İçeriğe git


Resim
- - - - -

İstanbul Buluşması


  • Please log in to reply
Bu konuya 147 yanıt gönderildi

#41 borkenek

borkenek

    Champion

  • Members
  • 1.562 İleti

Yazma tarihi: 17 Eylül 2008 - 09:55 ÖS

yav gelirim gelirim deniliyo yalan oluyo zirveler..

burdan gelirim diyip de taksimde göremedigim kişilerin kulaklarini cınlaticam yalniz..
  • 0

#42 che_chen

che_chen

    Senior Sergeant

  • Members
  • 128 İleti

Yazma tarihi: 17 Eylül 2008 - 10:26 ÖS

Telefon falan vermek lazım mı olaki geç kalınır falan irtibat için iyi olmaz mı?
  • 0

#43 tugla

tugla

    Saygın Uye

  • Saygın Uye
  • 598 İleti

Yazma tarihi: 18 Eylül 2008 - 08:47 ÖÖ

arkadaslar bulusma kac kisi gelirse gelsin olucak iptal edilmesi söz konusu değil yani ben 4'te orda olucam en azından :)

telefon konusu bana da mantıklı geldi burda bi telefon belirtiriz ordan haberlesiriz zaraki ile görüştükten sonra size haber vericem.
  • 0

#44 nithalak

nithalak

    General

  • Members
  • 2.722 İleti

Yazma tarihi: 18 Eylül 2008 - 09:26 ÖÖ

4 ekımse ben gelemıyorum tatıle cıktıgımdan dolayı ancak 5 ekım olursa gelebılırım de sırf benım ıcın bır gun ötelemek olmaz lakın cts herkes ıcın daha uygun olur...

size ıyı eglenceler dılerım....
  • 0

#45 Karga

Karga

    Saygın Uye

  • Saygın Uye
  • 6.466 İleti

Yazma tarihi: 18 Eylül 2008 - 09:51 ÖÖ

nithalak bana bunu yapamazsın. Daha hatuna wow sevdirme seansı sözün var.
Neyse eğer kısmet olur da buluşursak sanırım bir kemik kadro oluşur ve bu işler sıklaşır.
Ayrıcana gelirim deyip gelmeyeni gördüğümüz yerde gangleyelim.
  • 0

#46 borkenek

borkenek

    Champion

  • Members
  • 1.562 İleti

Yazma tarihi: 18 Eylül 2008 - 03:31 ÖS

gelirim diyip gelmeyenleri ifşa edelim :rolleyes:
  • 0

#47 Zaraki Kenpachi

Zaraki Kenpachi

    Senior Sergeant

  • Members
  • 179 İleti

Yazma tarihi: 24 Eylül 2008 - 09:48 ÖS

[email protected] gelicek olan arkadaşlar adresimi eklesin
  • 0

#48 Karga

Karga

    Saygın Uye

  • Saygın Uye
  • 6.466 İleti

Yazma tarihi: 30 Eylül 2008 - 09:21 ÖÖ

Bir hatırlatayım dedim, bu cumartesiydi değil mi?
  • 0

#49 nithalak

nithalak

    General

  • Members
  • 2.722 İleti

Yazma tarihi: 30 Eylül 2008 - 10:54 ÖÖ

ah ah ne olurdu pazar gunu yapsaydınız sunu?? :D:)

c.tesı yolda olacagım :D
  • 0

#50 Philetairos

Philetairos

    Scout

  • Members
  • 3.781 İleti

Yazma tarihi: 30 Eylül 2008 - 08:25 ÖS

Ben de gelebilirim aslında. Ama söz vermesem daha iyi, ne olacağı belli olmaz malum.
Gün yaklaştıkça daha net olur planlar.
  • 0
Paper is fine, nerf rock.

