Blood Elf
  • BlizzCon’daki sanat panelinde çeşitli yeni modellemeli ırkları ve onların animasyonları gösterildi–erkek Dwarf, erkek Orc, erkek Gnome, dişi Gnome. Ayrıca, görüntülerde yeni erkek Tauren ve dişi Dwarf’ta yer aldı.
  • Güncellenen karakter modelleri şuanki tasarımlar çok yakınlar, Blizzard, oyuncuların karakterlerinin yeni görünümüne yabancı olmamalarını istiyor.
  • Polygon sayısı önemli ölçüde arttı ve karakterlar artık daha çok yüz ifadesine ve daha düzgün animasyona sahipler. Yeni model teknolojisi, karakterlere artık yüz yarası gibi asimetrik detaylara sahip olmaya olanak sağlıyor.
  • Karakter saçını geliştirmek ve karakterin orijinalliğini bozmamak geliştirici ekibin karşılaştığı 2 büyük sorun. 6.0 için daha fazla saç stili planlanıyor.
  • BlizzCon’dan sonra çeşitli karakter tasarımları tanıtıldı–dişi undead, human, dwarf ve orc.

Eşyalar Genel
  • Bonusmuş gibi hissettirmeyen birçok stat silinecek: Hit, Expertise, Dodge ve Parry. Avoidance’ın güzel mekanikleri olabilir fakat eşya üzerindeki bir stat olarak yer almayacak.
  • Reforge da kalkıyor–şu anda bir eşya elde etmek için çok fazla değişiklik gerekiyor. Kağıt üzerinde güzel gözüküyordu fakat yeni bir eşya elde etme heyecanını aşağı sürükledi.
  • Daha az eşya enchantlanabilecek, bundaki amaç, zorunlu bir şey gibi hissetmek yerine enchantlara sahip olmanın bir bonus gibi hissettirmesini sağlamak.
  • Meta gemler ve soket bonusları kalkıyor. Warlords of Draenor’da daha az eşya soketli olacak. Ayrıca artık birincil stat gemleri diye bir şey yok.
  • Eşyalara özellik düşürme geliyor fakat bu oyuncuların eski raidleri sololayamamasına yada oyuncuların zayıf hissetmelerine sebep olmayacak.
  • Son PTR verilerine göre oyun veritabanında bulunan özelliği düşürülen örnek bir eşya: Simple Harmonius Ring.
Zırhlar
  • Zırh slotlarınız için (kafalık, omuzluk vb.) teçhizatlarınızın özellikleri artık kullandığınız spec’e göre değişecek. Artık strength plate set ve intelligence plate set diye bir terim yok yani. Bu ana zırhlar için teçhizatlarda her zamn Stamina ve Zırh bonusu yer almakla birlikte, kullandığınız spec’e göre de Strength/Agility/Intelligence bonusları da yer alacak.
  • Zırhlar için ikincil özellikler, spec değiştirirken aynı kalacak. Hit, expertise, dodge, ve parry bonusları tamamen kalkacak ve spirit ve ekstra zırh artık zırhlarda bulunmayacak.
  • Critical, Mastery ve Haste’a ek olarak yeni statlar şunlar: Amplify, Multistrike, ve Readiness. Readiness, benzer yeteneklerin cooldown sürelerini düşürürken, Multistrike, her yeteneğin, her hedefe ekstra %30 hasar vermek için 2 farklı şansı olduğu anlamına gelir. Ve Amplify ise yüzdelik olarak crit hasar çarpanınızı, multistrike hasar çarpanınızı ve ikincil statlarınızı artıracak.
  • Warforged tarzı eşyalar WoD’da da yer alacak, beklenenden daha iyi eşya elde etmenin 3 yolu bulunacak: yüksek iLVL (şuanki Warforged gibi), ekstra bir gem soketi, ve üçüncül bir bonus stat. Şuanda, eşyaların bu 3 stattan herhangi birini bulundurma şansları %10 oranında yani her 3 özelliği de içeren eşya elde etme şansınız çok düşük.
  • Üçüncül statlar, yeni bir stat türüdür: Leech (hasar verince can kazanma), Inspiration (hasar alınca can kazanma), Cleave (birden çok hedefe ekstra hasar), Sturdiness (dayanıklılık hasarı düşürme), Speed (hareket hızı) ve Avoidance (alan etkili hasar düşürme. Hatta bunlardan bazılarını Siege of Orgrimmar trinketlerinde çoktan gördük: Lifesteal’a örnek olarak Juggernaut's Focusing Crystal ve Cleave’a örnek olarak Frenzied Crystal of Rage. Tüm “set” tamamlamak zaman alacak ve her zırh parçasında yer almayabilirler. Ayrıca başka, kabul edilebilir statlar da yer alacak ve bir eşyanın normal statlarının bir parçası olmayacaklar.
Zırh Harici
  • Zırh sayılmayan eşyalar (silahlar, yüzükler, pelerinler, kolye ve trinketlar) eşyalaştırma açısından farklı işleyecekler. Bunlarda yer alan Strength/Agility/Intelligence bonusları yerine daha çekici olmaları açısından Attack Power (Saldırı Gücü) ve Spell Power (Büyü Gücü) bonusları yer alacak. Silahlar normal statlarını taşımaya devam edecekler.
  • Üstte saydığımız ikincil statlara ek olarak, zırh sayılmayan eşyalarda Spirit ve Bonus Zırh statları yer alacak.
  • Bu eşyalar ana statları olmadığından dolayı, spec değiştirildiğinde statlarını değiştirmeyecekler.
  • Alttaki Mavi Post’ta daha çok “rastgele özellikler”den bahsediliyor fakat aslında Warlords of Draenor’da birçok raid eşyaları ikincil statlarını taşımaya devam edecekler.
Envanter ve Arayüz Değişiklikleri Çanta Boşluğu Geliştirmeleri

