İçeriğe git


Resim
- - - - -

İzmir Organizasyonları


  • Please log in to reply
Bu konuya 73 yanıt gönderildi

#61 Jellica

Jellica

    Sergeant

  • Members
  • 77 İleti

Yazma tarihi: 26 Eylül 2008 - 01:19 ÖS

Görmemişim o zaman, kaderin cilvesi işte fddsf =)
  • 0

#62 Marv

Marv

    Saygın Üye

  • Saygın Uye
  • 3.507 İleti
  • Locationİzmir

Yazma tarihi: 02 Ekim 2008 - 03:53 ÖS

Alsancak gençliği bu gün D.günüm ayağına Barlar sokağına Raid düzenliyorum,isteyen gelsin zaten birçoğunuzda tel.no var benim,gelmeyenleri Jail listeme eklerm ona göre. x)
  • 0

#63 Gabjads

Gabjads

    Druid Class Mod

  • Members
  • 261 İleti

Yazma tarihi: 02 Ekim 2008 - 10:11 ÖS

N'oluyo lem!!! hasta bir adamım ben...
  • 0

#64 Marv

Marv

    Saygın Üye

  • Saygın Uye
  • 3.507 İleti
  • Locationİzmir

Yazma tarihi: 03 Ekim 2008 - 03:26 ÖS

Valla kaçırdın Yağız ha... feci alkolik bir ortam vardı dün,kızlar felam ahh ahh üzüldüm gelemediğine ahahahaha..:( :(
  • 0

#65 Gabjads

Gabjads

    Druid Class Mod

  • Members
  • 261 İleti

Yazma tarihi: 03 Ekim 2008 - 05:17 ÖS

Telefonumuz yok sanki zor geldi dmi mesaj atmak... Bırak bırak istenmediğim yerde takılmam ben. Bırakın ben Warhammer oynucam....
  • 0

#66 Marv

Marv

    Saygın Üye

  • Saygın Uye
  • 3.507 İleti
  • Locationİzmir

Yazma tarihi: 03 Ekim 2008 - 05:24 ÖS

Yok olum kont 0 :D.. vallahi yok kont falan yoksa arardım.
  • 0

#67 Gabjads

Gabjads

    Druid Class Mod

  • Members
  • 261 İleti

Yazma tarihi: 03 Ekim 2008 - 05:54 ÖS

Yeme beni. o kadar insandan 1 kontör çıkmadı zaten... Öyle olsun yazdım bunlarıda...
  • 0

#68 mirria

mirria

    Knight

  • Members
  • 338 İleti

Yazma tarihi: 04 Ekim 2008 - 04:04 ÖÖ

doğum günün kutlu olsun bu arada
  • 0

#69 Marv

Marv

    Saygın Üye

  • Saygın Uye
  • 3.507 İleti
  • Locationİzmir

Yazma tarihi: 04 Ekim 2008 - 02:16 ÖS

Sağol mirria,İzmirdemisin sen? Görüşelim bir ara '' Ayı Lacondayı,Gabjads'ı,rocker ve inf i falan alıp içmeye kaçarız.'' Boardgame i sallayın bu aralar hiç oynayasım yok..
  • 0

#70 fatalquake

fatalquake

    Scout

  • Members
  • 249 İleti

Yazma tarihi: 04 Ekim 2008 - 06:08 ÖS

bende gelimmi:P
  • 0

#71 Marv

Marv

    Saygın Üye

  • Saygın Uye
  • 3.507 İleti
  • Locationİzmir

Yazma tarihi: 04 Ekim 2008 - 08:37 ÖS

Gel gel,kapımız herkese açık bizim,sormana bile gerek yok.. :)
[Gelmek isteyenlerin bu topici takip etmeleri yeterli.]
  • 0

#72 mirria

mirria

    Knight

  • Members
  • 338 İleti

Yazma tarihi: 05 Ekim 2008 - 04:12 ÖÖ

gel hem de bi kaç kişi topla gel, hem özgünün geçmiş doğum gününü kutlarız hem benim aşık oluş ve teknolojiye küsüp kendimi aşka ve doğaya verişimi kutlar veyahut yasını tutarız :D
  • 0

#73 mirria

mirria

    Knight

  • Members
  • 338 İleti

Yazma tarihi: 05 Ekim 2008 - 04:13 ÖÖ

haaa bu arada özgün izmirdeyim ne haldeyim aşık oldum kederdey
m
  • 0

#74 Marv

Marv

    Saygın Üye

  • Saygın Uye
  • 3.507 İleti
  • Locationİzmir

Yazma tarihi: 05 Ekim 2008 - 04:49 ÖS

Ahahaha... ne diyeceğimi bilemiyorum,pek bana göre değilde o işler. :D
  • 0




0 Kullanıcı konuyu okuyor

0 Kullanıcı, 0 Misafir, 0 Kayıtsız kullanıcı