Best regards,

Scissors

#51 NerZhul

NerZhul

    Saygın Üye

  • Saygın Uye
  • 640 İleti

Yazma tarihi: 01 Ekim 2008 - 12:17 ÖÖ

Pazar günü olursa gelebilme ihtimalim var :) Tabi bu oran nithalak'ın gelmesiyle yükselebilir orası ayrı :)
  • 0

#52 PUNISHERX

PUNISHERX

    Knight

  • Members
  • 471 İleti

Yazma tarihi: 01 Ekim 2008 - 09:18 ÖÖ

Ark Tmm Gelcezde Biri Su Gelenleri Tam Net Yazarsa Kac Kisi Oldugu Belli Olur Bnde Geliyom
  • 0

#53 tugla

tugla

    Saygın Uye

  • Saygın Uye
  • 598 İleti

Yazma tarihi: 01 Ekim 2008 - 10:58 ÖÖ

arkadaslar bulusma kesin oluyor net bir kisi sayısı bizde hesaplayamadık gelmek isteyen kim olursa cumartesi 16:00'da belirtilen yerde olur ise rahatlıkla katılabilir bizlere.

benim için pazar gününün de bir mahsuru yok fakat değişiklik yapsak karışıklık olucağını düşünüyorum, yani cumartesi vardı diyip oray giden insanlar olursa çok üzülürüz.Bu sebeple Cumartesi günü kesinlikle sayı oranına bakmaksızın buluşma oluyor arkadaşlar bilginize. Gelemeyen arkadasların ise hiç üzülmemesini diliyorum çünkü sık sık bu tip organizasyonlar yapılıcagını düsünüyorum bir sonraki bulusmada sizlerinde mutlaka aramızda bulunucagınızı umuyorum.
  • 0

#54 Zaraki Kenpachi

Zaraki Kenpachi

    Senior Sergeant

  • Members
  • 179 İleti

Yazma tarihi: 01 Ekim 2008 - 12:25 ÖS

Ark Tmm Gelcezde Biri Su Gelenleri Tam Net Yazarsa Kac Kisi Oldugu Belli Olur Bnde Geliyom


valla ben msn adresimi verdim ekleyen olmadı şuan 3 kişi olarak gözüküyoruz net bi sayı cidden bilmiyoruz sadece gelişi güzel bi şekilde 5-6 kişi daha olur diye düşünüyorz ama sorun şu kimse msn adresimi ekleyipte ben gelicem demedi şimdiye kadar oyüzden şuan kesin gözüyle baktığım tugla - crowftd var msnden konuşup kesin tmm diye konuştuğum...
  • 0

#55 che_chen

che_chen

    Senior Sergeant

  • Members
  • 128 İleti

Yazma tarihi: 01 Ekim 2008 - 01:28 ÖS

bende Az önce msnden konuştum Zaraki ile.. c.tesi orada olacağız inşallah
  • 0

#56 nithalak

nithalak

    General

  • Members
  • 2.722 İleti

Yazma tarihi: 01 Ekim 2008 - 01:53 ÖS

Pazar günü olursa gelebilme ihtimalim var :) Tabi bu oran nithalak'ın gelmesiyle yükselebilir orası ayrı :D


o zaman kımse gelmese de pazar gunu senınle bulusalım :)
  • 0

#57 Marv

Marv

    Saygın Üye

  • Saygın Uye
  • 3.507 İleti
  • Locationİzmir

Yazma tarihi: 01 Ekim 2008 - 03:37 ÖS

Korkmayın.. bizde ilk izmir bulusmasında 3 kisi bekliyorduk 6 kişi geldi,gelmiyeceğiz diyenlerde gelebilir yani.. :D Ha bu arada SS isteriz.
  • 0

#58 denizhan

denizhan

    Corporal

  • Members
  • Pip*Pip*Pip*
  • 30 İleti

Yazma tarihi: 01 Ekim 2008 - 07:44 ÖS

bi summon da ben alabilirim MS yada warlock fark etmez benim için :)
  • 0

#59 denizhan

denizhan

    Corporal

  • Members
  • Pip*Pip*Pip*
  • 30 İleti

Yazma tarihi: 01 Ekim 2008 - 07:46 ÖS

ağalar abiler taksime nasıl gidilir ( gösterelim anam )
  • 0

#60 Zaraki Kenpachi

Zaraki Kenpachi

    Senior Sergeant

  • Members
  • 179 İleti

Yazma tarihi: 03 Ekim 2008 - 08:40 ÖS

arkadaşlar yarın yapılıyor zirve saat 15:00 a kadar msn de olacağım ... gelcek arkadaşlar eklerse güzel olur tel numarmaı vere bilirim şuan büyük ihtimal 4 yad a5 kişiyiz..
  • 0




0 Kullanıcı konuyu okuyor

0 Kullanıcı, 0 Misafir, 0 Kayıtsız kullanıcı