388704.jpg

Oyuncular çanta boşluğu konusunda sıkıntı çekiyorlardı ve yeni geliştirmeler bu sorunu ortadan kaldıracak ve Going To Need A Bigger Bag başarımınızı rahatça tamamlayabileceksiniz.

  • Görev eşyaları artık envanterde yer kaplamayacak.
  • Eşyalar artık çantada oyuncunun seçtiği düzene göre sıralanacak: Ekipman, Tüketilebilirler, Ticaret Ürünleri, Yeni Eşyalar, Çöp eşyalar gibi.

Heirloom ve süs eşyaları, Binek ve Pet sistemine benzer bir Koleksiyon sekmesine taşınıyor. Artık bunlar da envanterinizde yer kaplamayacaklar.

  • Heirloom eşyalar artık cross-realm ve account-bound. Bir karakteriniz heirloom bir eşya elde ettiğinde, onu koleksiyon panelinden başka bir karakteriniz için alabileceksiniz.
  • Süs eşyaları artık Toy Box sekmesinde yer alacak. Artık güzel görev eşyalarınızı silmek zorunda kalamayacaksınız.
  • Tıpkı binek ve petler gibi, bu Koleksiyonlar topladıklarınız ve toplamadıklarınız olarak sıralanacak ve nasıl elde edildikleri hakkında bilgilendirileceksiniz.
  • Ayrıca kesin olmamakla birlikte bu sistem Tabard ve Transmog eşyalarınız için de gelebilir.

Ayrıca görev paneline de geliştirme geliyor. Artık ana ve yan görevler ayrılacak ve siz hareket ederken görev paneli transparan olacak.

Zindan ve Raidler Zindan Değişiklikleri

388703.jpg

Blizzard, raid zorluk sistemini tekrardan tasarladı ve Flex zorluk tekniğini daha çok zorluk moduna uyguladı.

  • Yeni 20 kişilik Mythic zorluk ta dahil olmak üzere 4 raid zorluğu bulunacak. İlerleme LFR > Normal > Heroic > Mythic şeklinde olacak.
  • Normal ve Heroic raidler artık 10 yada 25 kişilik olmayacak, bunun yerine bu zorluklar Flex ölçeklemeye sahip olacaklar böylece oyuncu sayısı için 10 yada 25 kişi zorunluluğu olmayacak.
  • Mythic zorluk, 20 kişilik cutting-edge ilerlemesi için olacak ve Flex ölçekleme özelliği olmayacak. Bazı 10-heroic guildler bu durumdan memnun değiller fakat Blizzard, ileriye dönük olarak geniş vadede tek zorluğun daha iyi olacağını düşünüyor. Blizzard’ın, bir encounter’ı 10 kişilik moda ölçeklerken uygulayamadığı birçok mekanik mevcuttu. Bu şekilde bu sorun da ortadan kalkmış oldu.
  • Her zorluk ayrı lockout süresine sahip olacak ve raid esnasında zorluk değiştiremeyeceksiniz.
  • Lockoutlar artık loot-bazlı olacak. Yani siz loot alsanız dahi, arkadaşınıza yardım etmek için bossu tekrar öldürebileceksiniz.
  • Flex zorlukta ne kadar çok oyuncuyla raid yaparsanız, o kadar çok loot elde edeceksiniz. Raid lideri lootların Master Loot sistemine göre yada kişisel olarak verilmesini ayarlayabilecek.
  • Farklı realmlerdeki Real ID yada BattleTag arkadaşlarınızla Normal ve Heroic raid yapabileceksiniz.
  • Girilebilecek ilk raid Highmaul raidi olacak. İçerisinde yedi boss yer alacak ve eklenti paketinin ikinci haftasında açılması planlanıyor. Highmaul’u, Blackrock Foundry takip edecek. LFR hariç raidlerin tüm zorlukları başlangıçta girilebilir olacak. LFR de her zaman olduğu gibi kademe kademe açılacak.
  • Siege of Orgrimmar raidi, 6.0′da yeni raid sistemine dönüştürülecek, Flex modu Normal mod olacak ve raidden kalkmayacak.
Raid Finder ve Eşleştirme

Blizzard, oyuncuları Raid Finder’dan uzaklaştırmaya teşvik etmek istiyor-bu noktada raid finder’ın kabul edilebilir bir raid formatı olmadığını düşünüyor.

  • Raid Finder arkadaşlarınız yokken konaklayabileceğiniz bir “turist modu” olarak ifade ediliyor.
  • Oyuncuları arkadaşlarla teşvik etmek için yeni bir buff oyuna eklenecek: “Stacking the Deck“. Bu buff, rastgele gruplarla raid yaparken yada arkadaşlarınızla beraber eşleştirmeye girdiğinizde aktif olacak ve bonus Valor kazandıracak.
  • Blizzard tarayıcı tabanlı olacak ve sadece raid değil tüm içerik için arkadaş bulmanızı sağlayacak bir grup bulucu yapıyor.
Zindan ve Senaryolar

Birçok oyuncu Mists of Pandaria’da daha çok zindan istedi ve Blizzard daha fazlasını sunacak:

  • Baştan tasarlanan Blackrock Spire’ın yanısıra başlangıçta 6 yeni zindan oyuna dahil olacak. Bu yeni zindanların isimler şöyle: Bloodmaul Slag Mines, Blackrock Depot, Auchindoun, Arakkoa Spires, Shadowmoon Burial Grounds ve Iron Barracks.
  • Warlords of Draenor’da heroic zindanlar için random eşleştirmeye katılabilmek için Silver Proving Grounds’ı speciniz için tamamlamanız gerekecek.
  • Son seviye zindanlar, ekstra zindan yer almayan Mists of Pandaria’nın tersine Warlords of Draenor çıkışı sonrası için planlanıyor.
  • Normal-mod son seviye zindanları geri dönüyor ve heroic-mod zindanlar Mists of Pandaria’dakilerden daha zor olacak.
  • Warlords of Draenor LFRleri, heroic 100 seviye zindanlarından elde edilen eşyaları kullanarak başlayan değil, normal 100 seviye zindanlarından elde edilen eşyaları kullanan oyunculara göre uygulanacak.
  • Warlords of Draenor’da yeni mücadele modları yer alacak ve onlardan transmogrification için ekstra süs eşyaları kazanılacak.
  • 6.0 yaması yayınlandığında eski 9 mücadele modları artık yer almayacak ve kazanılan başarımlar Feats of Strength kategorisine gönderilecek. Dolayısıyla MoP mücadele modlarının ödülleri de artık kazanılamayacak.
  • Oyuncuların eşyalarını eski raidler için ölçekleyecek böylece onları daha mücadeleci yapacak bir teknik düşünülüyor. Fakat halâ yapım aşamasında.
  • Açık dünya bossları da dahil, açılış için normal ve heroic senaryolar planlanıyor.
Alanlar, Görevler ve Seviye Kasma Görev Yapma ve Ödüller

Warlords of Draenor’da 10 yeni bölge yer alacak-eğer Garrosh’tan heirloom düşürdüyseniz, onları takma vakti yaklaşıyor.

  • Alanlar, klasik görev alanıyla oyuncuları dünyayı keşfetmeye teşvik edici dinamik ödüllerin ve hazine sandıklarının bulunduğu Siege of Orgrimmar gibi serbest şekilde keşfetme karşımı olacak.
  • Basın konferansında, oyuncular bazı açık hava bölgelerinde bonus görevlerin açıldığını ve bu bölgelerden çıkıldığında görevlerin yok olduğunu da keşfettiler.
  • Blizzard dünyanın daha az çizgisel hissettirmesini istiyor, bu yüzden ana hikâyeden kollara ayrılan birçok opsiyonel görev ekleyecek ve MoP’daki gibi bazı görev merkezlerini açmak için görev serisi eklemeyecek.
  • Görevleri tamamlarken, normal ödül yerine rare yada epic kalitede bir ödül kazanmanızı sağlayacak küçük bir şansınız olacak.
  • Seviye 91′den 100′e kadar oyuncular sürekli yeni yetenek kazanmak yerine, mevcut ana yeteneklerine buff kazanacaklar.
  • Yama 6.1′e kadar Draenor’da uçamayacaksınız.
  • Çeşitli ana yetenekler pasife dönüşecek. Örneğin, Assassination Roguelar için Slice and Dice gibi.
  • Seviye 100′de oyuncular ekstra talent puanı kazanacaklar.
Yeni Alanlar

Draenor, Blizzard tarafından tamamen baştan tasarlanan yeni bir kıta olacak. Oyuncular bu bölgelerin bazılarının adlarını Outland’den tanıyabilirler fakat Blizzard bölgelerin baştan sona tamamen değiştiğini vurguluyor.

  • Frostfire Ridge: Frostwolf Clan ile çalışan Horde’un başlangıç bölgesi. Karla kaplı ovalar ve volkanlar içeren bir bölge.
  • Shadowmoon Valley: Iron Horde’la savaşmak için Prophet Velen ile çalışan Alliance’ın başlangıç bölgesi. Bölge, mevcut halinden çok çok farklı gözükecek. Gür yeşillikler ve güzel Draenei mimarileri içeren bir bölge.
  • Gorgrond: Blackrock Clan, burada Draenor için önemli bir tehlike oluşturacak devasa bir kuşatma silahı oluşturuyor.
  • Talador: Auchenai Soulpriestleri, Auchindoun’ı şeytansı tehlikelerden korumak için burada çalışıyor. Oyuncular Auchindoun’ı Terokkar Forest’taki zindan alanından tanıyacaklardır.
  • Spires of Arak: Arrakkoa’lar, Shattered Hand Clan’a karşı savaşmaktadırlar. Outland’de, arrakoalar Sethekk Halls‘da ve Terrokar Forest’ta görülebilmekteydi. Shattered Hand orclarınıysa yine The Shattered Halls‘da görebilirsiniz.
  • Nagrand: Warsong Clan bu bölgeyi kaplamaktadır. Hatırlarsanız Nagrand, Outland hikâyesinde önemli bir yer tutmaktadır.
  • Tanaan Jungle: Bleeding Hollow Clan, burada bir Dark Portal kurmaya çalışmakta ve Iron Horde burayı bir üs yapmayı planlamaktadır. Böylece Azeroth’u işgal edebileceklerdir.
  • Ashran: Alterac Valley tarzı bir açık dünya PvP bölgesi.
 

Alliance oyuncuları Shadowmoon Valley görevleri sonunda Ner’zhul ile savaşırlar. Ner’zhul bir Naaru’yu “Dark Naaru”ya dönüştürür ve bunu temizlemek için Velen kendini feda eder ve ölür. Bunu Draenei ile Iron Horde arasındaki büyük bir savaş takip eder.

 

396519.jpg 396518.jpg

 


Hikâye Warlords of Draenor Hikâyesi
  • Draenor’u yabani, ilkel bir dünya olarak göreceğiz. Draenor’a, 30 yıl önceki, çok önemli bir dönüm noktasının zamanında seyahat edeceğiz.
  • Zamanda seyahat her zaman aldatıcıdır. Rise of the Horde‘dan hemen öncesine zamanda seyahat edeceğiz fakat Warlords of Draenor başladığında bu, geleceği etkilemeyen alternatif bir evren gibi olacak.
  • Blizzard, Warlords of Draenor konseptini hazırlarken en iyi savaşçıları bir basketbol takımında toplama düşüncesiyle hareket etmiş. İlk olarak Garrosh’u, Outland’e sürgün etmeyi ve onun bu eski savaşçıları kaldırmasını planlamışlar fakat bu konsept kenara atılmış.
  • Warlords of Draenor, Burning Crusade’de yok olmasından önce, Draenei kültürünün doruklarını keşfetmek için çok büyük bir fırsat olacak. Oyuncular, Shattrath’ı bir kıyı şehri olarak , Karabor’u, Black Temple’ın yıkımından önceki Draenei şehri haliyle ve yıkılmadan önce Auchindoun’u görme fırsatına erişecekler.
  • Y’rel, Jeanne d’Arc tarzında, kahramansı bir rol üstlenecek, Draenei için büyük hikâye figürü olacak sıradan bir karakter olarak oyunda yer alacak. Blizzard bundan dolayı sadece aynı fraksiyon liderleri olmayan büyük karakterleri denemek istemiş.
  • Thrall’ın, geçmişte Horde’u olumsuz yönde etkileyen eylemleriyle yüzleşmek için bir çok ciddi meselesi olacak. BlizzCon panelinde, daha fazla zırha ihtiyacı olduğu ve çekiciyle ilgili bazı sorunlar için Thrall’ın da zamanda geriye gitmesi yönünde anlaşıldı.
  • Garrosh kurtarılmayacak fakat tatmin edici bir sonu ve bir çok karakter gelişimi olacak.
  • Aggra, Thrall ile birlikte geçmişe gitmeyecek.
PvP Açık Dünya PvP

Ashran, sürekli PvP yapılabilecek yeni bir seviye 100 Açık Dünya PvP alanı olacak. Timeless Isle’ı bir PvP bölgesi olarak düşünün. Ashran işte tam olarak böyle bir yer olacak.

  • Ashran, Alliance ve Horde’un kontrolü ele geçirmek için kıyasıya mücadele edeceği Dark Portal’ın yanında yer alacak olan bir alan olacak. İçinde birçok fraksiyon merkezleri ve kontrol etmek için bölgeler bulunacak.
  • Wintergrasp’tan farklı olarak bir başlangıç yada bitiş zamanı olmayacak. Bu da demek oluyor ki Ashran oyunculara sanki bir instance battleground’daymış hissi verdirmeyecek.
  • Görevler, bölgedeki etkinliklere göre hızlı bir şekilde değişebilecek. Bir üsse saldırmaktan, bir bölgeyi korumaya geçiş yapabileceksiniz. Ashran, orijinal Alterac Valley gibi hissettirecek.
Arena Geliştirmeleri
  • Skirmish sistemi, kendi başınıza yada arkadaşlarınızla 2v2 yada 3v3 için queue edeceğiniz savaşların unranked Arena oynayış tarzı olarak geri dönüyor.
  • Yeni “Spectator Invite” sistemi Warlords of Draenor’da bizi karşılıyor.  Bu sistemle, bir maç organizatörünün, 2 takımı birbirleriyle savaşmak üzere karşılaşacakları “War Games”e davet edebilmesine olanak sağlayacak ve partideki herkes bu 2 takımın savaşını izleyebilecek.
  • BlizzCon’da duyurulan yeni arena sistemi “Trial of the Gladiator” daha sonra Şubat ayında iptal edildi.
  • Battleground ve arena capleri aynı olacak.
Battleground Geliştirmeleri

Battlegroundlar da, daha çekici olmaları açısından bazı yeniliklere kavuşacaklar.

  • Battleground skoru, oyuncuları hedef-bazlı ödüller kazandırmak için izleyecek ve ödüllendirecek olan yeni bir istatistik olacak.
  • Honor Pointler ile, geride kalıp üs korumak ödüllendirici olarak hissettirmiyordu, fakat Battleground Skoru’yla artık ne yaptığınızın farkına daha iyi varacak ve daha katılımcı olacaksınız.
  • Hedef zamanlayıcılar harita üzerinde bulunacak ve ekstra animasyonlara sahip olacaklar.
  • Battlegroundlar, PvP eşyaları, bonus Honor, tüketilebilirler, BoE eşyalar gibi teşvik edici eşyalar kazandıracak. Honor point ödülleri de oldukları yerde kalıyorlar.
  • Bir eşyayı yükseltmek için yeni haftalık görevler olacak. Bu sistemin nasıl işleyeceğini, MoP’ta PvP eşyaların yükseltilmesi devre dışı bırakıldığından dolayı bilemiyoruz.
Videolar Tanıtım Fragmanı

 

 

Sinematik Fragmanı

http://www.youtube.c...OYueIdI_2L0#t=0

 

Dünyanın Yeniden Yapılışı

http://www.youtube.c...OMzeih7_7Hc#t=0

 

Draenor Bölgeleri

http://www.youtube.c...obT445jFX2E#t=0

 

Basın Materyalleri Şubat Basın Turu

Şubat ayında birkaç internet sitesi Blizzard geliştiricileriyle basın röportajları yaptılar.

  • Ana PvP tasarımcısı Brian Holinka, Güney Kore basın toplantısında PvP, eğitim bölgeleri ve genişleme paketlerinin hızlarıyla alakalı bir bir röportaj yaptı.
  • Ana Encounter tasarımcısı Ion Hazzikostas, challenge mod ödülleri, zindan ve raidlerle alakalı Buffed.de’ye konuştu. Hazzikostas, Mamytwink.com ve JudgeHype‘la birlikte, ayrıca Battlenet.pl‘ye açık dünya bossları ve raid yapmayla alakalı röportajlar da verdi.

Fan siteleri ayrıca Warlords of Draenor’un ufaktan güncellenmiş sürümünü de oynama fırsatı yakaladılar. Avrupa fan sitesi Mamytwink, bölgelerin sonlarındaki spoilerlar da dahil, seviye 90 bölgelerinde oynadı. Güney Kore fan sitesi Inven da, RogueWarlock ve Warrior ile ilgili bazı oynayış videoları yükledi.

 

Bu yazının İngilizce olarak orijinaline buraya tıklayarak ulaşabilirsiniz.

alıntıdır

  • 3

Bıraktım yokum

 


#2 Valgoth

Valgoth

    Advanced Member

  • Members
  • Pip*Pip*Pip*
  • 31 İleti

Yazma tarihi: 28 Ekim 2014 - 09:18 ÖÖ

Son derece faydalı bir konu olmuş eline emeğine sağlık.

 

Yeni bir konu açarak forum kirliliği yaratmak yerine bu konu altında sormak istedim.

 

Blood Elf için modelleme güncellemesi ne zaman yapılacak bir bilgi var mı?

 

Yoksa bu konu Blizzard tarafından rafa mı kaldırıldı?

 

Bilgilendirme için teşekkürler.


  • 0

#3 Vargful

Vargful

    Moderatör

  • Moderators
  • 235 İleti
  • LocationTaksim / Istanbul

Yazma tarihi: 28 Ekim 2014 - 01:29 ÖS

Çeviren arkadaşada ayrıca teşekkürler, bir çok kişinin işine yarayacak bilgiler içeriyor.


Konu Vargful tarafından 28 Ekim 2014 - 01:29 ÖS tarih ve saatinde düzenlenmiştir

  • 0

Evren Varg

 

Quad-Glad Rogue

Vengeful

Brutal

Furious

Wrathful


#4 eseruyar

eseruyar

    Warlord

  • Super Moderator
  • 4.570 İleti
  • LocationBurda

Yazma tarihi: 28 Ekim 2014 - 03:05 ÖS

Blood elflerle ilgili bişey göremedim ozan bakmıştır ona

Resimlerin hepsini ekleyemedim sınırlama yüzünden yazının orjinalinden bakabilirsiniz ırkı model resimleri vs.


  • 0

Bıraktım yokum

 


#5 Ezekeel

Ezekeel

    Genel Yönetici

  • Executives
  • 9.313 İleti

Yazma tarihi: 28 Ekim 2014 - 05:02 ÖS

Blood Elf modelleri yetişmedi ama onlar da paket çıktıktan sonraki yamalarda yenilenecek.



#6 cozurtma

cozurtma

    Knight Lieutenant

  • Members
  • 566 İleti
  • LocationAntalya

Yazma tarihi: 30 Ekim 2014 - 09:24 ÖÖ

elinize sağlık gerçekten harika !

 

   Oyunu kolaylaştırdılar nereye gidiyor derken bu paketle birlikte oyunu biraz zorlaştırlamaları çok hoşuma gitti, bi emek bi zaman harcatıcaklar belli ve ilk defa yeni bir paket alacağıma bu kadar sevindim senin sayende içerik gerçekten iyi olmuş.

 

   Garnizon olayına çok şaşırdım oyuna çok farklı bi bakış getirdiğini düşünüyorum ve en azından artık boş zamanlarımda gold kasmak için havada uçup herb toplamakla uğraşmayacağım yada daily questlerle uğraşmayacağım (gereğinden fazla ) çünkü artık yeni bir alternatif yeni bir uğraş var,

 

   ayrıca 

 

  • Oyuncuları arkadaşlarla teşvik etmek için yeni bir buff oyuna eklenecek: “Stacking the Deck“. Bu buff, rastgele gruplarla raid yaparken yada arkadaşlarınızla beraber eşleştirmeye girdiğinizde aktif olacak ve bonus Valor kazandıracak.
  • Blizzard tarayıcı tabanlı olacak ve sadece raid değil tüm içerik için arkadaş bulmanızı sağlayacak bir grup bulucu yapıyor.
  • Open world pvp alanı da iyi düşünülmüş ve olması gereken bi eksiklikti bana göre

 

bu paketin tüm içeriği gerçekten beklediğim gibi harika ! oyunu bırakmış olanlar dahi sırf bu zengin içeriği merakından tekrar gelebilir diye düşünüyorum

 

tekrar eline sağlık :)


  • 0

forum üyelik tarihi 2007   :ph34r: 

 





0 Kullanıcı konuyu okuyor

0 Kullanıcı, 0 Misafir, 0 Kayıtsız kullanıcı